Гусятинська районна державна адміністрація
48201, смт.Гусятин, провулок Героїв Майдану, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Звернення громадян

Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2016 року


    

Про  підсумки розгляду звернень

громадян, що надійшли до

райдержадміністрації протягом

2016 року

 

Розгляд звернень, заяв та скарг громадян у Гусятинській районній державній адміністрації ведеться з  дотриманням Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Кожне звернення, що надходить до райдержадміністрації, всебічно розглядається та перебуває на особливому контролі в голови. Посадових осіб райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування попереджено про відповідальність за недотримання законодавства про звернення, зокрема за недотримання термінів розгляду звернень громадян. Особлива увага приділяється проблемам, порушених у зверненнях пенсіонерів, інвалідів, одиноких, багатодітних та малозабезпечених сімей.

          Протягом 2016 року до райдержадміністрації  надійшло 842 звернення (на 219 більше в порівнянні з 2015 роком), з них 382 – письмових звернень (на 67 менше в порівнянні з 2015 роком). На особистому прийомі в голови райдержадміністрації та заступників голови побувало 20 громадян. До вищестоящих органів влади від жителів району надійшло 320 звернення (на 69 більше в порівнянні з 2015 роком), а саме: до Адміністрації Президента України надійшло - 2 звернення,  Верховної Ради України – 3 звернення, Кабінету Міністрів України – 2 звернення, Тернопільської обласної ради – 1 звернення, на Урядову «гарячу лінію» – 283 звернення, до Тернопільської облдержадміністрації звернулося 29 громадян (з них 4 жителів району побували на особистому прийомі громадян в голови облдержадміністрації).

      З 842 звернень – 702 розглянуто, на 140 звернень дано роз?яснення під час проведення прийому та «гарячої» телефонної лінії.

      До органів влади надходять звернення від найменш захищеної категорії населення – пенсіонерів, учасників війни, членів багатодітних родин (65% від загальної кількості звернень), які потребують особливої уваги з боку органів державної влади щодо вирішення їх повсякденних запитів та життєвих проблем.  

     За тематикою питань, порушених у зверненнях,  виділено такі напрямки актуальної проблематики:

1. Питання соціального захисту – 470 звернень (на 187 більше в порівнянні 

     2015 роком);

  1. Питання аграрної політики та земельних відносин – 189 звернень (на 3 менше в порівнянні  з 2015 роком);
  2. Питання   комунального  господарства,  транспорту  та зв’язку  –  10 звернень (на 22 менше в порівнянні з 2015 роком);
  3. Питання працевлаштування та заробітної плати – 31 звернення (на 18 менше в порівнянні з 2015 роком);
  4. Інші питання – 142 звернення.

          Найбільше громадян звернулося з таких місцевих рад: Гусятинська  селищна рада ОТГ – 73 звернення, Васильковецька сільська рада ОТГ – 32, Хоростківська міська рада – 29, Копичинецька міська рада – 27,  Яблунівська сільська рада – 16.

          Щодо повторних звернень громадян, то за підсумками 2016 року спостерігається тенденція стабільності їх частки від загальної кількості, а саме: повторні звернення надходили із таких населених пунктів: с. Калагарівка  - 15, с. Яблунів – 6.

Керівництвом райдержадміністрації згідно затвердженого графіка проводяться виїзні дні прийому громадян. Проведення таких прийомів громадян сприяє спрощенню процедури отримання мешканцями району оперативної інформації з питань, які їх хвилюють, та дає можливість безпосередньо в сільській раді вирішити наболілі питання, не витрачаючи час і кошти на поїздку в районний центр. Виїзні дні дають можливість вивчити ситуацію в селах, селищах і містах району, ознайомитися зі станом благоустрою населених пунктів, з роботою органів місцевого самоврядування, функціонуванням об’єктів місцевої інфраструктури, умовами проживання малозабезпечених верств населення та інформувати населення про проведену владою роботу.   Протягом 2016 року проведено 21 виїзний день прийому громадян, на яких розглянуто 30 звернень.

 У районній державній адміністрації забезпечено організацію роботи «гарячої» телефонної лінії, яка проводиться кожного понеділка з 11 до 12 години. У 2016 році проведено 46 «гарячих» телефонних ліній, під час яких отримано 113 звернень. Про проведення «гарячої» телефонної лінії районної державної адміністрації заздалегідь доводиться до населення через засоби масової інформації. Порушень зазначених графіків немає. У разі неможливості здійснення прийому громадян чи проведення «гарячої» телефонної лінії головою районної державної адміністрації чи його заступниками у зв’язку з відрядженням, відпусткою тощо, його заміняє заступник відповідно до розподілу обов’язків.

Відділом діловодства і контролю апарату районної державної адміністрації ведеться постійний моніторинг дотримання законодавства з питань розгляду звернень громадян та надається методична та консультативна допомога структурними підрозділами районної державної адміністрації,  виконавчими комітетами місцевих рад району. Протягом 2016 року проведено 2 семінари-навчання щодо роботи із зверненнями громадян.

Підсумки роботи і питання організації із зверненнями громадян та їх особистого прийому в райдержадміністрації двічі на рік виносяться на розгляд колегії райдержадміністрації. Так, про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» розглянуто у лютому  та липні на засіданні колегії райдержадміністрації (розпорядження голови районної державної адміністрації від 28.01.2016 року №19-од, від 25.07.2016 року №244-од).

             З метою об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та з метою організаційного забезпечення виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» за участю заявників та представників прокуратури в райдержадміністрації проводяться засідання постійнодіючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом 2016 року проведено 13 засідань постійно діючої комісії, на яких розглянуто 207 звернень громадян (з них 205 щодо надання матеріальної допомоги).

         У районній газеті «Вісник Надзбруччя» та на суб-сайті Гусятинської районної державної адміністрації постійно оприлюднюються відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації, графіки  прийому громадян, проведення виїзних днів прийому громадян та роботу «гарячої» телефонної лінії.     



Дивіться також

 

Інформаційні послуги