Бережанська районна державна адміністрація
47501, м.Бережани, вул.Шевченка, 15-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Конкурс на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу прийому громадян управління соціального захисту населення Бережанської районної державної адміністрації


Управління соціального захисту населення Бережанської районної державної адміністрації оголошує конкурс на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу прийому громадян.

 

УМОВИ

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу прийому громадян управління соціального захисту населення Бережанської районної державної адміністрації

 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Провідний спеціаліст відділу прийому громадян управління соціального захисту населення районної державної адміністрації консультує мешканців міста та району щодо надання всіх видів соціальної допомоги, компенсацій та процедури їх призначення, надає роз’яснення щодо права на призначення всіх видів соціальних допомог і виплат та переліку необхідних документів. Здійснює:1) контроль за правильністю подачі заяв та документів передбачених законодавством для призначення субсидій та всіх видів допомог; 2) перевірку правильності та повноти прийнятих документів;3) контроль за формування особових справ згідно із «Інструкцією щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальних допомог»; 4) формує запити до житлово – комунальних та інших організацій, підприємств, установ. Працює з програмними технічними комплексами «НАШ ДІМ», АСОПД/КОМТЕХ, за допомогою яких роздруковує довідки отримувачів всіх видів допомог та компенсацій. Дотримується Конституції України та вимог ЗУ «Про захист персональних даних», Про запобігання корупції» «Державну службу»

 

Умови праці

 

Посадовий оклад – 2240, 00 грн, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 

На період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника (до  16 лютого 2019 року)

Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі, та строк їх подання

 

 

 

 

 

 

 

1)       копія паспорта громадянина України;

2)       письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби), до якої додається резюме у довільній формі;

3)       письмова заява, в якій повідомляється особою повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4)       копія (копії) документа(документів)  про освіту;

5)       заповнена особова картка встановленого зразка (форма П2-ДС);

6)       декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Термін   прийняття  документів  з  08  липня  до  05 серпня 2016 року.

 

Дата, час і місце проведення конкурсу

 

11 серпня  2016 року , початок о 10.00 год за адресою 47501, Тернопільська обл., м. Бережани

вул. Шевченка, 13 

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

Долінгер Людмила Борисівна

(03548) 2 12 82, моб. 0968264212;

Небесна Ганна Петрівна, моб.0673502154

beregany@sobes-ter.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності

1.    Освіта

 

 

2.    Володіння державною мовою

 

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

 

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1.    Освіта

Вища не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра з напрямком підготовки «Економіка і підприємство» або «Правознавство»

 

2.    Знання законодавства

Конституція України

Закон України «Про державну службу»

Закон України «Про запобігання корупції»

Закон України «Про місцеві державні адміністрації»

Закон України «Про захист персональних даних»

Закон України «Про звернення громадян»

Закони України, нормативні документи, що стосуються реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення

 

3.    Професійні чи технічні знання

 

Основні принципи роботи на комп’ютері

4.    Спеціальний досвід роботи

 

Не потребує

5.    Знання сучасних інформаційних технологій

 

Знання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення

6.    Якісне виконання поставлених завдань

 

 

 

7.     Командна робота та взаємодія

 

 

8.     Сприйняття змін

 

9.     Технічні вміння

 

 

 

 

10. Особисті компетенції

1)     вміння працювати з інформацією;

2)     орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

3)     вміння вирішувати комплексні завдання

 

1)     вміння працювати в команді;

2)     вміння ефективної координації з іншими;

3)     вміння надавати зворотній зв’язок

 

Здатність сприймати зміни та змінюватись

 

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, знання програм Microsoft Offise (Word, Excel)

 

1)     відповідальність;

2)     системність і самостійність в роботі;

3)     уважність до деталей;

4)     наполегливість;

5)     орієнтація на обслуговування;

6)     вміння працювати в стресових ситуаціях

 




 

Анонси подій

Актуальна тема