Козівська районна державна адміністрація
47600, смт.Козова, вул.Грушевського, 38
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

 

Опитування

.
На головну

Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади адміністратора центру надання адміністративних послуг Козівської райдержадміністрації


Відповідно до частини другої статті 23 Закону України « Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 « Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби», центр надання адміністративних послуг Козівської районної державної адміністрації оголошує конкурс на зайняття вакантної посади адміністратора центру надання адміністративних послуг.

 

УМОВИ

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади адміністратора центру надання адміністративних послуг Козівської райдержадміністрації

(47600, смт. Козова вул. Грушевського, 38

Код ЄДРПОУ 04058367)

 

Загальні умови

Посадові обовязки

- Надає субєктам звернень вичерпну інформацію і консультацію щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.

- Приймає від субєктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, здійснює їх реєстрацію та подає документи відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.

- Видає або забезпечує надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг.

- Організовує забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання.

- Здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.

- Надає адміністративні послуги у випадках, передбачених законом.

- У межах наданих повноважень веде ділове листування з адміністративними органами.

- Готує пропозиції щодо вдосконалення процедури видачі документів та надає їх керівнику відділу дозвільних процедур.

- Вносить пропозиції щодо удосконалення та спрощення процедур і процесів надання адміністративних послуг.

- Реєструє вхідну та вихідну кореспонденцію відділу.

- Здійснює підготовку щоденного оперативного інформування.

- У межах наданих повноважень веде ділове листування з адміністративними органами.

- Забезпечує ведення документообігу та обліку звернень до працівників Центру.

- На час відсутності директора центру надання адміністративних послуг Козівської райдержадміністрації  (відрядження, відпустка, хвороба, ін) виконує його обов’язки.

Умови оплати праці

Посадовий оклад 3801 грн., інші виплати відповідно до Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Тимчасове призначення на посаду (відпустка по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку)

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Копія паспорта громадянина України;

Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

Копія ( копії) документа (документів) про освіту;

Заповнена особова картка встановленого зразка;

Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Строк подання документів 15 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.

Документи приймаються за адресою: вул. Грушевського, 38 смт. Козова.

Дата, час і місце проведення конкурсу.

Конкурс буде проведений 14.02.2017 об 11.00 за адресою вул. Грушевського, 38 смт. Козова.

Прізвище, імя та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Кіт Оксана Миколаївна

Тел. 2 11 86

kozova.rda@qmail.com    

 

Вимоги до професійної компетентності

1

Загальні вимоги

 

1

Освіта

Вища юридична або фінансова освіта.

2

Стаж роботи ( тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

Досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В», або досвід служби в органах місцевого самоврядування

3

Володіння мовами

Вільне володіння державною мовою

ІІ Спеціальні вимоги

1

Освіта

Вища освіта за освітньо – кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр.

2

Знання законодавства

Конституція України, закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»,

«Про місцеві державні адміністрації», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян».

3

Професійні чи технічні знання

Вміння аналізувати та працювати з інформацією, здатність до планування та прогнозування, вміння організувати та контролювати роботу.

4

Спеціальний досвід роботи

Досвід роботи на державній службі, службі в органах місцевого самоврядування, інших сферах державного або приватного сектору.

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Володіти навичками роботи з ПК та базовими програмами (MS Offce), навики роботи із інформаційно – пошуковими системами в мережі Інтернет

6

Особисті якості

-  аналітичні здібності;

- дисципліна і систематичність;

- інноваційність та креативність;

- самоорганізація та орієнтація на розвиток;

- дипломатичність та гнучкість;

- незалежність та ініціативність;

- орієнтація на обслуговування;

- вміння працювати в стресових ситуаціях.




Анонси подій

Інформаційні послуги