Козівська районна державна адміністрація
47600, смт.Козова, вул.Грушевського, 38
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

 

Опитування

.
На головну / Районна державна адміністрація / Керівництво

Звіт голови Козівської районної державної адміністрації за 2017 рік


 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Адміністративно-територіальний устрій

 

Територія району                                                          - 694 кв.км.       

                                                                                                              (5,02 % території області)

 

Відстані:

відстань від райцентру до Тернополя

-шосейною дорогою                                   - 39 км.

-залізницею                                      - 44 км.

 

Кордони:

Район межує з Тернопільським, Теребовлянським, Підгаєцьким, Бережанським, Зборівським районами області.

 

Кількість адміністративно-

територіальних одиниць                                            - 1 селище міського типу

територіально-обєднана громада                          - 1 Козлівська ОТГ

пункти                                                                               - 50  сільських населених                                                                                                         

 

 

Районна рада                                                  - 1

селищних рад                                                  - 1

територіально- об’єднана громада         - 1

сільських рад                                                  - 27

всього місцевих рад                      - 30

 

Населення району

Чисельність постійного населення

району (станом на 01.01.2018р)                - 37507 чол.

в тому числі:

- міського                                                          - 10774 чол.

- сільського                                                      - 26733 чол.

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Загальні питання.

 

Площа Козівського району становить 694 кв. км., 5,02 % від території області. Відстань від райцентру до Тернополя шосейною дорогою – 39 км., залізницею – 44 км.

В районі 2 селища  міського типу, 50 населених пунктів, 27 сільських рад, 1 – районна, 1 – селищна ради,  територіально - обєднана громада -1.

За даними обласного управління статистики постійне населення району складає 37 507 чоловік, 3,5% від населення області, в тому числі: міського – 10774 чол., сільського – 26 733 чол.,

пенсіонерів – 10275 чол.

дітей-сиріт всіх – 46 чол., з них 33 дітей, позбавлених батьківського піклування, 13 дітей сиріт.

У райцентрі проживає 9112 чол.

Щільність населення на 1 кв. км.- 48,9 чол.

Народжуваність (на 1000 осіб) – 8,0 чол.

За 2017 рік народилося в районі 230 дітей, померло – 614 чол. Природній приріст: скорочення становить –384 чол.

Чисельність органів влади району становить:

- чисельний склад апарату райдержадміністрації      -28 од.

- разом з відділами та управліннями                          -105 од.

- чисельний склад апарату районної ради                           -15 од.

Районна державна адміністрація у своїй роботі керується Конституцією України, Законами України  “Про місцеві державні адміністрації”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції” та іншими нормативними документами.

Діяльність районної державної адміністрації грунтується на затвердженому головою регламенті районної державної адміністрації, положеннях про відділи, сектори, управління та інші структурні підрозділи районної державної адміністрації та поновленому розподілі обов’язків між головою райдержадміністрації, заступником голови райдержадміністрації.

Основними завданнями районної державної адміністрації є виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку району, охорони довкілля, затвердження бюджету та його виконання, взаємодія з органами місцевого самоврядування, а також виконання повноважень делегованих районною радою.

Впродовж року проводилось підбиття підсумків діяльності райдержадміністрації відповідно за рік, квартал, місяць з визначенням основних напрямів подальшої роботи, діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації, з виконання актів законодавства, розпоряджень голови райдержадміністрації. Всі ці заходи запроваджувались в життя через відповідну організаційну роботу апарату, відділів, секторів, управлінь райдержадміністрації шляхом:

- підготовки матеріалів на засідання колегій райдержадміністрації, спільні засідання колегії та президії районної ради, сесії районної ради;

- нарад при голові та заступниках голови, засідань консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, служб, комісій райдержадміністрації.

Так, впродовж 2017 року проведено 12 засідань колегії районної державної адміністрації, на яких розглянуто 48 питань та прийняті відповідні розпорядження і доручення голови райдержадміністрації.

На засіданнях колегій райдержадміністрації схвалено районний бюджет та ряд інших програм, спрямованих на функціонування галузей  господарського комплексу та розв'язання проблем у соціальній  сфері, поліпшення діяльності місцевих органів виконавчої влади,  їх взаємодію з органами місцевого самоврядування, які в подальшому були затверджені на пленарних засіданнях сесій районної ради.

Головою районної державної адміністрації у 2017 році за участю різних категорій керівників, спеціалістів управлінь, відділів, територіальних органів виконавчої влади, посадових осіб місцевого самоврядування проведено 51 нараду (з них 39 - оперативні наради з  керівниками відділів і управлінь райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої  влади) на яких розглянуто 75 питань. Основними питаннями були:

- соціальні аспекти програми соціально-економічного та культурного розвитку району на 2017 рік;

- виконання Закону України «Про звернення громадян», «Про державну службу», «Про відпустки», «Про запобігання корупції», Регламенту, «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних»;

- виконавська дисципліна у структурних підрозділах райдержадміністрації;

- проведення оздоровчої кампанії, виконання районної програми подолання дитячої безпритульності та бездоглядності;

- упорядкування видачі документів дозвільного характеру;

- зміцнення матеріально-технічної бази закладів культури, освіти, медицини;

- організація проведення благоустрою та озеленення населених пунктів району;

- готовність об’єктів соціально-культурної сфери до роботи в осінньо-зимовий період;

- аналіз рішень виконавчих комітетів щодо забезпечення контролю за здійсненням делегованих повноважень органів виконавчої влади;

- зміни до земельного законодавства;

- інші.

Робота з кадрами в Козівській районній державній адміністрації проводиться відповідно до вимог Конституції України, законів України «Про державну службу», «Про місцеві державні адміністрації», «Про запобігання корупції» та інших нормативно-правових актів з питань державної служби та боротьби з корупцією за річним планом роботи.

В структуру Козівської районної державної адміністрації входять 14 структурних підрозділів, в т.ч. апарат. Штатна чисельність райдержадміністрації – 114 працівників (105 - державних службовців та 9 – не державних службовців). Станом на 1 січня 2018 року у райдержадміністрації працює 87 державних службовців, з них: за категоріями посад «А» - 1 чол., «Б» - 32 чол., «В» - 54чол. 

Прийняття на державну службу у Козівській райдержадміністрації  здійснювалось на конкурсній основі відповідно до ст.22 Закону України „Про державну службу” та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246.   За результатами  проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій   державного або місцевого самоврядування за звітний період призначено  7 осіб, а за іншою процедурою призначено  – 2 осіб.   

При прийомі на роботу всі працівники ознайомились з обмеженнями при прийнятті на державну службу, в т.ч. вимогами Закону України “Про  запобігання  корупції” ,  «Про очищення влади» та ознайомились з Правилами основної поведінки державних службовців.

Певна увага протягом звітного періоду  приділялась навчанню держслужбовців.

Протягом звітного періоду  підвищили кваліфікацію 11 державних службовці Козівської райдержадміністрації у Тернопільському регіональному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів  державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій при Тернопільській облдержадміністрації.

Відповідно до Закону України „Про державні нагороди”, Указу Президента України від 02.07.2016р. № 284/2016 „Про внесення змін до Положення про почесні звання України” проводиться робота щодо представлення до присвоєння почесного звання „Мати-героїня” багатодітних матерів, які народили і виховали до восьмирічного віку п’ятеро і більше дітей. Протягом звітного періоду проведено 2 засідання комісії щодо попереднього розгляду питань пов’язаних з нагородженням державними нагородами та почесними званнями України, де розглянуто 2 справи та направлено в обласну державну адміністрацію.

Відповідно до планів роботи вивчено стан справ забезпечення та дотримання законності в питаннях прийняття наказів керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації. За матеріалами цих перевірок керівникам вносились пропозиції щодо усунення виявлених недоліків і порушень. Щоквартально аналізувались на предмет відповідності чинному законодавству всі рішення виконавчих комітетів рад району та розпорядження сільських і селищних голів. Результати аналізу доведені до відома сільських і селищних голів з метою вжиття ними заходів щодо усунення виявлених порушень.

 

ІІ. СТАН ЗДІЙСНЕННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ ЩОДО СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РАЙОНУ

 

1.Стан реалізації регіональної стратегії розвитку та виконання плану заходів з її реалізації, програм і проектів регіонального розвитку.

 

 Регіональною комісією з оцінки та забезпечення проведення конкурсного відбору інвестиційних програм та проектів регіонального розвитку, що можуть реалізуватись за рахунок коштів фонду регіонального розвитку за кошти Державного фонду регіонального розвитку відібрано 2 проекти на загальну суму 6256,18 тис.грн., з них кошти з державного бюджету – 4338,692 тис.грн. кошти районного бюджету 1917,498 тис.грн. а саме:

- реконструкція даху Козівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Гвардійська, 9 в смт. Козова на якому вже розпочато будівельні роботи (2782,3 тис. грн.);

- реконструкція з добудовою Козівської дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Гвардійська, 11 в смт. Козова Тернопільської області на даний час роботи не проводяться (оголошено тендер на 8 листопада 2017 року 3473,89 тис. грн.).

У 2018 році планується подати на розгляд регіональній комісії з оцінки та забезпечення проведення конкурсного відбору інвестиційних програм та проектів регіонального розвитку, що можуть реалізуватись за рахунок коштів фонду регіонального розвитку за кошти Державного фонду регіонального розвитку районом 4 проекти:

- Будівництво підземного водозабору для забезпечення водопостачання жителів вулиць Коновальця і Шевченка селища Козова Козівського району Тернопільської області на загальну суму 2135,036 тис. грн.;

- Капітальний ремонт даху та додаткове утеплення горищного перекриття бібліотеки в селищі Козова, вулиця Гвардійська,6 Козівського району Тернопільської області на загальну суму 800,502;

- Енергозберігаючі заходи в Козівській ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 (капітальний ремонт частини перекриття; опорядження приміщень; капітальний ремонт системи опалення, водопостачання і водовідведення; утеплення фасадів) по вул. Гвардійська, 9 в смт. Козова (корпус старших класів) (об’єкт розбито на 3 черги) – сума 5300,000 тис. грн.;

- Енергозберігаючі заходи (реконструкція даху, утеплення горища) районного будинку культури по вул. Грушевського, 23 в смт Козова Тернопільської області – загальна вартість проекту 1871,628 тис. грн.

 

 

2. Зовнішньоекономічна діяльність, міжрегіональне та транскордонне співробітництво.

 

Район брав участь в Міжнародному інвестиційному форумі, де представляв новітні проекти, орім цього подавались заявки для участі у міжнародних грантах.

 За рахунок коштів ЄС/ПРООН створено сільськогосподарський обслуговуючий кооператив «Старий млин».

На території району здійснює господарську діяльність одне підприємство з іноземними інвестиціями – ТзОВ «Темп паркет», яке в 2017 році  реалізувало продукції на суму 1714,1 тис. грн. це становить 43,8 % до попереднього року.

 

 

3. Бюджет, фінанси та облік.

 

 За  2017 рік до Зведеного бюджету по Козівському відділенні Бучацької ОДПІ  забезпечено збір в сумі  140796,5 тис.грн., що на 57576,5 тис.грн..   більше, ніж за  2016 рік. Індикативні показники ДФС України  виконано на 105 % (+6594,10 тис..грн, план –134202,4  тис.грн.).

 

                                    Виконання Державного бюджету.

Індикативні показники ДФС України по надходженнях до загального фонду державного бюджету по Козівському  відділення  Бучацької  ОДПІ на 2017 рік  забезпечено на 101,3 % (+ 827,2 тис.грн., план – 62097,7 тис.грн., факт –62924,9 тис.грн.).

В порівнянні  з 2016 роком відбувся ріст  надходжень до державного бюджету на 30986,0  тис.грн. (факт  2016 року – 31938,9 тис.грн.).

За  2017 рік до Державного бюджету по Козівському відділенні Бучацької ОДПІ  залучено 15825,5 тис.грн. податку з доходів фізичних осіб. Виконання планового завдання склало 98,3 %.

 Завдання по виконанню військового збору виконано на 100 %, надійшло 4685,9 тис.грн., план – 4687,8 тис.грн.

За 2017 року до Державного бюджету  по Козівському  відділенні      мобілізовано 39877,2 тис.грн. податку на додану вартість. Планове завдання виконано на 101 %, що більше факту минулого року на  21523,6  тис.грн.

Питома вага надходжень Державного бюджету складає  44,7 %  до Зведеного бюджету. Доля надходжень ПДФО до Державного бюджету склала – 25,1 %, ПДВ – 63,3 %. Тобто, від надходжень цих платежів залежить виконання планово-нормативної бази Державного бюджету.

          

Виконання  місцевого  бюджету.

   Доходи місцевих бюджетів за 2017 рік по Козівському відділенні Бучацької  ОДПІ  склали 77766,9  тис.грн.  Індикативні показники ДФС України виконано на 108,0 % (+5762,1  тис.грн.).

           Досягнуто ріст надходжень до  2016 року по всіх платежах.   Вагомим чинником, який впливає на надходження платежів до Місцевого бюджету є податок з доходів фізичних осіб, який склав 61 %  надходжень до місцевих бюджетів за   2017 рік.

За  2017 рік  доведене завдання по податку на доходи фізичних осіб до місцевого бюджету виконано  на 100% (при доведеному завданні в сумі 47578,6 тис.грн. фактично мобілізовано 47476,5  тис.грн., ).

           За  2017 рік доведений індикативний показник по платі за землю  виконано  на 125 % (при  завданні в сумі 12413,0 тис.грн.. фактично мобілізовано 15576,3 тис.грн., додатково залучено 3163,3 тис.грн.), факт. 2016 року. – 10068,4 тис.грн.

Значну частину в структурі надходжень до місцевого бюджету  займає сплата єдиного  податку, так за 2017 рік  надійшло 12411,6 тис.грн., що  більше  2016 року на 4308,9  тис.грн.

 В зв’язку із зміною законодавства значно збільшилася сплата єдиного податку 1V групи  на 2621,0 тис.грн., в порівнянні з  2016 роком .

По єдиному соціальному внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування по Козівському відділенні Бучацької  ОДПІ за  2017 рік  надійшло 49861,3 тис.грн.  Індикативний показник виконано на 128 % (+ 11038,3  тис.грн., план  38823,0  тис.грн.).

 

                  Додатковими джерелами наповнення Місцевого бюджету є :

     - залучення  до  державної реєстрації та до  сплати податків  громадян які  на території  рад    надають різні види послуг та виконують  роботи .

        - сприяння Місцевих Рад  у залученні до декларування доходів громадян,    від здавання в оренду  нерухомого майна;

- повний облік земельних ділянок  які використовуються на території рад.

          - підвищення рівня податкової віддачі під час виїзних документальних перевірок шляхом  руйнування схем ухилення від сплати податків;

          - досягнення   рівня виплати  заробітної  плати  до рівня мінімальної   і вище;

          - забезпечення сплати задекларованих в ході кампанії декларування  доходів громадянами; 

          - залучення до декларування доходів  від  реалізації рухомого майна;

          - затвердження ставок органів місцевого самоврядування які відповідають дійсності;

Виконання цих напрямів роботи дасть можливість забезпечити надходження у бюджети усіх рівнів у наступних звітних періодах  за умови сприяння органів місцевого самоврядування.  

 

4.Управління державною власністю, дерегуляція та підприємництво.

 

За період січень - грудень 2017 року в районі діє 105 малих та 2 середніх підприємств.

Надходження до всіх рівнів бюджету від діяльності малого підприємництва у 2017 році очікувалось в сумі 34,0 млн. грн., а також 6,55 млн. грн. від діяльності середніх підприємств.

Центром надання адміністративних послуг районної державної адміністрації за ІVквартали звітного періоду надано 11354 адміністративних послуг, з них послуг наданих районною державною адміністрацією – 5148.

За 12 місяців звітного періоду зареєстровано – 102 фізичних осіб-підприємців та 16 юридичних осіб, припинили діяльність - 108 фізичних осіб-підприємців та 15 юридичних осіб. Якщо співвідношення зареєстрованих/скасованих по юридичних особах є «плюсовим» 127,3 %, то співвідношення по фізичних особах-підприємцях є «негативним» - 58,4 %.

За звітний період відділом державної реєстрації Козівської районної державної адміністрації надано 5110 реєстраційних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

В районний бюджет стягнуто адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців в сумі - 22200 грн.; адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень в сумі - 533880 грн.;

В державний бюджет стягнуто плату за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, за одержання інформації з інших державних реєстрів, держателем яких є центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в сумі – 7800 грн. 

 

5. Промисловість, сільське господарство, будівництво та інвестиції, транспорт та зв’язок.

 

 За звітний період 2017 року промисловими підприємствами району (за очікуваними даними) реалізовано промислової продукції на суму 416,4 млн. грн., що в 2,4 рази більше ніж у відповідному періоді 2016 року та становить 301,8 % до встановленого їм завдання.

Перевиконання відбулось за рахунок роботи асфальтного заводу, який увійшов в коло промислових підприємств Козівського району в ІV кварталі 2016 року.

Слід відмітити, що в звітному році не ритмічно працював МПД «Козлівський спиртовий завод» ДП «Укрспирт», який виробляв промислову продукцію тільки в січні, а після, розпочав роботу в третій декаді вересня 2017 звітного року.

         Основою економіки та основним наповнювачем бюджету Козівського району є  агропромисловий комплекс. 

         У 2017 році в системі агропромислового розвитку працювало 4                               товариства з обмеженою відповідальністю, 7  приватних підприємств, 42                                фермерських господарства, 3 сільськогосподарських обслуговуючих кооперативи.

         У звітному   періоді до обробітку було залучено 49989 га ріллі, в тому числі у сільськогосподарських підприємствах та фермерських господарствах- 33332 га, та господарствах населення-16657 га.

        Основою діяльності сільського господарства в районі є рослинництво. У 2017 році сільськогосподарськими підприємствами та фермерськими господарствами було посіяно: пшениці озимої та ярої – 5353 га.,
ячменю озимого  та ярого – 3337 га., кукурудзи на зерно – 11733 га.,       цукрових буряків – 1248 га., соняшнику – 5030 га.,       озимого ріпаку –1438 га., сої –3541 га.

         В порівнянні до 2016 року у 2017 році були збільшені площі посівів: кукурудзи на 48%, соняшнику на 58%, сої на 39%, зменшено площі посіву пшениці на 33%, ячменю на 43%, цукрового буряка на 17 %.

         Валове виробництво зернових за звітний період по сільськогосподарських підприємствах становить 179,7 тис. тонн, що на 36,8 тис.т (або 20,4%) більше до 2016 року. Аграрники району завдяки впровадженню передових, нових технологій домоглися хороших показників в рослинництві. Так,  у 2017 році кожен  гектар зернових видав на 17,6 ц зерна більше проти 2016 р. В розрізі культур урожайність з 1 га у 2017 році становила :

         -    пшениця - 67,4 ц/га ( по області 61,6 ц/га)

-         ячмінь – 63,1 ц/га ( по області 60,0 ц/га)

-         кукурудза – 106,5 ц/га ( по області 81,1 ц/га)

-         цукровий буряк – 706,9 ц/га ( по області 577,0 ц/га)

-         соняшник – 26,5 ц/га (  по області 28,4 ц/га)

-         ріпак – 36,7 ц/га ( по області 31,2 ц/га)

-         соя - 34,3 ц/га ( по області 26,7 ц/га).

         Тваринництвом в районі займається 5 підприємств: ТзОВ”Агропродсервіс інвест ”, ПАП ”Агропродсервіс ”, ТзОВ ” Слава ” , ФГ ” Гбур ”, ФГ ” Альбіон-АК ”.

 Станом на 1 січня  2018 року в господарствах утримувалось 3782 голови великої рогатої худоби, що становить 131,0 % або на 777 голів більше проти 2016 року, в тому  числі поголів'я корів складає 1272 голови, що на 265 голів або 126 %  більше до 2016 року. Поголів'я свиней  в районі  становить  301 голову, що  на  12 голів більше до 2016 року.

         За 2017 рік сільськогосподарськими підприємствами вироблено :

 м'яса – 496,8 тонни, що на 122,4 тонн або 22 % більше проти 2016 року, молока вироблено 5569,9 тонн, що на 1016,1 тонн, або 22,3 % більше проти минулого року.

         Особлива увага сільгоспвиробників  приділялась на виплату орендної плати за орендовані земельні паї. За 2017 рік виплата  орендної плати орендарям   становить  більше 5 відсотків вартості орендованих земель, що в свою чергу дало можливість збільшити надходження до бюджету за рахунок сплати ПДФО.

         З метою забезпечення належного розвитку аграрного сектора в районі, господарствами впроваджуються новітні технології в рослинництві, є    покращення в племінній справі у тваринництві. На сьогоднішній день особлива увага розвитку тваринництва приділяється в ПАП ” Агропродсервіс ” та ТзОВ ”Агропродсервіс інвест”, де проводиться будівництво тваринницьких приміщень. У ПАП ” Агропродсервіс ” с.Теофіпілка введено  молочний комплекс на 1200 голів корів, що дало можливість створенню нових робочих місць, також даним господарством проведено обстеження земельних ділянок щодо можливості будівництва свинокомплексу.

         У 2017 році приділялась увага створенню сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів. Станом на 1 січня 2018 року в районі створено чотири СОК, два із них при допомозі агрохолдингу “Мрія”. Це СОК  ”Файна поляна ”  с. Августівка по вирощуванню малини , та СОК  ”Добре молоко”  в с.Конюхи   по заготівлі молока. В кінці року створено в с.Ценів СОК "Сировар" з переробки молока, а також об'єднання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів в с.Августівка "Файні ґазди", який має на меті об'єднати обслуговуючі  кооперативи області для спільних дій у вирішенні проблемних питань розвитку кооперативного руху.

Будівельними підприємствами району виконано робіт на суму 11052,0 тис. грн., що в 2,2 рази більше до відповідного періоду минулого року.

За поточний рік обсяг капітальних інвестицій складе 96,5 млн. грн. і становить 72,4 % до 2016 року та 90,2 % до встановленого районом завдання.

У звітному році завершено будівництво нового 17-ти квартирного житлового будинку за програмою молодіжного будівництва по вул. Хмельницького, в смт. Козова.

За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на соціально-економічний розвиток окремих територій та співфінансування місцевого бюджету в звітному році виділено коштів на суму 3411,270 тис. грн. (2809,270 тис. грн. – кошти державного бюджету, 602,000 тис. грн. кошти місцевого бюджету), з них :

- капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) в Кальненській ЗОШ І-ІІІ ступенів - 319,438 тис. грн.;

- капітальний ремонт (заміна вікон, опорядження залу) Ценівського дошкільного навчального закладу «Колосочок» в с. Ценів (перерахували) - 459,248 тис. грн.;

- перекриття даху Козівської школи мистецтв - 366,700 тис. грн.;

- реконструкцію сільського клубу с. Вікторівка - 252,779 тис. грн.;

- капітальний ремонт підлоги танцювальної зали сільського клубу с. Кальне - 113,702 тис. грн.;

- реконструкція евакуаційних виходів районного будинку культури - 201,500 тис. грн.;

- реконструкцію даху Козівської ЦРКЛ - 529,633 тис. грн.;

- реконструкція даху із застосуванням енергозберігаючих технологій клубу с. Конюхи Козівського району Тернопільської області - 216,550 тис. грн.;

- капітальний ремонт (заміна вікон та дверних блоків) ЗОШ І-ІІІ ступенів в селі Глинна Козівського району - 951,720 тис. грн.

Регіональною комісією з оцінки та забезпечення проведення конкурсного відбору інвестиційних програм та проектів регіонального розвитку, що можуть реалізуватись за рахунок коштів фонду регіонального розвитку за кошти Державного фонду регіонального розвитку відібрано 2 проекти на загальну суму 6256,187, з них кошти з державного бюджету – 4338,692, кошти районного бюджету 1917,498, а саме:

- реконструкція даху Козівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Гвардійська, 9 в смт. Козова на якому вже розпочато будівельні роботи (2782,3 тис. грн.);

- реконструкція з добудовою Козівської дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Гвардійська, 11 в смт. Козова Тернопільської області на даний час роботи не проводяться (оголошено тендер на 8 листопада 2017 року 3473,89 тис. грн.).

Крім цього проводиться ряд робіт на території Козлівської об’єднаної громади:

- реконструкція будинку під центр надання адміністративних послуг;

- дозавершено освітлення вулиць в селі Таурів та с. Покропивна;

- перекрито дах в дитячому садочку смт. Козлів «Дзвіночок»;

- проведено внутрішній 4 поточний ремонт приміщення Дмухівського сільського клубу;

- завершено реконструкцію підземного водозабору в с. Покропивна;

- встановлена вежа, та проводиться водогін в с. Таурів.

По території району маршрут здійснює один перевізник.

Проведено конкурси на визначення перевізника, що здійснюватиме перевезення пасажирів по 6 автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Козівського району.

Проведено ремонт доріг і вулиць комунальної власності в селі Ішків Козівського району за кошти місцевого бюджету (250,0 тис. грн.).

Також протягом 2017 року проведено ряд ремонтних робіт на автомобільних дорогах місцевого значення:

1. Проведено поточний ремонт частини дороги Потік – Конюхи – Хоростець протяжністю 7,3 км;

2. Проведено ямковий ремонт автомобільної дороги Городище – Зарваниця – Бучач по всій протяжності на території Козівського району (13,7 км);

3. За кошти з державного та місцевого бюджетів (співфінансування 50% на 50%) проводився поточний ремонт автомобільної дороги Озерна – Городище,  на що з місцевого бюджету було виділено 500,0 тис. грн.

 

6.Енергоефективність та енергозбереження.

Протягом 2017 року  фізичним особам у Козівському відділенні «Ощадбанк» надано 74 «теплих кредити». Відповідно до районної програми енергоефективності та енергозбереження на 2017-2019 роки, з метою стимулювання населення до впровадження енергоефективних заходів проводиться відшкодування частини відсотків кредитів залучених на придбання енергоефективного обладнання та матеріалів у розмірі 6 відсотків.

 Протягом 2017 року у закладах культури та медицини впроваджено ряд заходів спрямованих на збереження енергоресурсів

Зокрема, у закладах культури району замінено на енергозберігаючі 66 віконних та 19 дверних блоки на загальну суму 366,8 тис. грн.

Козівським центром ПМСД замінено 20 віконних та 4 дверних блоки, а також встановлено 2 нових газових конвектори у ФАП с. В Ходачків, с. Уритва.

 

7. Соціальний захист та соціальні послуги, ринок праці та доходи населення.

 

Протягом  2017 року  року відділ адресних соціальних допомог  працював відповідно до плану роботи та забезпечував соціальний захист малозабезпеченим громадянам шляхом надання субсидій, призначення, перерахування та виплати всіх видів допомог та соціальних компенсацій.

На протязі звітного періоду спеціалістами відділу прийнято 5366 заяв з усіма необхідними документами для призначення та перерахунку 5590 різних видів допомог та компенсаційних виплат, а саме:

-         субсидій – 2796 (в т.ч. тверде паливо - 200);

-         державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 935;

-         державна допомога сім’ям з дітьми – 960;

-         інші види допомог – 896 ( в. ч. державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам –43 і 4 допомога на поховання ).

Відповідно до  чинного законодавства протягом 12 місяців забезпечено обґрунтоване та адресне призначення  і перерахунки 5953 субсидій та допомог.

В зв’язку з тим, що з 01.12.17р збільшилися прожиткові мінімуми для всіх категорій населення  було проведено масові перерахунки по 786особових справах по всіх видах допомог та проведено індивідуальні перерахунки по 81особовій справі .

 Протягом  звітного періоду було проведено перерахунки розміру  субсидії по діючих справах в зв’язку  з закінченням оплювального періоду 2016-2017рр. по 8754особових справах .

Станом на 01.01.2018 відбулось 15  засідань комісії по розгляду звернень громадян з питань призначення субсидій та  державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім”ям, на яких було розглянуто 1416 заяв і по  1402 було прийнято позитивні рішення.

   За вказаний період було проведено інвентаризацію 12867 особових справ одержувачів всіх видів допомог.

На протязі звітного періоду  проводилась роз’яснювальна робота серед населення району , а саме подано  статті в газету «Вільне слово» щодо змін, які відбулись в законодавстві при призначенні різних видів допомог і субсидій.

Протягом  2017 року було видано 68 посвідчень інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

Районною робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення від початку року  проведено 14 засідань робочої групи та здійснено 95  обстежень у приватних підприємців з питань реєстрації трудових договорів з найманими особами.  За результатом проведених обстежень укладено 146 трудових договорів з повідомленням органів ДФС.                     

На 2017 рік Козівському району доведено завдання з розширенням сфери застосування праці за рахунок створення 620 нових робочих місць.

За даними моніторингу за звітний період 2017 року в районі створено 1246 нових робочих місць. Виконання завдання складає 200,1%. Зокрема для працівників у юридичних осіб –900, для працівників у фізичних осіб підприємців – 245, для фізичних осіб підприємців – 101.

           У 2017 році зареєстровано 35 колективних договорів.

     

       8. Наука,освіта , культура, охорона здоров’я,  фізична культура і спорт, сімя, жінки, молодь та неповнолітні.         

 

     Освіта є основою інтелектуального, духовного, фізичного і культурного розвитку особистості, її успішної соціалізації, економічного добробуту, запорукою розвитку суспільства, об’єднаного спільними цінностями і культурою, та держави.

   Метою діяльності закладів освіти району є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству, збагачення на цій основі інтелектуального, економічного, творчого, культурного потенціалу Українського народу, підвищення освітнього рівня громадян задля забезпечення сталого розвитку України та її європейського вибору.                                                                  

У 30 закладах загальної середньої освіти навчається 2879 учнів, а саме:

гімназія -1(254 учні);  опорна школа Козівська ЗОШ І-ІІІ ст..№1 з 3 філіями – 1(565 учнів, з них у філіях - 33); ЗОШ І-ІІІ ст. -  11(1275 учнів), з них – 1 НВК(50 учнів); ЗОШ І-ІІ ст. -  14 (769 учнів), з них – 2 НВК(73 учні); ЗОШ І ст. -  3(16 учнів), з них – 2 НВК(12 учнів).

 Три навчальні заклади (58 учнів)  з 01.01.2018 року передано у Зборівську ОТГ, однак фінансування до 01.04.2018 року шляхом міжбюджетних трансфертів здійснює відділ освіти та спорту райдержадміністрації. У 2016/2017 навчальному році у навчальних закладах району навчалося 2944 учні (зменшилася кількість учнів на 65).

 У районі створено опорну школу – новий за формою організації та структурою загальноосвітній навчальний заклад, що є осередком єдиного освітнього простору, забезпечує рівний доступ до якісної освіти усім особам, має сучасний рівень матеріально-технічного й кадрового забезпечення На розвиток опорної школи Козівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 використано 3 млн.68 тис. грн., з них:

-                                                  Мультимедійне обладнання, комп’ютери – 321 тис 99 грн;

-                                                  Енергозберігаючі заходи – 111 тис 500 грн;

-                          Шкільний автобус – 1 млн 645 тис грн.;

-                          Шкільні меблі – 373тис 590 грн;

-                          Дидактичні матеріали на фінансування пілотних класів в рамках Нової української школи – 26тис 224 грн;

-                          Обладнання для кабінету трудового навчання – 18 тис353 грн;

-                          Обладнання та приладдя для військово-патріотичного кабінету – 150 тис грн.;

-                          Кабінет біології – 148 тис480 грн;

-                          Кабінет географії – 127 тис 20 грн;

-                          Кабінет хімії – 90 тис 800 грн.

У Козівському районі на 2017/2018 навчальні роки працює 26 закладів, що надають послуги в галузі дошкільної освіти, з них 21 – ДНЗ, 5 – НВК. У них виховується 813 дітей Кількість груп в дошкільних навчальних закладах - 40 (місто -13, село – 27). Підвезення учнів та педпрацівників до навчальних закладів району здійснюють 6 шкільних автобусів, які перебувають на балансі відділу освіти та спорту райдержадміністрації.          Однак підвезення ще потребують 383 учні та 23 педпрацівники.  Забезпечено 100% підвезення учнів та педпрацівників до навчальних закладів, зокрема шкільним автобусом підвозиться 318 учнів та 21 педагогічний працівник, іншими видами підвезення – 65 учнів та 2 педпрацівники.

         Ведуться перемовини із управлінням освіти і науки облдержадміністрації про закупівлю шкільного автобуса, що здійснюватиме підвезення до Ценівської ЗОШ І-ІІІ ст. До вказаного навчального закладу потребує  підвезення 21 учень із трьох навколишніх сіл.

Упродовж звітного року реалізовано 4 проекти із субвенції державного бюджету місцевому бюджету на соціально-економічний розвиток окремих територій, а саме :

1.       Капітальний ремонт (заміна вікон; опорядження приміщення залу) Ценівського ДНЗ «Колосочок» в с.Ценів Козівського району Тернопільської області. (550182 грн.)

2.        Капітальний ремонт(заміна віконних та дверних блоків) Глинської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Глинна  Козівського р-ну Тернопільської обл. (926004)

3.       Капітальний ремонт  по заміні частини віконних та дверних блоків на металопластикові в Кальненській  ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Кальне Козівського р-ну.(373378)

4.       Поточний ремонт по заміні зовнішніх та внутрішніх дверей в Денисівській ЗОШ І-ІІ ступенів в с. Денисів,Козівського р-ну Тернопільської обл. (189000)

Замінено теплотрасу в Ішківській ЗОШ І-ІІ ст.(50715).

Триває реконструкція з добудовою Козівської дитячо-юнацької спортивної школи по вул.Гвардійська,11 в смт.Козова та реконструкція даху Козівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул.Гвардійська,9  в смт.Козова.

Зокрема, у 2017 році відділом освіти та спорту з метою впровадження заходів з енергоефективності виготовлено наступні проекти :

 Капітальний ремонт (заміна віконних та дверних блоків) Ценівської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Ценів Козівського р-ну Тернопільської обл.

1.                              Капітальний ремонт системи опалення із заміною котлів і впровадженням енергозбереження для Ішківської ЗОШ І-ІІ ступенів в с. Ішків Козівського р-ну Тернопільської обл.

2.                             Поточний ремонт у приміщеннях нежитлової будівлі (дитячий садок) по вул. Центральна,11 в с. Денисів,Козівського р-ну Тернопільської обл.

3.                              Капітальний ремонт системи опалення в дитячо-юнацької спортивної школи по вул.Гвардійська,11 в смт.Козова.

4.                              Капітальний ремонт спортивного залу та заміна частини віконних блоків в Городищенській ЗОШ І-ІІІ ст.. в с. Городище  Козівського району.

5.                              Капітальний ремонт даху Конюхівської  ЗОШ І-ІІІ ступенів (з утепленням горищного перекриття, встановлення дверного блоку та влаштуванням відмостки) в селі Конюхи, Козівського району Тернопільської  області.

6.                             Заміна віконних та дверних блоків в частині приміщень корпусу початкових класів Козівської ЗОШ І-ІІІ ст.№ 2.

7.                             Енергозберігаючі заходи в Козівській ЗОШ І-ІІІ ст.№1(капітальний ремонт частини перекриття; опорядження приміщень; капітальний ремонт системи опалення, водопостачання і водовідведення; утеплення фасадів) по вул..Гвардійська,9 в смт.Козова (корпус старших класів).

8.                             Демонтаж добудови школи І-ІІІ ст. по вул..Шкільній,14 в с. В.Ходачків Козівського району Тернопільської області.

Шляхом залучення спонсорських та батьківських коштів зроблено поточні ремонти у всіх навчальних закладах району.

Як зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, необхідно випускати зі школи всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість, патріота з активною позицією, інноватора, здатного змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя.

Наше завдання — кожній дитині дати доступ до якісної освіти. Успіх України в тому, щоб побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина, незалежно від її здібностей, має право на успіх в житті, на максимальне розкриття власних здібностей, яке може запропонувати якісна освіта.

 

КУЛЬТУРА

 

Вродовж 2017 року  заклади культури району свою роботу спрямовували на популяризацію національної  художньої  творчості, розвиток національної  свідомості  та патріотизму,  запровадження інноваційних форм роботи в  роботі культурно-мистецьких закладів, збереження  та примноження  народних традицій, звичаїв  та  обрядів.

          Відділом    культури і туризму  впродовж  року забезпечено  належний  рівень  проведення  ряду культурно-мистецьких  заходів до загальнодержавних  свят,  релігійних  свят, з вшанування  провідних  діячів  літератури  та  мистецтва, популяризації  народної  творчості,  пісенного  мистецтва, вшанування героїв України , висвітлення національно-патріотичних подвигів українського народу.

 Так у 2017 році клубними закладами району проведено понад 2,5 тисячі культурно-мистецьких заходів, які відвідали більше 200 тисяч глядачів. З них вагому частку займають заходи для підростаючого покоління (640 заходів). І, зокрема, Козівським районним будинком культури всього проведено 165 масових заходів, з них  31 для дітей і підлітків.

         Велику культурно-просвітницьку роботу ведуть серед населення і бібліотечні заклади району. Бібліотеки проводять і масові заходи до державних свят, знаменних дат, презентації книг відомих авторів, авторів – початківців.

         Велику науково- дослідницьку роботу проводять і краєзнавчі музеї району. Зокрема, Козівський краєзнавчий музей  здійснював науково-дослідницьку та пошукову роботу.

         Виготовлено проектно-кошторисні документації по реконструкції даху в районного будинку культури та в клубах сіл Вікторівка, Олесино, Купчинці, Конюхи, Ценів.  Та капітального ремонту підлоги танцювального залу Кальненського сільського будинку культури.

 

ОХОРОННА ЗДОРОВЯ

 

 Медична допомога населенню Козівського району  в 2017 році надавалась мережею лікувальних закладів: Козівською центральною районною комунальною лікарнею  потужністю на 133 ліжок та  поліклінікою на 350 відвідувань в зміну, Козлівською районною комунальною лікарнею (ОТГ) потужністю на 20 ліжок, Конюхівською дільничною лікарнею потужністю на 10 ліжок та Козівським районним центром первинно медико санітарної допомоги до складу  якого входять 7 амбулаторій загальної практики сімейної медицини та 36 ФАПів і ФП.

Стаціонарна  медична допомога населенню Козівського району  забезпечується Козівською ЦРКЛ, Козлівською районною лікарнею,  Конюхівською ДЛ.

На початок 2017 року в районі було розгорнуто 168  лікарняних ліжок, Козівська ЦРКЛ - 138 лікарняних ліжок, Козлівська РЛ (ОТГ) – 20 лікарняних ліжок,  Конюхівська ДЛ – 10 лікарняних ліжок, як структурний підрозділ Козівської ЦРКЛ. Забезпечення ліжками на 10 тис. населення складає 42,9.

За 2017 рік  скорочено 5 гінекологічних ліжок в Козівській ЦРКЛ, та проведено об’єднання акушерських та гінекологічних ліжок з скороченням одного сестринського поста.

Медичними працівниками  Козівської ЦРКЛ  проводиться постійна робота  направлена на покращення   якості стаціонарної медичної допомоги населенню   району, цілодобово  забезпечується кваліфікована медична  допомога  по спеціальності  хірургія, травматологія, акушерство – гінекологія, терапія, неврологія, педіатрія.

Відпрацьований комплекс  заходів направлений на організацію і забезпечення  медичної допомоги  при  екстремальних ситуаціях та інфекційних  захворюваннях, які мають  міжнародне значення.   Для поповнення незнижуючого запасу медикаментів, виробів медичного  призначення,  дезинфікуючих засобів  на випадок екстримальних ситуацій необхідно додаткові кошти, яких не вистачає.

В Козівській ЦРКЛ проведено поточні ремонти в хірургічному, акушерсько-гінекологічному відділеннях, ремонт у  відділенні анестезіології і інтенсивної терапії, хірургічного, відділення АІТ, проведено заміну  вікон та  дверей на суму 192,8 тис. грн.

Проведено реконструкцію і перекриття даху поліклінічного відділення на суму 1 млн. 020 тис.грн. з державного фонду соціально-економічного розвитку регіону.

 

              ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ

 

Послуги  у сфері фізичної культури та спорту в Козівському районі на даний період надають  дві школи Козівська ДЮСШ та Козівське районне ФСТ «Колос».  

  Реконструйовано в Козівській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 плавальний басейн з гімнастичним тренажерним залом з фонду регіонального розвитку   у 2017 році відкрито і введено в експлуатацію на суму : 12 млн. грн.

 Розпочато реконструкцію спортивного залу Козівської ДЮСШ з  державного фонду регіонального розвитку (проект виготовлений і профінансований) на суму : 3473,890 тис. грн., співфінансування з районного бюджету на суму : 1 064, 498 тис. грн. планується відкрити у 2018 році;

 В селі Плотича, Козівського району у 2017 році відкрито уніфікований міні-футбольний майданчик розміром 42х22 метри, волейбольний майданчик розміром 18х9 метрів із штучним покриттям і тренажерним обладнанням на суму 1млн. 500 грн. за рахунок коштів мецената директора СФГ «Вікторія-92».

Перекрито адмінбудинок на Козівському селищному стадіоні з двома касами і зовнішніми туалетами на суму 1 200,0 тис.грн. за рахунок коштів бюджету селищної ради. Футбольні поля та спортивні майданчики в районі потребують реконструкції.

 

СІМЯ.ЖІНКИ.МОЛОДЬ.

 

          Державна молодіжна політика – один із головних напрямків діяльності органів державної влади. Вона передбачає створення найбільш сприятливих умов для становлення, самореалізації молодої людини, підвищення її правового статусу, забезпечення основними видами соціальних благ і гарантій, реалізації пріоритетних напрямків виховання, освіти та дозвілля молодого покоління.

В районі  діє програма «Молодь Козівщини на період 2020р».

Створюються сприятливі умови для розвитку молоді, її конституційний захист, розвиток громадянської активності і формування духовної культури.

Надається методична, організаційна допомога  молодіжним громадським організаціям   району.  Учасники ГО „Пласт”  залучаються до всіх заходів, які проводяться на території району. Кращих пластунів нагороджено грамотами та пам”ятними подарунками20чол..

В усіх ЗОШ району діють органи учнівського самоврядування39, одним з показовим в районі є гімназійне самоврядування, які нагородженні грамотами та пам”ятними подарунками з нагоди державних свят. За 2017 року оздоровлено 52% дітей району (багатодітні, малозабезпечені, діти кризових категорій). Процес оздоровлення триває в ДЦ «Молода гвардія», МДЦ «Артек». 

         Проведено вишкільний табір в с. Бишки, організовано молодь району для вивчення різноманітних видів бойових мистецтв. Учасники вишколу в с. Бишки здобули надзвичайний досвід захисту  Вітчизни.

Підтримка багатодітних сімей  району ведеться на високому рівні, а саме:    поновлено банк даних про багатодітних сімей району, які виховують від трьох і більше неповнолітніх дітей; створено соціальні паспорти на кожну багатодітну родину;   видано 425 посвідчень дітей з багатодітних родин та 1100 посвідчень  дитини з багатодітної родини. Процес видачі посвідчень в районі триває.

З нагоди Дня матері нагороджено багатодітних матерів та почесними грамотами, пам’ятними подарунками  учасників АТО, волонтерів, проведено святкову програму. Забезпечено учасників на обласний молодіжний форум з нагоди Дня молоді.

 

         НЕПОВНОЛІТНІ

 

Станом на 01.01.2018 року на обліку служби у справах дітей райдержадміністрації перебуває 46 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (13 – дітей-сиріт, 33 – дітей, позбавлених батьківського піклування).

За 43 дітьми вищевказаної категорії закріплено житло на правах користування, 3 дітей володіють житлом на праві власності, ведеться персоніфікований облік нерухомого майна дітей–сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Відповідно до графіка відвідувань дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування у 2017 році, затвердженого наказом служби від 27.01.2017 року №11-од перевірено умови проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, порушень не виявлено. Здійснюється нагляд за умовами проживання і виховання 7 усиновлених дітей, які проживають на території району.

        Разом з тим, на обліку перебуває подружжя, яке бажає усиновити дитину, службою проводиться робота щодо підбору дитини. В рамках відзначення Дня усиновлення 30 вересня в районі, відбулися заходи, до проведення яких залучено 5 усиновителів та 21 опікуна та піклувальника. Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 24.03.2017 року №120-од у районі створено прийомну сім»ю та передано на виховання та спільне проживання дитину, позбавлену батьківського піклування.

Упродовж 2017 року службою у справах дітей райдержадміністрації спільно з Козівським ВП Бережанського ВП ГУНП  в Тернопільській області, районним центром соціальних служб для сім»ї, дітей та молоді, з метою запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, профілактики правопорушень, рецидивної  злочинності та злочинів, вчинених неповнолітніми проведено ряд державно-громадських операцій. З батьками дітей, які перебувають на обліку служби у справах дітей райдержадміністрації систематично проводиться профілактична робота.

Здійснюються перевірки умов утримання та виховання  дітей у  функціонально-неспроможних сім’ях, надається адресна допомога дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах: консультативна, матеріальна (під час проведення широкомасштабних акцій - “Святкуймо Воскресіння разом”, заходу «Готуємось до школи», заходів до Свята Святого Миколая та Новорічно-Різдвяних свят) та інші.

Рішенням першої сесії сьомого скликання Козівської районної ради затверджено районну Програму подолання дитячої безпритульності та бездоглядності на 2016-2018 роки. На реалізацію заходів вищевказаної програми з місцевого бюджету на 2017 рік виділено 61,5 тис. гривень.

Кошти використано на проведення районних державно - громадських операцій та рейдів щодо профілактики негативних проявів у дитячому та молодіжному середовищі, запобігання дитячій бездоглядності і безпритульності.

           Прийнято рішення Козівської районної ради від 12.12.2017 року №263 «Про купівлю житла в смт Козова, вул.. Ушинського, 9а для створення дитячого будинку сімейного типу». 20.12.2017 року придбано житловий будинок та земельну ділянку для створення дитячого будинку сімейного типу та влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному утриманні в інтернатному закладі області.

               У 2017 році з метою соціально-правового захисту дітей проведено 19 засідань комісії з питань захисту прав дитини райдержадміністрації, на яких розглянуто 54 питання соціально-правового захисту дітей та прийнято відповідні рішення.

 

  Використання землі, природних ресурсів, охоронна навколишнього середовища.

 

 Із загальної площі району сільськогосподарські землі становлять 60340,га (87%), лісові площі 4417,0 га (6,4%), забудовані землі 2887,5га (4,16%), під водою 1102,6 га (1,59%), болота 451,33 га (0,65%), відкриті землі без рослинного покриву 237,9 га (0,34%).

        По району 16253 громадян отримали земельні частки (паї) площею 36195 га.   Укладено договори управління спадщиною між сільськими та селищними радами та сільськогосподарськими  товаровиробниками.

      На території району використовують землю 8 ТзОВ загальною площею 16163 га, 8 ПАП площею 11053.08га та 63 фермерських господарств  площею 3797 га. Найбільшими товаровиробниками  є: ТзОВ «Кагро» - 3625 га, ТзОВ «Мрія-фармінг Галичина» - 5887 г., ПАП «Агропродсервіс» - 6969,8 га, ТзОВ «Агропродсервіс інвест»- 7182 га, ФГ «Вікторія-92» 2069 га. Всі договори оренди укладені з орендною платою не менше 3% від нормативної грошової оцінки.

      На  с/г угіддя земель державної власності укладено  57 договір оренди на площу 867,27 га, з них 24 договорів на проектні дороги  загальною площею 357,47 га і 33 договори  на землі запасу та резерву загальною площею 544,127 га.

      На земельні ділянки під господарськими будівлями та дворами укладено 88 договорів на площу 133,724 га.

    Для комерційного використання в оренду передано 19,1 га. земель, для промислового використання 166 га.

     На території району є  в наявності 63 ставки загальною площею 978,9161 га, з яких 17  ставків загальною площею 662,5382 га передано в оренду фізичним та юридичним особам.

      В Національній кадастровій системі протягом 2017 року:
- зареєстровано 3095 нових земельних ділянок та видано витягів для підтвердження державної реєстрації земельної ділянки;
- надано відомостей з Державного земельного кадастру по  1389 земельних ділянках;

     Протягом 2017 року підготовлено до продажу 7 земельних ділянок несільськогосподарського призначення загальною площею 0,4564 га. на суму 274212,00 грн. на території Козівської селищної ради Козівського району. З них продано 7 земельних ділянок несільськогосподарського призначення на території Козівської селищної ради площею 0,4564 га. на суму 274212,00 грн. За 2017 рік поступило коштів (у вигляді розстрочки платежу) та від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення в сумі 404279,06 грн.

 Протягом 2017 року райдержадміністрацією та сільськими радами  проведено моніторинг використання земель сільськогосподарського призначення державної власності, за результатами якого встановлено використання земель з порушенням земельного законодавства на площі 294 га.

Земельною інспекцією проведено повторну перевірку по використанню земель державної власності та притягнено с/г підприємства до адмістративної відповідальності. Кошти від штрафів поступили в місцеві бюджети.

         Станом на 01.01. 2018 року на території Козівського району зарезервовано 497,2972 га. земель для учасників АТО, в тому числі 485,8072 га. – для ведення ОСГ, 7,64 га. – для ведення садівництва, 3,85 га. – для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд.

   До Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області та селищних і сільських рад звернулось 307 учасників АТО та членів їх сімей із заявами щодо виділення земельних ділянок для ведення ОСГ, садівництва та індивідуального житлового будівництва (на загальну площу 497,0751 га.), з них:

 - надано 205 дозволів на виготовлення проектів землеустрою, з яких 189 проекти погоджено, 16 проектів знаходяться на затвердженні в Головному управлінні та селищних і сільських радах ;

 - станом на 01.01.2018 р. 139 учасників АТО зареєстрували право власності на земельні ділянки в реєстраційній службі.

 В 2017 році в ході земельних торгів на території Козівського району було продано права оренди на 5 земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 131,2882 га. на суму 716069,30 грн./рік.

 

На вирішення природоохоронних заходів в районі затверджена програма щодо охорони навколишнього природного середовища на 2017-2020 роки. Програмою передбачено виділення коштів з районного бюджету  на просвітницькі та інформаційні заходи в сумі 60 тис.грн. Органами місцевого самоврядування передбачені кошти з місцевих бюджетів на впорядкування сміттєзвалищ та санітарної очистки населених пунктів, сортування твердих побутових відходів.

 

                 Оборонна робота та мобілізаційна підготовка.

        

Мобілізаційна робота та оборонна робота на території району здійснювалась на підставі Конституції України, Законів України: „Про місцеві державні адміністрації", “Про мобілізаційну підготовку і мобілізацію ”, „ Про оборону України", „Про військовий обов'язок і військову службу", Указів Президента України, постанов Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голови обласної та районної державної адміністрації,інших законодавчих і нормативно-правових актів з цих питань.

Основними напрямками мобілізаційної і оборонної роботи у 2017 році було:

-покращення та вдосконалення мобілізаційної роботи, забезпечення неухильного виконання планів мобілізації та посилення відповідальності посадових осіб за виконання мобілізаційних завдань;

 - розгортання бази мобілізаційного розгортання та забезпечення подачі мобілізаційних ресурсів до пунктів збору військовозобов’язаних та техніки;

- організація під час мобілізації в установленому порядку оповіщення і прибуття громадян, які залучаються до виконання обов’язку щодо мобілізації у порядку, визначеному частинами третьою – п’ятою статті 22 Закону України, техніки на збірні пункти та у військові частини, виділення транспортних та інших матеріально – технічних засобів і надання послуг Збройним Силам України, інших військових формувань;

- організація відправлення мобілізаційних ресурсів до визначених військових частин (установ);

- вжиття ефективних заходів щодо безумовного та своєчасного виконання мобілізаційних завдань щодо забезпечення мобілізації людських і транспортних ресурсів на території району;

- організація укладання договорів із постачальниками пально-мастильних матеріалів для проведення  мобілізації, створення на нафтобазах, автозаправних станціях незалежно від форм власності не знижувальний запас пально-мастильних матеріалів у обсязі, достатньому для забезпечення заправки пальним встановленої кількості транспортних засобів і техніки для забезпечення їх доставки до визначених пунктів передачі;

- уточнення мобілізаційного плану щодо забезпечення життєдіяльності населення, особливо забезпечення водою, продуктами харчування та лікарськими засобами першої необхідності і організацій, залучених до виконання мобілізаційних завдань відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 3010. 2008 року № 948-0015;

- коректування показників мобілізаційного плану щодо можливостей забезпечення потреб Збройних Сил України, функціонування галузей національної економіки та життєзабезпечення населення в особливий період;

Аналіз стану мобілізаційної підготовки та оборонної роботи за 2017 рік показав, що у звітному році органами виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями була приділена увага вище переліченим питанням.

 Постійно проводилась робота щодо організації здійснення заходів з часткової мобілізації і контроль за здійсненням цих заходів в структурних підрозділах районної державної адміністрації, виконавчих комітетах сільських рад, підприємствах, установах та організаціях району, які мають мобілізаційні завдання (замовлення).

Проводилось інформаційне забезпечення з питань часткової мобілізації та мобілізаційної підготовки підприємств, установ і організацій. Всі нормативно-правові акти та методичні рекомендації, які надходили в райдержадміністрацію опрацьовувались і доводились до виконавців.

В районі розроблена та затверджена на сесії районної ради районна програма сприяння оборонній і мобілізаційній готовності Козівського району на 2016 – 2017 роки (рішення сесії від 29.01 2016 року № 39). Метою програми було підвищення рівня мобілізаційної підготовки та готовності до проведення мобілізації в районі, територіальної оборони в мирний час та на випадок надзвичайного стану, удосконалення військово-патріотичного виховання, підготовки молоді до військової служби у Збройних Силах України, вдосконалення системи військового обліку за участю органів місцевого самоврядування та районного військового комісаріату.

Фінансування програми здійснювалося в межах видатків, затверджених в відповідних бюджетах органів місцевого самоврядування, також інших джерел, не заборонених законодавством.

Організовано під час мобілізації в установленому порядку своєчасне оповіщення і прибуття громадян, які залучаються до виконання обов’язку щодо мобілізації, техніки на збірний пункт Козівського РВК та у військові частини, виділення транспортних та інших матеріально-технічних засобів відповідно до мобілізаційного плану.

Більше двох років, як на території району утворено Козівський районний військовий комісаріат, що сприяє оперативному вирішенню та покращенню мобілізаційної і оборонної роботи. З метою сприяння Козівському районному військовому комісаріату по забезпеченню майном загону територіальної оборони закуплено амуніцію на суму 30 тис.грн., а саме: спальні мішки – 25 шт., каремати – 25 шт., мішки поліпропіленові – 30шт.

Протягом звітного періоду в  районі проведено весняний та осінній призови громадян України на строкову військову службу у Збройні Сили України та інші військові формування.

Планові завдання по призову громадян на строкову військову службу протягом  2017 року виконані повністю на 100%, а саме:

- під час весняного призову відправлено у війська 18 призовників;

- під час осіннього призову призвано 15 призовників.

 На належному рівні та під постійним контролем районної державної адміністрації здійснюється відбір кандидатів на військову службу за контрактом у Збройні Сили України. Протягом 2017 року відібрано та направлено у війська 32 військовослужбовців-контрактників, що складає майже  80%, від планових завдань на район по призову за контрактом у Збройні Сили України.

Для популяризації військової служби ,своєчасного та якісного виконання завдань з відбору кандидатів на строкову військову службу та за контрактом у Збройні Сили України  розроблена районна програма стимулювання громадян району для проходження строкової військової служби та за контрактом, де передбачено виплату одноразової грошової допомоги відібраним кандидатам.

         В 2017 році загальна сума виплат по даній програмі строковикам та контрактникам становила 162,0 тис.грн.

 

 

ІІІ. Суспільно-політична ситуація

 

       Забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.

 

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в районі вживаються заходи щодо подальшого покращення роботи по розгляду звернень громадян, всебічного  та ґрунтовного вивчення питань, які порушуються перед органами виконавчої влади.

На виконання цього Указу в райдержадміністрації розроблені заходи щодо покращення роботи із зверненнями громадян, затверджено склад і працює постійно діюча  комісія  з питань розгляду звернень громадян, затверджені  графіки виїзних днів прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації, графіки проведення «гарячих» телефонних ліній. Дані графіки доводяться до відома населення району шляхом опублікування їх у районній газеті «Вільне слово», на сайті райдержадміністрації та надсилаються у структурні підрозділи райдержадміністрації, виконкоми сільських та селищних рад.

Протягом 2017 року питання стану роботи із зверненнями громадян 2 рази заслуховувались на засіданні колегії районної державної адміністрації.

 Серед авторів звернень переважають найменш захищені категорії населення – пенсіонери, одинокі,  члени багатодітних родин та одинокі матері, які потребують особливої уваги з боку органів державної влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб.

Дану категорію громадян найбільше турбують питання пільг і компенсацій, надання матеріальної допомоги на лікування, оплати за комунальні послуги, покращення транспортного сполучення із районним центром та ремонтом сільських доріг.

 Упродовж  2017 року до Козівської районної державної адміністрації надійшло 401 звернення громадян, що на 363 або 52 відсотки менше, ніж за відповідний період 2016 року. Із них 239 – письмових, що на  158 звернень менше ніж за відповідний період минулого року та 162 звернення на особистому прийомі в керівництва районної державної адміністрації.

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 р. № 589-р “Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” забезпечено оперативне реагування на 26 звернень громадян, які надійшли на телефонну “гарячу лінію” Урядового контактного центру що на 16 менше ніж  за 2016 рік. 

 За звітний період головою районної державної адміністрації надано одноразову матеріальну допомогу малозабезпеченим категоріям населення на загальну суму 99800 гривень, учасникам бойових дій 26000 гривень.

Згідно з графіками, затвердженими розпорядженнями голови районної державної адміністрації від 30 грудня 2016 р. № 535-од та  30 березня 2017 року № 129-од керівництво району проводило особистий прийом громадян в райдержадміністрації. Упродовж 2017 року головою райдержадміністрації здійснено 20 прийомів, під час яких прийнято 58 громадян. Заступником голови райдержадміністрації було проведено 24 особистих прийоми та прийнято 59 громадян. Здійснено 23 виїзних дні прийому громадян ( головою райдержадміністрації – 11) , якими охоплено 23 населених пункти району. Під час їх проведення було прийнято 47 громадян та розглянуто 45 питань.

 

На території району не допущено скоєння умисних вбивств, зґвалтувань, розбоїв, вимагань, хабарництва, хуліганства.

 Спостерігається зменшення кількості направлених до суду з обвинувальним актом кримінальних проваджень по тяжких та особливо тяжких злочинах (19 проти 25), не забезпечено належного відшкодування збитків по закінчених кримінальних провадженнях (57,0%).

 

Необхідно спрямувати роботу по виявленню фактів незаконного обігу зброї під час полювання.

Працівниками поліції не допущено грубих порушень громадського порядку під час проведення заходів суспільно-політичного, соціально-економічного, релігійного, спортивного та культурно-розважального характеру.

Потребує покращання робота по профілактиці майнових злочинів, а також встановлення осіб, які їх скоюють, протидія корупції та організованій злочинності, розкриття тяжких та особливо тяжких злочинів, у т.ч. минулих років, забезпечення публічної безпеки і порядку в громадських місцях та на вулицях, у т.ч. зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод, попереджувально-профілактична робота з раніше судимими, наркоманами та іншими особами, які потребують постійного контролю. Необхідно реалізувати ряд завдань у взаємодії з органами прокуратури та суду, а також програм щодо ширшого залучення органів влади та місцевого самоврядування, усіх структур громадянського суспільства,  як до протидії злочинності, так і до їх контролю за діяльністю органу поліції. 

 

  Обєднання громадян, їх участь у суспільному житті району, взаємодія з ними місцевих органів виконавчої влади щодо забезпечення належної суспільно-політичної ситуації в районі.

 

У 2017 році суспільно-політична ситуація в районі залишалася  стабільною.  Вирішується питання для створення регіональної ради, яка буде співпрацювати з органами виконавчої влади у вирішенні питань суспільно-політичної ситуації в районі в цілому, вносити пропозиції щодо  створення проектів в різних галузях, брати активну участь в культурних заходах, які будуть проводитись на території району.

Впливовими представниками громадського сектору району є:  ГО Козівщини «Самооборона»,  благодійна організація «Благодійний фонд «Волонтерський рух Козівщини», Спілка бійців АТО та волонтерів «Сила України», ГО «Спілка «Чорнобиль України». Рада підтримки учасників АТО тісно співпрацює з ГО «Волонтерський рух Козівщини» та ГФ «Самооборона Козівщини». З початку АТО на Сході України, за підтримки громадських організацій, керівництва району, небайдужих жителів було здійснено  57 супроводів та доставок гуманітарного вантажу, а саме: адресні посилки, продукти харчування, військова амуніція, медикаменти, з них 4 рази в поточному році. За сприянням  обласного та районного керівництва придбано житло для сімї загиблого учасника АТО с.Щепанів Козівського району Сташкову Петру Григоровичу.

Проводиться супровід дітей учасників АТО. Здійснено туристичні поїздки в Рівненський зоопарк та ТЦ «Подоляни» м.Тернопіль. Також проводиться оздоровлення дітей, батьки яких є учасниками АТО. Так, з  районного бюджету на оздоровчу кампанію в районі виділено 100000грн. Закуплено путівки в ОК «Лісовий», в якому оздоровлено 33дитини району кризових категорій. З них- 8 дітей, батьки яких є учасниками АТО. Забезпечено підбір документів, здійснено бесіди з батьками про згоду на оздоровлення та супровід дітей до місця дислокації табору.

   Діти, вищезазначеної категорії  направляються на оздоровлення в МДЦ «Артек», ДЦ « Молода гвардія». За звітний період оздоровлено 5 дітей в цих таборах, 3 дітей учасників АТО за направленням Козівського  РЦ ССС ДМ оздоровлювалось за кордоном (Хорватія, Польща), 2 дітей із сімей учасників АТО  направлено на оздоровлення у позаміський табір «Прибережний» у Херсонську обл., Скадовський район, смт Лазурне з 21 по 31 серпня 2017 року.

             Органи виконавчої влади спільно з громадськими організаціями, активістами району, сільськогосподарськими виробниками в серпні місяці 2017 року організували та провели фольклорно-мистецький фестиваль «Коза Фест».

Релігійна мережа в районі  представлена 5 віросповідними напрямами, в межах яких діє 56 релігійних громад, в тому числі: 47- УГКЦ, 1- УАПЦ, 2- УПЦ КП,    2-Свідки Єгови, 4 -ХВЄ. Для проведення богослужінь релігійні громади використовують 50 культових та 6 пристосованих під молитовні будівель, які перебувають у власності громад. Релігійні громади обслуговують 30 священнослужителів. Повністю забезпечені служителями культу громади  Свідків Єгови.
          Релігійні громади УГКЦ спільно з органами місцевого самоврядування беруть участь у відзначенні знаменних і пам`ятних дат та у інших заходах. Релігійне життя висвітлюється у друкованому виданні «Божий сіяч» та на сайті Козівського деканату УГКЦ.  Випадків порушення чинного законодавства в галузі свободи совісті та діяльності релігійних громад не зафіксовано. З метою підтримання гармонізаціїї міжконфесійних відносин, попередження конфліктів та правопорушень у релігійному середовищі району з представниками релігійних громад та громадських організацій, проводилися бесіди, інші роз’яснювальні заходи щодо дотримання та застосування чинного законодавства в галузі свободи совісті.

Інформаційний простір Козівського району представлений  районною газетою «Вільне слово» та районним радіомовленням.  Ідеологічно-просвітницька робота в районі проводиться на належному рівні.

Районна державна адміністрація тісно співпрацює з редакціями радіомовлення та районної газети. Постійно висвітлюються матеріали щодо соціально-політичного життя району, соціально-економічного та культурного розвитку району, соціального захисту населення,  звернення громадян, діяльності Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, життя району в рубриках.  Робота Козівської райдержадміністрації висвітлюється на веб-сторінці за електронною адресою: www.oda.te.gov.ua/kozivska

 

ІV. Стан соціально-економічного розвитку району

 

         За звітний період 2017 року промисловими підприємствами району (за очікуваними даними) реалізовано промислової продукції на суму 416,4 млн. грн., що в 2,4 рази більше ніж у відповідному періоді 2016 року та становить 301,8 % до встановленого їм завдання.

Валове виробництво сільськогосподарської продукції за звітний період всіма категоріями становить 515,3 млн. грн., що 102,1 % до 2016 року.

Будівельними підприємствами району виконано робіт на суму 11052,0 тис. грн., що в 2,2 рази більше до відповідного періоду минулого року.

За поточний рік обсяг капітальних інвестицій склав 96,5 млн. грн. і становить 72,4 % до 2016 року та 90,2 % до встановленого району завдання.

Обсяг роздрібного товарообороту за 2017 рік (за очікуваними даними) складе – 45,0 млн. грн., це становить лише 64,3 % до відповідного періоду минулого року. Обсяг реалізованих послуг – 50,0 млн. грн. (83,3 % до січня – грудня 2016 року).

Надходження до всіх рівнів бюджету від діяльності малого підприємництва у 2017 році очікується в сумі 34,0 млн. грн., а також 6,55 млн. грн. від діяльності середніх підприємств.

Центром надання адміністративних послуг районної державної адміністрації за ІVквартали звітного періоду надано 11354 адміністративних послуг, з них послуг наданих районною державною адміністрацією – 5148.

За 12 місяців звітного року зареєстровано – 102 фізичних осіб-підприємців та 16 юридичних осіб, припинили діяльність - 108 фізичних осіб-підприємців та 15 юридичних осіб. Якщо співвідношення зареєстрованих/скасованих по юридичних особах є «плюсовим» 127,3 %, то співвідношення по фізичних особах-підприємцях є «негативним» - 58,4 %.

Розмір середньомісячної заробітної плати в 2017 році становив 5700 грн. її ріст до минулого року становить 1739 грн. Найвища вона у промисловості – 6800 грн.,  у галузі сільського господарства заробітна плата складає 4100 грн., у галузі будівництва її доведено до 4000 грн. У бюджетних установах вона складає 5300 грн.

         Однак залишається ще ряд проблемних питань, які потребують найшвидшого вирішення вже в 2018 році.

 До найголовніших проблемних питань соціально-економічного розвитку району можна віднести структурні проблеми, вирішення яких неможливе у коротко- і середньостроковій перспективі, зокрема:

- зношеність основних фондів підприємств;

- значна енерго- та матеріалоємність виробництва;

- недостатні темпи впровадження інноваційних процесів у виробництво;

- недостатньо розвинута ринкова інфраструктура;

- низька інвестиційна активність підприємств та динаміка залучення іноземних інвестицій;

- переважання якісних характеристик деякої іноземної продукції над вітчизняною (сільськогосподарська техніка, комплектуючі та запчастини до неї, вантажні автомобілі тощо).

Шляхами розв’язання вищезгаданих проблем району в 2018 році є:

- впровадження реформ в реальному секторі економіки та у соціальній сфері з метою закріплення позитивної динаміки економічних показників, розширення ринку праці, зростання доходів бюджетів різних рівнів та населення, покращення умов життєзабезпечення населення району;

- створення сприятливих умов для залучення інвестицій та ведення бізнесу в районі через впровадження заходів щодо ефективної роботи дозвільних служб за принципом організаційної єдності, дерегуляцію господарської діяльності, зменшення тиску контролюючих органів на суб’єктів господарювання, використання можливостей пільгового оподаткування окремих видів господарської діяльності;

- створення сучасних об’єктів туристичної інфраструктури; збереження об’єктів культурної спадщини; розвиток етнічних культур, звичаїв, традицій, народної творчості;

- забезпечення захисту населених пунктів, територій, сільськогосподарських угідь і виробничих об’єктів від шкідливої дії вод, покращення санітарно-епідеміологічного стану водних об’єктів району та зниження рівня негативного впливу на здоров’я населення;

- забезпечення ефективного енергоспоживання на об’єктах бюджетної сфери з метою запобігання надмірному використанню енергоносіїв та зростанню видатків державного бюджету на утримання закладів бюджетної сфери; забезпечення економії енергоресурсів  шляхом використання альтернативних видів палива;

- підвищення якості надання медичної допомоги та освітніх послуг і забезпечення сучасного медичного обслуговування населення, зниження рівня міграції за кордон висококваліфікованих фахівців-медиків та освітян; створення умов для впровадження здорового способу життя, залучення населення до масового спорту як важливої складової, покращення якості та тривалості активного життя населення району.

 

Звітуючи про роботу  району за 2017 рік, можна сказати, що не повною мірою вдалося досягти вирішення намічених завдань. На це є як об’єктивні, так і суб’єктивні причини. Лише спільними зусиллями органів виконавчої влади і місцевого самоврядування та при належній державній допомозі ми вирішимо всі проблемні питання, що дасть змогу реально поліпшити умови життя людей. Саме цього чекають від нас мешканці району і саме за цим будуть оцінювати нашу діяльність.

 

 

 

 

 

     Голова районної державної                                      В.Б.ВІТРОВИЙ

               адміністрації       




Анонси подій

Інформаційні послуги