Бережанська районна державна адміністрація
47501, м.Бережани, вул.Шевченка, 15-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

04.05


Інформація з веб-порталу: реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування

 

Відповідно до п.п. 200.7.1 п. 200.7 ст. 200 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) центральний орган виконавчої влади, що реалізує податкову та митну політику, формує та веде, зокрема, реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування платникам податку (далі - Реєстр), які відповідають критеріям, визначеним п. 200.19 ст. 200 ПКУ.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує податкову та митну політику, щоденно публікує на своєму офіційному порталі Реєстри, зазначені у п.п. 200.7.1 п. 200.7 ст. 200 ПКУ, із зазначенням даних, вказаних у цьому пункті.

Зазначені дані не належать до інформації з обмеженим доступом.

Порядок ведення Реєстрів визначено постановою Кабінету Міністрів України
від 22 лютого 2016 року №68 (далі – Порядок №68).

Так, п. 4 Порядку №68 визначено, що Реєстри формуються у хронологічному порядку за черговістю включення податкових декларацій або уточнюючих розрахунків, у складі яких подано заяви.

Заяви автоматично включаються до відповідного Реєстру протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку надходження.

Відповідно до п. 7 Порядку №68 Державна фіскальна служба України щодня опублік0овує Реєстри на своєму офіційному порталі.

Реєстри складаються з двох частин та формуються за кожною заявою, поданою у складі податкової декларації або уточнюючого розрахунку (за умови його подання).

Інформація, що міститься у другій частині Реєстрів, оновлюється Державною фіскальною службою України щодня.

Реєстри можна віднайти за посиланням: головна/діяльність/відшкодуванняПДВ/Реєстри заяв про повернення суми бюджетного відшкодування офіційного порталу Державної фіскальної служби України http://sfs.gov.ua/diyalnist-/vidshkoduvannya-pdchv/reestri-vidshkoduvannya-pdv/.

 

Кількість скарг до Головного управління ДФС у Тернопільській області

значно зменшилась

 

З початку поточного року до Головного управління ДФС в області на розгляд надійшло 34 первинні скарги платників податків, в яких оскаржено 39 податкових повідомлень-рішень.  Порівняно з відповідним періодом минулого року кількість скарг, що надійшли, зменшилася на 18, а кількість оскаржених рішень - на 26.

За чотири місяці Головним управлінням ДФС в області розглянуто 24 скарги платників податків на 30 рішень. За результатами розгляду залишено без змін 36 податкових повідомлень-рішень на суму 3,13 млн грн, скасовано повністю та частково 5 рішень на суму понад 26 тис. гривень.

 

Проведення документальної перевірки: право платника на уточнення

 

Відповідно до вимог глави 8 розділу ІІ Податкового кодексу України (далі – ПКУ) документальна перевірка платника податків (планова або позапланова) проводиться посадовими особами контролюючого органу виключно на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, в якому визначено, зокрема, дату початку і тривалість перевірки.

Підпунктом 1.2.6 п. 1.2 розділу І Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів ДФС при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків, затверджених наказом ДФС від 31.07.2014 №22, встановлено, якщо під час проведення документальної перевірки до органу державної фіскальної служби за місцем обліку від платника податків надійшло повідомлення про втрату, пошкодження або дострокове знищення документів або вилучення документів правоохоронними та іншими органами (у зв’язку з чим особами, які здійснюють (очолюють) перевірку, обґрунтовано встановлено неможливість подальшого проведення перевірки), такі особи складають акт довільної форми. В акті зазначаються причини неможливості продовжувати перевірку у терміни, вказані у направленні та наказі, та робиться відповідний запис про проведення зазначеної перевірки після усунення причин, які призвели до неможливості її проведення.

На підставі цього акта органом державної фіскальної служби, яким було призначено перевірку, видається наказ про перенесення термінів проведення такої перевірки на строк, визначений відповідно до п. 44.5 ст. 44 або п. 85.9 ст. 85 розділу II ПКУ, копія якого вручається платнику податків (посадовим особам платника податків або його законним (уповноваженим) представникам).

Новий наказ про проведення перевірки не видається та нові направлення на проведення перевірки не виписуються.

Якщо терміни, визначені п. 44.5 ст. 44 ПКУ, достроково скорочуються - видається наказ про поновлення перевірки не пізніше наступного робочого дня, копія якого вручається платнику податків (посадовим особам платника податків або його законним (уповноваженим) представникам).

Після отримання копій всіх вилучених правоохоронними та іншими органами документів або забезпечення доступу до них терміни проведення перевірки поновлюються не пізніше наступного робочого дня, про що видається наказ про поновлення перевірки, копія якого вручається платнику податків (посадовим особам платника податків або його законним (уповноваженим) представникам).

При цьому п. 50.2 ст. 50 ПКУ визначено, що платник податків під час проведення документальних планових та позапланових перевірок не має права подавати уточнюючі розрахунки до поданих ним раніше податкових декларацій за будь-який звітний (податковий) період з відповідного податку і збору, який перевіряється контролюючим органом.

Отже, якщо після початку проведення документальної перевірки контролюючим органом було видано наказ про перенесення термінів її проведення, суб’єкт господарювання не має права подати уточнюючу звітність за період, який визначено у наказі про проведення перевірки.

 

Скарга при порушенні порядку заповнення акцизної накладної

 

Відповідно до п. 231.5 ст. 231 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) при реалізації пального особа, яка реалізує пальне, зобов’язана в установлені терміни скласти акцизну накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН), така реєстрація вважається наданням акцизної накладної отримувачу пального.

Абзацом третім п. 231.6 ст. 231 ПКУ визначено, що з метою отримання акцизної накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в ЄРАН, отримувач пального надсилає в електронному вигляді запит до ЄРАН, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію акцизної накладної/розрахунку коригування в ЄРАН та акцизну накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі акцизна накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в ЄРАН та отриманими отримувачем пального.

Згідно з п. 231.10 ст. 231 ПКУ при порушенні особою, яка реалізує пальне, порядку заповнення та/або порядку реєстрації акцизної накладної в ЄРАН отримувач пального має право протягом 60 календарних днів, що настають за днем реалізації пального, подати до контролюючого органу заяву із скаргою на таку особу, яка реалізує пальне. До заяви додаються копії первинних документів, складених відповідно до Закону України від 16 липня 1999 року №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання такого пального.

Надходження такої заяви із скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеної особи, яка реалізує пальне.

 

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 




 

Анонси подій

Актуальна тема