Бережанська районна державна адміністрація
47501, м.Бережани, вул.Шевченка, 15-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Особливості заповнення декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки


=

 

Відповідно до п.п. 266.7.5 п. 265.7 ст. 265 Податкового кодексу України платники податку-юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально. Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Згідно з п.п. 266.9.1 п. 266.9 ст. 266 Податкового кодексу України податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

Форма Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 10 квітня 2015 року № 408, передбачає заповнення поля 8 «Код органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості за КОАТУУ».

Об’єктами класифікації у Національному класифікаторі об’єктів адміністративно-територіального устрою України ДК 014-97 (далі – КОАТУУ) є одиниці адміністративно-територіального устрою України: області, райони, міста, райони у містах, селища міського типу, сільради, селища та села.

Якщо платник податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, має у власності декілька об’єктів житлової та/або нерухомості на територіях різних сільських (селищних) рад, що належать до одного адміністративного району (коди органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості за КОАТУУ різні), то він подає до одного контролюючого органу декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, окремо по кожному коду органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості. При цьому, кількість поданих декларацій буде відповідати кількості кодів органів місцевого самоврядування, за якими знаходяться об’єкти житлової та/або нежитлової нерухомості за КОАТУУ.




 

Анонси подій

Актуальна тема