Бережанська районна державна адміністрація
47501, м.Бережани, вул.Шевченка, 15-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну



Управління соціального захисту населення Бережанської районної державної адміністрації оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста сектору по контролю за правильністю призначення (перерахунку) і виплати пенсій та з питань обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та контролю за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій.

УМОВИ

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста сектору по контролю за правильністю призначення (перерахунку) і виплати пенсій та з питань обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та контролю за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій  управління соціального захисту населення Бережанської районної державної адміністрації

Загальні умови

Посадові обов’язки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Головний спеціаліст сектору по контролю за правильністю призначення (перерахунку) і виплати пенсій та з питань обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та контролю за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій  управління соціального захисту населення районної державної адміністрації забезпечує реалізацію заходів, спрямованих на покращення матеріально – побутового обслуговування інвалідів з числа постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, їх санаторно – курортне лікування. Здійснює:1) прийом заяв та оформлення необхідних документів на одноразові грошові допомоги інвалідам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС; 2) підготовку клопотань районної державної адміністрації з визначення даних про заробітну плату працівників в зоні відчуження в1986-1990 роках; 3) перспективне та поточне планування, аналіз їх виконання, підготовку звітних документів, проектів розпоряджень і доручень районної державної адміністрації; 4) складення меморіальних ордерів, кошторисів видатків та планів асигнувань по компенсаційних виплатах; 5) аналіз стану надання встановлених законодавством пільг інвалідам, учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та подання пропозицій з цих питань; 6) в установленому порядку компенсаційні виплати інвалідам на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобіля, транспортне обслуговування інвалідів та щорічну одноразову грошову допомогу ветеранам війни до 5 травня відповідно до Постанови Кабінету Міністрів; 7) подання місячних, квартальних та річних звітів;                  8) проведення роз’яснювальної роботи через засоби масової інформації. Дотримується Конституції України та вимог ЗУ «Про захист персональних даних», Про запобігання корупції» «Державну службу»

 

Умови праці

 

Посадовий оклад – 3200, 00 грн, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника (до 16 лютого 2020 року)

Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі, та строк їх подання

 

 

 

 

 

 

1)       копія паспорта громадянина України;

2)       письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби), до якої додається резюме у довільній формі;

3)       письмова заява, в якій повідомляється особою повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4)       копія (копії) документа(документів)  про освіту;

5)       посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6)       заповнена особова картка встановленого зразка (форма П2-ДС);

7)       декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Термін   прийняття  документів  до  18 липня 2017 року.

Дата, час і місце проведення конкурсу

21 липня  2017 року , початок о 10.00 год за адресою 47501, Тернопільська обл., м. Бережани

вул. Шевченка, 13 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Долінгер Людмила Борисівна

(03548) 2 12 82, моб. 0968264212;

beregany@sobes-ter.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності

1.    Освіта

 

2.    Володіння державною мовою

 

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1.    Освіта

Вища не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра з напрямком підготовки «Економіка і підприємство» або «Правознавство»

2.    Знання законодавства

Конституція України

Закон України «Про державну службу»

Закон України «Про запобігання корупції»

Закон України «Про місцеві державні адміністрації»

Закон України «Про захист персональних даних»

Закон України «Про звернення громадян»

Закон України « Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»

Закон України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»

Закон України «Про пенсійне забезпечення»

Закони України, нормативні документи, що стосуються реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення

 

3.    Професійні чи технічні знання

 

Основні принципи роботи на комп’ютері

4.    Спеціальний досвід роботи

 

Не потребує

5.    Знання сучасних інформаційних технологій

 

Знання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення

6.    Якісне виконання поставлених завдань

 

 

 

 

7.     Командна робота та взаємодія

 

 

8.     Сприйняття змін

 

9.     Технічні вміння

 

 

 

10.  Особисті компетенції

1)   вміння працювати з інформацією;

2)   орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

3)   вміння вирішувати комплексні завдання;

4)   вміння ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

5)   вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

 

1)   вміння працювати в команді;

2)   вміння ефективної координації з іншими;

3)   вміння надавати зворотній зв’язок

 

Здатність сприймати зміни та змінюватись

 

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, знання програм Microsoft Offise (Word, Excel)

1)      відповідальність;

2)    системність і самостійність в роботі;

3)    уважність до деталей;

4)      наполегливість;

5)      орієнтація на обслуговування;

6)      вміння працювати в стресових ситуаціях.

 




 

Анонси подій

Актуальна тема