Гусятинська районна державна адміністрація
48201, смт.Гусятин, провулок Героїв Майдану, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Ваш електронний помічник – ВЕБ-портал Пенсійного фонду


 

 

               Веб-портал Пенсійного фонду України має чотири основні розділи: довідкова інформація, нормативні документи, розділ для громадян (пенсіонерів, застрахованих громадян) і розділ для страхувальників (підприємств, організацій, установ і підприємців, які використовують працю найманих робітників).

 

       Доступ до довідкової інформації і нормативних документів на веб-порталі вільний (не потребує реєстрації).

 

Довідковий розділ містить відомості про територіальні органи Пенсійного фонду України і їхні поштові реквізити.

 

 

              У нормативному розділі розміщуються нормативно-правові акти, що регулюють порядок нарахування і виплату пенсій, сплату єдиного соціального внеску та відносини Пенсійного фонду зі страхувальниками. В цьому розділі розміщені тематичні добірки, що робить пошук необхідних документів зручнішим і простішим. Щоправда, тут поки що можна знайти лише основні документи, адже портал відкрито нещодавно, але в майбутньому добірку буде значно розширено. До того ж уже нині реалізовано перехід за гіперпосиланнями до бази законодавства веб-порталу Верховної Ради. Не менш важливою особливістю є розміщення різних бланків заяв і форм звітності: про призначення, перерахунок і виплату пенсій; про суми нарахованої заробітної плати; про взяття на облік як платника єдиного соціального внеску та ін. Всі вони представлені «у форматі, зручному для роздруківки або зчитування цих документів в електронному вигляді для подальшого заповнення вручну або на комп'ютері заявника».

 

 

 

Розділ для громадян надає можливість отримання декількох видів послуг.

 

Застраховані громадяни щомісяця можуть отримувати виписки із системи персоніфікованого обліку, що надає змогу постійно контролювати відомості, які впливають на врахування страхового стажу і, відповідно, розмір майбутньої пенсії.

 

Аналогічний сервіс передбачений і для пенсіонерів - замовлення виписки з пенсійної справи заявника. У ній зазначається назва закону, за яким пенсія призначена. Крім того, вид і сума пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової допомоги, індексації та інших доплат.

 

 

 

          Що ж стосується розділу для страхувальників, то тут передбачено одержання виписки про стан розрахунків із Пенсійним фондом

 

 

                                   

                                                          

 

 

 


           Запровадження Пенсійним фондом централізованого електронного сервісу з доступом до будь-якого місця в Україні у режимі он-лайн і з можливістю отримувати не лише різну інформацію, але і додаткові послуги - є ключовою подією. Основна мета створення веб–порталу електронних послуг - покращення якості, оперативності обслуговування громадян та впровадження технологій електронного урядування в соціальній сфері.

 

          Потенційна аудиторія веб-порталу величезна: пенсіонери, громадяни працездатного віку, підприємці, самозайняті та юридичні особи. Крім того веб-портал  може бути цікавий також українцям, які перебувають за межами країни, наприклад, на заробітках.

 

 

         Так, звернувшись до послуг, які надаються через зазначений веб-портал, користувачі зможуть отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії. Також, можна буде ознайомитись із формами заяв та заповнити їх, користуючись наданими інструкціями.

 

        Підприємці та  самозайняті особи, зможуть отримати таку інформацію, як взяття їх на облік в органах Пенсійного фонду України, ознайомитись із умовами нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, з умовами та порядком складання і подання звітності, а також отримати форми бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік або зняття з нього.

 

Наймані робітники зможуть перевірити, як роботодавець сплачує за них внески до Пенсійного фонду. А роботодавці – юридичні особи - необхідну інформацію про відносини з Пенсійним фондом, скажімо під час взяття  на облік або зняття з нього підприємства або зміни власника.

 

         Користуватися послугами веб-порталу можуть усі громадяни, застраховані особи, пенсіонери і страхувальники (юридичні та фізичні особи – суб’єкти підприємницької діяльності). Для отримання можливості користуватися послугами веб-порталу у повному обсязі необхідно особисто звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України із заявою та документами:

 

    для застрахованої особи або пенсіонера - паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;

 

    для страхувальників - витяг (виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців і паспорт уповноваженої особи.

 

           Враховуючи переваги інтернет-комунікації, значне прискорення та підвищення ефективності електронної взаємодії порівняно із традиційними «очними» зверненнями перспективи розвитку веб-порталу  - багатообіцяючі. Завдяки веб-порталу майже всю необхідну інформацію можна отримувати, не виходячи з будинку. Треба лише увімкнути комп’ютер або смартфон.

 

          Адреса веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України http://portal.pfu.gov.ua.

 

         За додатковими роз’ясненнями стосовно веб – порталу електронних послуг Ви можете звертатися до Управління Пенсійного фонду України в Гусятинському районі за адресою: смт.Гусятин, пр.Незалежності, 50.

 

 




 

Інформаційні послуги