Бережанська районна державна адміністрація
47501, м.Бережани, вул.Шевченка, 15-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну



Відеовакансія – нова форма самопрезентації роботодавця

 

Відеовакансія – нова унікальна послуга на ринку праці, це найсучасніший і ефективний інструмент для підбору талановитих та перспективних фахівців.

Відеовакансія – цілком ефективна і все більш популярна технологія пошуку співробітників. Одна з переваг цього методу – візуалізація. Роботодавцю вона дає шанс виділитися серед конкурентів, а претендентові - можливість побачити і зовні оцінити потенційного роботодавця. Кожен претендент на вакансію має можливість не просто ознайомитися зі стандартним текстом та переліком вимог до вакансії, але відчути внутрішній клімат компанії, познайомитися з керівником та потенційними колегами. Усе це дозволить кандидату зробити попередній висновок та бути краще підготовленим до співбесіди.

Відеовакансія повинна містити таку інформацію:

·                    структура компанії;

·                    місце майбутнього співробітника в цій структурі (департамент, відділ, підрозділ, посада);

·                    специфіка роботи в компанії;

·                    локація компанії (район розташування, вигляд будівлі);

·                    облаштування робочого місця.

Важливим блоком відеовакансії вважають інформацію про вимоги до кандидата та очікування від результатів його роботи.

Під час добору персоналу відеовакансія має такі переваги:

·                    здатна сформувати позитивний образ компанії, показати, що компанія інноваційна та сучасна;

·                    економить час співробітникам служб персоналу, яким не потрібно багаторазово повторювати й пояснювати кандидатам про особливості роботи;

·                    дає змогу менеджерам із персоналу «відсіяти» потік кандидатів, яким явно не підходять умови та культура роботи компанії;

·                    дає можливість кандидату створити перше враження про компанію, оцінити її корпоративну культуру, атмосферу в компанії, визначити свою роль та місце в структурі, позбутися страху щодо можливості адаптації та входження в трудовий колектив. Тому, йдучи на першу співбесіду, кандидат уже матиме чітке перше враження про компанію;

·                    завдяки інформації, поданій у відеовакансії, суттєво скорочується період адаптації співробітника в компанії; розмістивши відеовакансію на посаду, що передбачає володіння іноземною мовою, можна легко перевірити рівень кандидата на знання мови (ролик має бути озвучено іноземною мовою на рівні, необхідному для виконання обов’язків).

Відеовакансії можуть бути дієвим інструментом, щоби звернути увагу на компанію в соціальних мережах, ресурсі Youtube та інших публічних ресурсах.

 




 

Анонси подій

Актуальна тема