Гусятинська районна державна адміністрація
48201, смт.Гусятин, провулок Героїв Майдану, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Інформація про наявність вакантних посад державних службовців


ІНФОРМАЦІЯ

про наявність вакантних посад державних службовців

та працівників, які виконують функції з обслуговування,

у Гусятинській райдержадміністрації

станом на 01.04.2019 р.

 

 

Назва вакантної посади (дата оголошення конкурсу)

Посадовий оклад, грн.

З якого часу вакантна

Вимоги до посади

1

начальник відділу внутрішньої політики, організаційно-аналітичної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації (тимчасова до 16.04.2019р.)

 

6800

07.07.2016

вища освіта за освітньо - кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування. або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ  та організацій незалежно від форми власності не менше одного року, вільне володіння державною мовою, знання роботи на комп’ютері

2

головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

(тимчасова до 24.02.2020р.) (оголошено конкурс)

4900

17.01.2018

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра, вільне володіння державною мовою, знання роботи на комп’ютері

3

начальник відділу юридичної роботи та управління персоналом апарату райдержадміністрації (оголошено конкурс)

6800

04.12.2018

вища юридична освіта за освітньо - кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування. або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ  та організацій незалежно від форми власності не менше одного року, вільне володіння державною мовою, знання роботи на комп’ютері

4

завідувач сектору опіки та піклування служби у справах дітей райдержадміністрації

(тимчасова  до 21.02.2020р.)

5500

16.05.2017

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо - кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування. або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ  та організацій незалежно від форми  власності не менше одного року, вільне  володіння державною мовою, знання  роботи на комп’ютері

5

заступник начальника управління-начальник відділу праці та трудових відносин управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (тимчасова до 08.11.2020р.)

6100

17.12.2018

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо - кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування. або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року, вільне володіння державною мовою, знання роботи на комп’ютері

6

заступник начальника відділу допомог та соціальних компенсацій управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (тимчасова до 20.05.2019 р.)

 

 

5500

18.02.2019

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо - кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування. або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року, вільне володіння державною мовою, знання роботи на комп’ютері

7

головний спеціаліст відділу доходів та економічного аналізу фінансового управління райдержадміністрації

(проведено конкурс, визначено переможця, проводиться перевірка відповідно до Закону України «Про очищення влади»)

4900

16.01.2019

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра, вільне

володіння державною мовою, знання бюджетного законодавства, досконале володіння інформаційно-технологічними системами адміністративних програм локального обчислення мереж.

 

Керівник апарату адміністрації                                      Ольга СЕМЕНЯК

 

            Віра Дідух




 

Інформаційні послуги