Борщівська районна державна адміністрація
48702, м.Борщів, вул.Шевченка, 20-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

 .
На головну / Цетр надання адміністративних послуг / Інформаційні та технологічні картки / Відділ реєстрації Борщівської райдержадміністрації

реєстратор_6


ПОГОДЖЕНО

Голова Борщівської районної

державної адміністрації

__________ Я.І.ВЕРХОЛА

„___”____________2013р.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Начальник Борщівського районного управління юстиції Тернопільської області

____________ М.С.МУЗИКА „____”_____________2013р.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
(назва адміністративної послуги)

 

 

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців реєстраційної служби Борщівського районного управління юстиції Тернопільської області

_________________________________________________________________

(найменування структурного підрозділу територіального органу Міністерства юстиції України, що забезпечує реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби України,  суб'єкта надання адміністративної послуги)

 

 

Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги

             вулиця Шевченка, 20а  , каб.202

м. Борщів,  Борщівський район, Тернопільська область

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги

Понеділок – четвер 8.00 – 17.15

 п’ятниця  - 8.00 – 16.00

Обідня перерва з 13.00 до 14.00

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги

(03541) 2-17-08

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" (статті 8, 19, 22).

5.

Акти Кабінету Міністрів України

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 17.04.2013          № 730/5 "Про затвердження форм заяв та повідомлень, надання (надсилання) яких встановлено Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 24.04.2013 за № 671/23203.

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення юридичної особи у зв’язку із втратою оригіналів установчих документів.

8.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.    Заява  про  втрату оригіналів установчих документів встановленого зразка.

2.    Документ, що підтверджує внесення плати за  публікацію  у спеціальному  друкованому  засобі  масової інформації повідомлення про втрату оригіналів установчих документів (копія  квитанції або копія платіжного доручення з відміткою банку).

3.    Довідка, видана органом внутрішніх справ, про реєстрацію заяви про втрату оригіналів установчих  документів.

 

Якщо документи подаються особою, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, додатково пред'являється паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця.

Якщо документи  подаються  представником   юридичної   особи додатково пред'являється  паспорт громадянина  України або паспортний документ іноземця та надається документ, що засвідчує повноваження представника.

 

Вимоги до документів:

 

Документи, які подаються (надсилаються поштовим відправленням) державному реєстратору, повинні бути викладені державною мовою.

Якщо документи  надсилаються державному реєстратору поштовим  відправленням, справжність підпису заявника на заяві  повинна  бути нотаріально засвідчена.

Підпис особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), заяві про втрату оригіналів установчих документів повинен бути засвідчений відповідною посадовою особою в установленому порядку.  

9.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом чи особою.

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Справляється плата за публікацію повідомлення у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації в розмірі трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (51 грн.).

11.

Строк надання адміністративної послуги

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи здійснюється не пізніше наступного робочого дня з дати надходження заяви про  втрату оригіналів установчих документів.
Повідомлення про залишення заяви про втрату  оригіналів установчих документів без розглядувидається не пізніше наступного робочого дня з дати надходження заяви про  втрату оригіналів установчих документів.

12.

Перелік підстав для залишення документів без розгляду

1.Заява оформлена з порушенням вимог,  встановлених  частинами  першою та другою статті 8 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців".

2.До заяви не додаються документи, передбачені частиною п’ятнадцятою статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців".

3. До державного реєстратора надійшло рішення суду щодо заборони проведення реєстраційних дій.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

14.

Результат надання адміністративної послуги

1.  Повідомлення про залишення заяви про втрату  оригіналів установчих документів без розгляду.

2.  Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про залишення заяви про втрату  оригіналів установчих документів без розгляду видається (надсилається поштовим відправленням з описом вкладення) державним реєстратором заявнику.

 


 

ПОГОДЖЕНО

Голова Борщівської районної

державної адміністрації

__________ Я.І.ВЕРХОЛА

„___”____________2013р.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Начальник Борщівського районного управління юстиції Тернопільської області

____________ М.С.МУЗИКА „____”_____________2013р.

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

 

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців реєстраційної служби Борщівського районного управління юстиції Тернопільської області

_________________________________________________________________

(найменування структурного підрозділу територіального органу Міністерства юстиції України, що забезпечує реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби України, – суб'єкта надання адміністративної послуги)

 

надання адміністративної послуги:

 

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи

 

 (назва адміністративної послуги)

 

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Структурний підрозділ, відповідальний за етап
(дію, рішення)

Строки виконання етапів
(дію, рішення)

1.        Прийом заяви про  втрату оригіналів установчих документів та документів, що додаються до неї.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Реєстраційна служба Борщівського районного управління юстиції Тернопільської області

В день надходження заяви про  втрату оригіналів установчих документів.

2. Перевірка заяви про  втрату оригіналів установчих документів на відсутність підстав для залишення її без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Реєстраційна служба Борщівського районного управління юстиції Тернопільської області

Не пізніше наступного робочого дня з дати надходження заяви про  втрату оригіналів установчих документів.

3. Видача заявнику (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) повідомлення про залишення без розгляду заяви про втрату оригіналів установчих документів – у разі залишення заяви без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

 

 

Реєстраційна служба Борщівського районного управління юстиції Тернопільської області

Не пізніше наступного робочого дня з дати надходження заяви про  втрату оригіналів установчих документів.

4.     Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи – у разі відсутності підстав для залишення заяви без розгляду. 

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Реєстраційна служба Борщівського районного управління юстиції Тернопільської області

Не пізніше наступного робочого дня з дати надходження заяви про  втрату оригіналів установчих документів.

 

 




 ОГОЛОШЕННЯ

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

До відома органів місцевого самоврядування

http://www.president.gov.ua/content/ker.html 

 

Тернопільський обласний

центр з надання

безоплатної правової

допомоги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg

http://pkr.nads.gov.ua/nads/uk/index

Обговорення

CSoftLab.com: Get your life in order!