Козівська районна державна адміністрація
47600, смт.Козова, вул.Грушевського, 38
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

 

Опитування

.
На головну

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державної служби категорії «Б» – завідувач сектору з прийому громадян відділу адресної соціальної допомоги управління праці та соціального захисту населення Козівської районної державної адміністрації.


                                                                                                                                                                                                                                      

                                                                                                                     

Додаток

ЗАТВЕРДЖЕНО

 наказом управління праці та соціального захисту населення Козівської районної  державної адміністрації

від  27 вересня 2018 року № 33- од

 

УМОВИ
проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» –

завідувач сектору з прийому громадян відділу адресної соціальної допомоги  управління праці та соціального захисту населення Козівської районної державної адміністрації.

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

    Здійснює контроль та перевірку повноти поданих документів, правильність їх ведення і оформлення, якість і своєчасність виконання роботи спеціалістами з прийому заяв та документів, проводить особистий прийом відвідувачів, у складних випадках приймає рішення щодо розв’язання спірних питань між спеціалістами та відвідувачами.

    Відповідає за організацію прийому відвідувачів Приймальні громадян, визначає до якого фахівця направити заявника, видає відвідувачам талончик – направлення, де зазначено номер кімнати спеціаліста або його робочого місця, прізвище, ім’я та по-батькові, час і дату прийому у разі потреби. Провадить попередній запис відвідувачів на прийом. Веде щоденний графік прийому відвідувачів. Передає сформовані особові справи разом з реєстром  до підрозділу опрацювання заяв та прийняття рішень щодо надання соціальної допомоги.

   Виконує роботу пов’язану з аналізом і перевіркою документів на відповідність чинному законодавству  для призначення різних видів допомог і компенсацій, контролює та оцінює представлені документи для призначення всіх видів допомог від населення, підприємств, установ та організацій всіх форм власності.

    Підбиває підсумки прийнятих та опрацьованих заяв з документами, засвідчуючи ці дані підписом та датою.

    Готує та подає оперативні дані щодо прийнятих заяв з документами для призначення всіх видів допомог.

    Проводить роз’яснювальну роботу серед населення, підприємств установ та організацій.

 Вдосконалює свій діловий і фаховий рівень, впроваджує передові методи роботи, що належать до його компетенції.

 Готує проекти для подання керівникові відділу, а також проекти відповідей на звернення та заяви, що надійшли на розгляд до нього.

         Видає посвідчення особам, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Законів України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» та «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам», подає всю інформацію, пов’язану з видачею посвідчень.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад - 5200 гривень.

 Надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»).

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове призначення на посаду.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1.   Копія  паспорта громадянина України;

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту;

5. Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6. Заповнена особова картка встановленого зразка;

7.  Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб- сайті НАЗК);

8. Заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред'явлення виконавчого документа до примусового виконання.

Термін подання документів: до 17 год. 15 хв.  16 жовтня 2018 року.

Документи приймаються за адресою :                                 

47600,  вул. Грушевського 13а,  смт. Козова,                 Тернопільська обл.

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

24 жовтня 2018 року, початок о 10.00 год.

за адресою 47600, вул. Грушевського 13а,    смт. Козова , Тернопільська обл.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Садова Ксенія Володимирівна

тел. (03547) 2-14-89

 kozova@sobes-ter.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта, не нижче ступеня магістра.

2.

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

 

 

 

4.

Володіння іноземною мовою

Без вимог до володіння іноземною мовою.

Вимоги до компетентності

 

Вимога

 Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером

Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Offise (Word, Excel, Power Point), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Internet.

2.

Необхідні ділові якості

 

 Аналітичні здібності, навички контролю, вимогливість, оперативність, стратегічне мислення ,уміння працювати в команді.

 

3.

Необхідні особистісні якості

Дисциплінованість, комунікабельність, відповідальність,

неупередженість.

                                           Професійні знання

 

Вимога

 Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання:

- Конституції України;

- Закону України «Про державну службу»;

- Закону України «Про запобігання корупції».

 

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Знання:

- Закон України «Про звернення громадян»;

 - Закон України « Про доступ до публічної інформації»

 - Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб ”;

 - Закон України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»;

- Закон України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми»;

- Закон України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю»;

- Закон України «Про соціальні послуги»;

 - Закон України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»;

- Постанова Кабінету Міністрів України від 27.04.2018р. №329 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1022» (набрання чинності 01.05.2018).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Анонси подій

Інформаційні послуги