На головну / Цетр надання адміністративних послуг / Інформаційні та технологічні картки / Відділ юридичного забезпечення, взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи
Технолог_картка_юридичний
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник голови Борщівської районної
державної адміністрації
________ О.В.Манюк
______________2013
Технологічна карта № 4/1
Лист-повідомлення про наявність або відсутність зауважень від громадян та громадських організацій щодо видачі дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами
№ п/п |
Етапи послуги |
Відповідальна особа і структурний підрозділ |
Дія
( В,У,П,З) |
Термін
виконання (
днів) |
1 |
Реєстрація звернення суб’єкта звернення |
Головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення, взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату райдержадміністрації |
В |
В день подання заяви |
2. |
Опрацювання звернення та оформлення результату надання адміністративної послуги, зокрема:
- розгляд заяви та документів, що додаються до неї |
Головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення, взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату райдержадміністрації |
В |
2 днів |
3. |
Лист-повідомлення про наявність або відсутність зауважень від громадян та громадських організацій щодо видачі дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами
|
Головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення, взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату райдержадміністрації |
В |
3 дні |
4. |
Можливість оскарження рішення адміністративного органу про відмову у наданні адміністративної послуги у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян» або у судовому порядку |
Головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення, взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату райдержадміністрації |
В |
В терміни установлені Законом України «Про звернення громадян», КАС України,
ЦПК України
|
Начальник відділу юридичного забезпечення
взаємодії з правоохоронними органами та
оборонної роботи апарату райдержадміністрації І.В. МІСЬКА
___________