Бережанська районна державна адміністрація
47501, м.Бережани, вул.Шевченка, 15-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Оголошується конкурс на зайняття вакантної посади першого заступника голови Бережанської районної державної адміністрації Тернопільської області


БЕРЕЖАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖДАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

Відповідно до статей 10, 12 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, статей 20, 22, 23 Закону України “Про державну службу”,  постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби” оголошує конкурс на зайняття вакантної посади  першого заступника голови Бережанської районної державної адміністрації Тернопільської області.:

Юридична та фактична адреса районної державної адміністрації :

вул. Шевченка, 15 м. Бережани Тернопільської області

 

 

Загальні умови

Посадові обов'язки

Виконує обов'язки голови районної державної адміністрації на період його відсутності, здійснює керівництво структурними підрозділами районної державної адміністрації  і координує діяльність заступника голови та керівника апарату, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації.

 

 

Вирішує питання: реалізації повноважень районної державної адміністрації в галузі освіти, охорони здоров’я, культури, фізичної культури та спорту, материнства і дитинства, сім’ї, дітей та молоді, міжнаціональних відносин, міграції, релігій, туризму, соціального захисту населення, інформаційної діяльності та зв’язків з громадськістю, мобілізаційних заходів,  взаємодії між місцевими органами виконавчої влади та громадсько-політичними організаціями.

Організовує роботу з розроблення і реалізації:

-                   пропозицій до програм, перспективних планів і прогнозів соціально-економічного та культурного розвитку району у частині, що стосується освіти, охорони здоров’я, культури, спорту, материнства і дитинства, сім?ї, дітей та молоді, міжнаціональних відносин, релігії, туризму та соціального захисту населення;

-                   перспектив розвитку мережі державних і комунальних закладів освіти, охорони здоров’я, соціального захисту населення, культури і спорту;

-                   структури управління вказаними галузями.

Організовує роботу з впровадження основних положень Конституції України, утвердження серед населення державницької ідеології, здійснення демократичних перетворень у суспільстві, стабілізації міжконфесійних стосунків в районі.

Координує роботу закладів соціального захисту населення, освіти, культури, охорони здоров?я,  фізичної культури та спорту, що належать до сфери управління районної державної адміністрації.

Забезпечує виконання в районі програм щодо обов?язковості повної загальної середньої освіти.

Організовує (в межах повноважень) роботу медичних закладів щодо надання допомоги населенню в межах повноважень встановлених пільг і допомог, пов?язаних з охороною материнства і дитинства, поліпшенням умов життя багатодітних та кризових сімей, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, сімей, члени яких загинули під час проведення антитерористичної операції.

 Організовує контроль за станом санітарного та епідемічного благополуччя населення, додержанням державних санітарних норм і правил, координує заходи щодо запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям та їх ліквідації.

Забезпечує виконання законодавства щодо національних меншин і міграції, свободи їх світогляду і віросповідання.

Забезпечує реалізацію державної політики в галузі інноваційної діяльності та інтелектуальної власності.

Забезпечує виконання законодавства щодо всебічного розвитку та функціонування української мови як державної в усіх сферах суспільного життя, створення умов для розвитку мов національних меншин.

Організовує роботу щодо розподілу гуманітарної допомоги в районі.

Організовує роботу, пов’язану  з розробленням та здійсненням заходів щодо розміщення, працевлаштування, соціально-побутового та медичного обслуговування біженців, депортованих осіб, які добровільно повертаються в регіони їх колишнього проживання, внутрішньо переміщених із зони проведення антитерористичної операції осіб.

 

Забезпечує вирішення питань щодо:

-        матеріально-побутового обслуговування, санаторно-курортного лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, учасників антитерористичної операції;

-        встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров?я потребують догляду;

-        надання дозволів на право користування пільгами з оподаткування підприємствам громадських організацій інвалідів.

Здійснює контроль за дотриманням порядку надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги.

Координує діяльність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування району з соціальних питань, роботу закладів соціального захисту населення, які належать до сфери управління районної державної адміністрації.

Забезпечує  реалізацію державної політики в галузі туризму і курортів, розвитку туристичної  та курортно-рекреаційної індустрії.

Координує роботу з відзначення в районі державних свят та заходів, визначних дат.

Забезпечує участь органів виконавчої влади у вирішенні питань проведення виборів, референдумів у межах, визначених законодавством.

Відповідає за впровадження гендерної політики.

  Забезпечує виконання законодавства з питань мобілізаційної роботи, організації планування і здійснення заходів, спрямованих на своєчасне проведення мобілізації в районі, організацію, контроль, координацію, методологічне, методичне забезпечення розробки і здійснення заходів щодо мобілізаційної підготовки, переведення місцевих органів державної виконавчої влади і об’єктів господарства району на режим роботи в умовах особливого періоду, а також сталого їх функціонування в цих умовах.

Забезпечує взаємодію районної державної адміністрації з районною радою з питань, віднесених до повноважень районної державної адміністрації.

Здійснює співпрацю з правоохоронними органами (у межах доручень  голови районної державної адміністрації).

Вивчає і вносить на розгляд голови районної державної адміністрації пропозиції з питань добору керівних кадрів підвідомчих галузей (в межах компетенції).

Контролює виконання документів відповідно до розподілу обов’язків.

Координує та контролює діяльність таких структурних підрозділів районної державної адміністрації:

-        управління соціального захисту населення районної державної адміністрації;

-        відділу освіти районної державної адміністрації;

-                відділу культури, національностей, релігій і туризму районної державної адміністрації;

-        відділу охорони здоров’я районної державної адміністрації;

-        архівного відділу районної державної адміністрації;

-        служби у справах дітей районної державної адміністрації;

-        апарату районної державної адміністрації.

Взаємодіє та сприяє діяльності громадської ради при районній  державній адміністрації.

Забезпечує в межах повноважень через структурні підрозділи районної державної адміністрації координацію діяльності та контроль за роботою районних  підприємств, установ та організацій:

-        районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

-        районної організації Товариства Червоного Хреста України;

-        територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Бережанського району;

-        підприємств, установ та організацій соціального захисту населення, охорони здоров’я, культури, освіти, фізичної культури і спорту, сім’ї та молоді, установ для неповнолітніх, санітарно-епідеміологічних установ;

-        громадських ветеранських, молодіжних та дитячих організацій, фондів, асоціацій;

-        творчих спілок і організацій;

-        національно-культурних товариств;

-        благодійних фондів, зареєстрованих в районі.

 

 

 

Умови оплати праці

-         посадовий оклад – 7754,00 грн.

-         надбавка за ранг,

-         надбавка за вислугу років.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 

Безстрокове призначення на посаду

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі

•            - копія паспорта громадянина України;

 

 письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби), до якої додається резюме у довільній формі;

•        

 

 письмова заява, в якій повідомляється, що до нього (неї) не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

 

 

-         - копія (копії) документа (документів) про освіту

 

 заповнена особова картка встановленого зразка(форма П2-ДС);

 

 

       - декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

        

Термін прийняття документів – з 14 до 30 червня  2016 року

Документи подавати до конкурсної комісії Тернопілської  обласної державної адміністрації за адресою  вул .Грушевського, 8 м. Тернопіль

кабінет  744 (7 поверх)

Дата, час і місце проведення конкурсу

•       01 липня 2016 року о 10.00 год., Тернопільська обласна державна адміністрація кабінет № 824

       (8 поверх)

Прізвище, ім’я, та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

Грабар Оксана Іванівна

(03548) 2 12 78, моб. 0971363634

vk000001@mail.gov.ua     

Вимоги до професійної компетентності

1.         Освіта

       Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра

2.         Досвід роботи

       досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності не менше одного року

Володіння державною мовою

       вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

        

1.Освіта

Економіка, правознавство, гуманітарні науки

2. Знання законодавства

Конституція України

 

Закон України «Про державну службу»

 

Закон України «Про запобігання корупції»

 

Закон України «Про місцеві державні адміністрації»

 

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»

3. Професійні чи технічні знання

сучасні методи управління персоналом та організацією

 

основи правознавства, економіки, аналізу державної політики, соціально-економічного прогнозування та планування

 

загальні принципи формування місцевих бюджетів та системи оподаткування

 

принципи діяльності громадських об'єднань та політичних партій, їх відносин з органами влади та органами місцевого самоврядування

4. Спеціальний досвід роботи

досвід керівної роботи на посадах державної служби

5.Знання сучасних інформаційних технологій

знання комп'ютерної техніки та програмного забезпечення

6.Особисті якості

підтримка цінностей державної служби

 

принциповість, рішучість і вимогливість при прийнятті рішень;

 

наполегливість;

 

відповідальність;

 

інноваційність та креативність;

 

Дипломатичність

 

                                                                                   

 

 

Спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади

заступника голови районної державної адміністрації

 

І

ЗАГАЛЬНІ  ВИМОГИ

1.

Освіта

вища  

Ступінь вищої освіти

магістр (спеціаліст)

2.

Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

ІІ

СПЕЦІАЛЬНІ  ВИМОГИ

1.

Знання законодавства

1)   Конституція України;

2)   Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

3)   Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

4)   Закон України «Про державну службу»;

5)   Закон України «Про запобігання корупції»,  Закон України «Про очищення влади»;

6)   Закон України «Про співробітництво територіальних громад»;

7)   Закон України «Про добровільне об’єднання територіальних громад»;

8)   постанова Кабінету Міністрів України 08.04.2015 № 214  «Про затвердження Методики формування спроможних територіальних громад»;

9)   постанова Кабінету Міністрів України від  06.08.2014  №  385 «Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року»

2.

Професійні знання

 1)основи  державного управління,  технології адміністративної роботи,  системи державних органів і органів місцевого самоврядування, внутрішня організація їх діяльності;

 2)основи економіки, аналізу державної політики, соціально-економічного прогнозування та планування, державних фінансів;

 3)принципи діяльності громадських об’єднань, політичних партій та їх відносин з органами державної влади та органами місцевого самоврядування

3.

Лідерство

1)проводити заходи комунікаційного характеру (наради, переговори, тощо);

2)уміння приймати вчасні та обґрунтовані рішення

4.

Прийняття ефективних рішень

 здатність сплановано та послідовно діяти відповідно до визначених цілей з метою досягнення очікуваних результатів

5.

Комунікації та взаємодія

1)використовувати та управляти ресурсами;

2)адаптація до змін та управління ними;

3)ефективна комунікація співробітництва і роботи в команді

6.

Впровадження змін

 ініціативність та різнопланове відношення до вирішення практичних завдань

 

7.

Управління організацією та персоналом

 готовність до служіння народу України і до впровадження в життя цілей та завдань державної політики

 

8.

Особистісні компетенції

1)відповідальність;

2)неупередженість і об’єктивність.

 

 

 

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                                          М.Р.ДУМАНСЬКА




 

Анонси подій

Актуальна тема