Бережанська районна державна адміністрація
47501, м.Бережани, вул.Шевченка, 15-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Про організацію роботи із зверненнями громадян у відділі освіти


                                                                                                                                                                                                                               

Про організацію роботи із зверненнями

громадян у відділі освіти

            У своїй діяльності особи, відповідальні за звернення громадян у відділі освіти Бережанської районної державної адміністрації щодо організації роботи зі зверненнями громадян керуються положеннями Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008.  Належна увага приділяється вдосконаленню цієї роботи, створенню умов для більш повного вирішення питань, порушених у листах та скаргах авторів звернень. Вживаються заходи для зміцнення виконавської дисципліни за своєчасним і повним розглядом звернень громадян.

   Начальником відділу освіти видано накази щодо організації виконання положень законодавства, якими зобов’язано відповідальних осіб:

-   посилити контроль щодо дотримання вимог чинного законодавства стосовно розгляду звернень громадян; постійно контролювати недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями  громадян;

-   забезпечувати  проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються;

-   постійно звертати увагу на розгляд повторних звернень громадян, з’ясовувати причини, що породжують повторні звернення та забезпечити їх комісійний розгляд для більш повного вирішення або надання обгрунтованих роз’яснень;

-   забезпечити проведення регулярного особистого прийому громадян згідно із затвердженими графіками;

-   розглядати та грунтовно аналізувати підсумки роботи зі зверненнями громадян на нарадах;

-   забезпечити оперативне реагування, належну організацію та дотримання термінів розгляду звернень громадян, що надійшли по телефонній «гарячій лінії» Урядового контактного центру.

            При цьому особлива увага при розгляді звернень приділяється недопущенню порушення термінів розгляду звернень, проведено розяснювальну роботу з актуальних питань галузі освіти та трудового законодавства серед учасників освітнього процесу під час наради керівників закладів освіти.

            У першому кварталі 2018 року відділом освіти зареєстровано 2 запити про надання інформації щодо преміювання працівників органів влади, які надійшли на електронну пошту відділу освіти та 1 звернення педагогічних працівників Урманського НВК «ЗНЗ І-ІІ ст. – ДНЗ» щодо підвищення посадових окладів. Авторам звернень надіслані обгрунтовані письмові відповіді.

   

 

Начальник відділу освіти                                                                                                                         Н.М. БАБІЙ

 

 

 




 

Анонси подій

Актуальна тема