Гусятинська районна державна адміністрація
48201, смт.Гусятин, провулок Героїв Майдану, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Звернення громадян

Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2017року


                                   

                                                                                      

 

Про  підсумки розгляду звернень

громадян, що надійшли до

райдержадміністрації протягом

2017 року

 

Розгляд звернень, заяв та скарг громадян у Гусятинській районній державній адміністрації ведеться з  дотриманням Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Кожне звернення, що надходить до райдержадміністрації, всебічно розглядається та перебуває на особливому контролі в голови райдержадміністрації та його заступників. Посадових осіб райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування попереджено про персональну відповідальність за недотримання законодавства про звернення, зокрема за недотримання термінів розгляду звернень громадян. Особлива увага приділяється проблемам, порушених у зверненнях пенсіонерів, інвалідів, одиноких, багатодітних та малозабезпечених сімей.

          Протягом 2017 року до райдержадміністрації  надійшло 824 звернення (на 18 менше в порівнянні з 2016 роком), з них 622 – письмових звернень. На особистому прийомі в голови райдержадміністрації та заступників голови побувало 64 громадян. До вищестоящих органів влади від жителів району надійшло 197 звернень (на 123 менше в порівнянні з 2016 роком), а саме: до Адміністрації Президента України надійшло - 1 звернення,  Верховної Ради України – 2 звернення, до Міністерства соціальної політики – 1 звернення, на Урядову «гарячу лінію» – 166 звернень, з них 128 – з питань соціального захисту, до Тернопільської облдержадміністрації звернулося 27 громадян.

           До органів влади надходять звернення від найменш захищеної категорії населення – пенсіонерів, учасників війни, членів багатодітних родин (78% від загальної кількості звернень), які потребують особливої уваги з боку органів державної влади щодо вирішення їх повсякденних запитів та життєвих проблем.  

          За тематикою питань, порушених у зверненнях,  виділено такі напрямки актуальної проблематики:

1. Питання соціального захисту – 403 звернення (на 67 менше в порівнянні  з     2016 роком).

2. Питання аграрної політики та земельних відносин – 245 звернень (на 56 більше в порівнянні  з 2016 роком).

  1. Питання   комунального  господарства,  транспорту  та зв’язку  –  35 звернень (на 9 менше в порівнянні з 2016 роком).

Питання працевлаштування та заробітної плати – 25 звернень (на 6 менше в порівнянні з 2016 роком).

 

  1. Питання охорони здоров»я – 10 звернень (на 5 більше в порівнянні з 2016 роком).
  2. Інші питання – 106 звернень.

          Найбільше громадян звернулося з таких місцевих рад: Гусятинської  селищної ради ОТГ, Сидорівської, Гадинковецької, Яблунівської сільських рад  та Васильковецької сільської ради ОТГ.

       Керівництвом райдержадміністрації згідно затвердженого графіка проводяться виїзні дні прийому громадян. Проведення таких прийомів громадян сприяє спрощенню процедури отримання мешканцями району оперативної інформації з питань, які їх хвилюють, та дає можливість безпосередньо в сільській раді вирішити наболілі питання, не витрачаючи час і кошти на поїздку в районний центр. Виїзні дні дають можливість вивчити ситуацію в селах, селищах і містах району, ознайомитися зі станом благоустрою населених пунктів, з роботою органів місцевого самоврядування, функціонуванням об’єктів місцевої інфраструктури, умовами проживання малозабезпечених верств населення та інформувати населення про проведену владою роботу.   Протягом 2017 року проведено 20 виїзних днів прийому громадян, на яких розглянуто 48 звернень.

У районній державній адміністрації забезпечено організацію роботи «гарячої» телефонної лінії, яка проводиться кожного понеділка з 11 до 12 години. У 2017 році проведено 43 «гарячих» телефонних ліній, під час яких отримано 95 звернень. Про проведення «гарячої» телефонної лінії районної державної адміністрації заздалегідь доводиться до населення через засоби масової інформації. Порушень зазначених графіків немає. У разі неможливості здійснення прийому громадян чи проведення «гарячої» телефонної лінії головою районної державної адміністрації чи його заступниками у зв’язку з відрядженням, відпусткою тощо, його заміняє заступник відповідно до розподілу обов’язків.

Відділом діловодства і контролю апарату районної державної адміністрації ведеться постійний моніторинг дотримання законодавства з питань розгляду звернень громадян та надається методична та консультативна допомога структурними підрозділами районної державної адміністрації,  виконавчим комітетам місцевих рад району. Протягом 2017 року проведено 2 семінари-навчання щодо роботи із зверненнями громадян.

Підсумки роботи і питання організації із зверненнями громадян та їх особистого прийому в райдержадміністрації двічі на рік виносяться на розгляд колегії райдержадміністрації. Так, у  січні  2017 року на засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто питання про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та в липні – про роботу із зверненнями громадян за 1 півріччя 2017 року (розпорядження голови райдержадміністрації від 26.01.2017 року №41-од «Про підсумки розгляду  звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2016 року», розпорядження голови райдержадміністрації від 24.07.2017 року №369-од «Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом І півріччя 2017 року»).

             З метою об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та з метою організаційного забезпечення виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» за участю заявників та представників прокуратури в райдержадміністрації проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом 2017 року проведено 11 засідань постійно діючої комісії, на яких розглянуто 181 звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги. Так, з місцевого бюджету виплачено нецільової матеріальної допомоги за заявами громадян згідно розпоряджень голови райдержадміністрації в рамках районної комплексної програми соціальної підтримки малозахищених верств населення «Турбота» на 2016-2020 роки  на загальну суму коштів 301,0 тис. грн.

         Урайонній газеті «Вісник Надзбруччя» та на суб-сайті Гусятинської районної державної адміністрації постійно оприлюднюються відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації, графіки  прийому громадян, проведення виїзних днів прийому громадян та роботу «гарячої» телефонної лінії.     

 

 

 



Дивіться також

 

Інформаційні послуги