Бережанська районна державна адміністрація
47501, м.Бережани, вул.Шевченка, 15-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну



Заповнюємо реєстр, якщо придбали товар у неплатника ПДВ

 

Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 25.12.2013 №708.

У розділі II Реєстру відображають отримані податкові накладні, розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної), митні декларації на ввезення товарів, а також інші документи, на підставі яких здійснюється облік операцій з придбання товарів/послуг.

Облік придбаних товарів/послуг на митній території України в осіб, які не зареєстровані як платники податку на додану вартість, ведеться на підставі документів, що засвідчують постачання таких товарів/послуг.

При занесенні до розділу ІІ Реєстру документів, що засвідчують придбання товарів/послуг в осіб, які не зареєстровані як платники ПДВ:

у графі 1 проставляється номер запису документа, який засвідчує факт придбання товарів. Вказаний номер запису переноситься на зазначений документ;

у графі 2 вказується дата отримання документа;

до граф 3, 4 переносяться відповідні реквізити документа;

у графі 5 проставляється позначення «НП» - документ, що засвідчує придбання товарів/послуг на митній території України в осіб, які не зареєстровані як платники податку на додану вартість;

у графі 6 вказується найменування (прізвище, ім’я, по батькові - для фізичної особи - підприємця) постачальника;

у графі 7 відображається умовний ІПН ”400000000000”.

у графі 8 вказується загальна сума, включаючи ПДВ;

у графах 9, 11, 13 та 15 зазначається вартість товарів/послуг та необоротних активів без ПДВ;

у графах 10, 12, 14 та 16 проставляється нуль.




 

Анонси подій

Актуальна тема