Гусятинська районна державна адміністрація
48201, смт.Гусятин, провулок Героїв Майдану, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Вакансії у Гусятинській райдержадміністрації станом на 01.07.2019 р.


ІНФОРМАЦІЯ

про наявність вакантних посад державних службовців

та працівників, які виконують функції з обслуговування,

у Гусятинській райдержадміністрації

станом на 01.07.2019 р.

 

 

 

Назва вакантної посади (дата оголошення конкурсу)

Посадовий оклад, грн.

З якого часу вакантна

Вимоги до посади

1

головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

(тимчасова до 24.02.2020р.)

4900

17.01.2018

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра, вільне володіння державною мовою, знання роботи на комп’ютері

2

завідувач сектору опіки та піклування служби у справах дітей райдержадміністрації

(тимчасова  до 21.02.2020р.)

5500

16.05.2017

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо - кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування. або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ  та організацій незалежно від форми  власності не менше одного року, вільне  володіння державною мовою, знання  роботи на комп’ютері

3

головний спеціаліст відділу юридичної роботи та управління персоналом апарату райдержадміністрації

 

4900

13.06.2019

вища юридична освіта відповідного професійного

спрямування за освітньо - кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра, стажу роботи не потребує

вільне володіння державною мовою, знання роботи на комп’ютері

4

заступник начальника управління-начальник відділу праці та трудових відносин управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (тимчасова до 08.11.2020р.)

6100

17.12.2018

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо - кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування. або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року, вільне володіння державною мовою, знання роботи на комп’ютері

5

державний соціальний інспектор сектору державних соціальних інспекторів управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

3810

13.05.2019

вища економічна освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра, вільне володіння державною мовою, знання роботи на комп’ютері

6

провідний спеціаліст бюджетного відділу фінансового управління райдержадміністрації

(тимчасово до 10.10.2020 р.)

3810

01.04.2019

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра, вільне

володіння державною мовою, знання бюджетного законодавства, знання роботи на комп’ютері

7

головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності фінансового управління (тимчасово до 04.11.2019 р.)

4900

08.05.2019

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра, вільне

володіння державною мовою, знання бюджетного законодавства, знання роботи на комп’ютері

8

головний спеціаліст архівного відділу райдержадміністрації

(оголошено конкурс)

4900

03.06.2019

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра, вільне

володіння державною мовою, знання бюджетного законодавства, знання роботи на комп’ютері

9

головний спеціаліст відділу праці та трудових відносин управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

(тимчасово, до 21.11.2019р)

 

4900

30.05.2019

вища освіта відповідного професійного спрямування (економічна, технічна) за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра, вільне володіння державною мовою,знання комп’ютера

 

 

Керівник апарату адміністрації                                      Ольга СЕМЕНЯК

 

  Віра Дідух

 




 

Інформаційні послуги