Козівська районна державна адміністрація
47600, смт.Козова, вул.Грушевського, 38
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

 

Опитування

.
На головну

Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення Козівської райдержадміністрації.


Відповідно до частини другої статті 23 Закону України « Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 « Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби», управління праці та соціального захисту населення оголошує конкурс на зайняття вакантної посади начальника відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці.

УМОВИ

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення Козівської райдержадміністрації.

(47600, смт. Козова вул. Грушевського,13 а)

Загальні умови

Посадові обов’язки

- Забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб.

- Аналізує стан та тенденції соціального розвитку у межах району та вживає заходів до усунення недоліків.

- Розробляє проекти розпоряджень та доручень голови районної державної адміністрації та проекти наказів начальника управління.

- Бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації, проектів рішень, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи.

- Бере участь у підготовці звітів голови районної держадміністрації для їх розгляду на сесії районної ради.

- Готує  самостійно  або  разом  з  іншими  структурними   підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання начальнику управління.

- Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

- Готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції.

- Забезпечує актуальний стан ведення централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ).

- Інформує населення з питань, що належать до його компетенції, роз'яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації.

- Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього службового розпорядку, організовує роботу з документами, контролює стан трудової та виконавської дисципліни.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад 3101 грн., інші виплати відповідно до Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове призначення на посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Копія паспорта громадянина України;

Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

Копія ( копії) документа (документів) про освіту;

Заповнена особова картка встановленого зразка;

Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Строк подання документів 15 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.

Документи приймаються за адресою: вул. Грушевського 13а смт. Козова.

Дата, час і місце проведення конкурсу.

Конкурс буде проведений 03.02.2017

вул. Грушевського 13а смт. Козова.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Ятва Надія Михайлівна

Тел. 2 22 32

kozova@sobes-ter.gov.ua    

 

 

 

Вимоги до професійної компетентності

1

Загальні вимоги

 

1

Освіта

Вища освіта відповідного професійного спрямування за ступенем магістра.

2

Стаж роботи ( тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В», або досвід служби в органах місцевого самоврядування не менше одного року.

3

Володіння мовами

Вільне володіння державною мовою

ІІ Спеціальні вимоги

1

Освіта

Вища освіта за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра.

2

Знання законодавства

Конституція України, закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»,

«Про місцеві державні адміністрації», « Про доступ до публічної інформації»,  «Про звернення громадян», « Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про статус  ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»

3

Професійні чи технічні знання

Досвід роботи у сфері соціального захисту населення, вміння аналізувати та працювати з інформацією, здатність до планування та прогнозування, вміння організувати та контролювати роботу.

4

Спеціальний досвід роботи

Досвід роботи на державній службі, службі в органах місцевого самоврядування, інших сферах державного або приватного сектору.

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Володіти навичками роботи з ПК та базовими програмами (MS Offce), навики робот ізінформаційно – пошуковими системами в мережі Інтернет

6

Особисті якості

-  аналітичні здібності;

- дисципліна і систематичність;

- інноваційність та креативність;

- самоорганізація та орієнтація на розвиток;

- дипломатичність та гнучкість;

- незалежність та ініціативність;

- орієнтація на обслуговування;

- вміння працювати в стресових ситуаціях.




Анонси подій

Інформаційні послуги