Козівська районна державна адміністрація
47600, смт.Козова, вул.Грушевського, 38
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

 

Опитування

.
На головну

Управління праці та соціального захисту населення Козівської районної державної адміністрації оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» – начальник відділу бухгалтерського обліку


                                                                                                                                                                                                                                      

                                                                                                                     

Додаток

ЗАТВЕРДЖЕНО

 наказом управління праці та соціального захисту населення Козівської районної  державної адміністрації

від  22 жовтня 2018 року № 40- од

 

УМОВИ
проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» –

начальник відділу бухгалтерського обліку управління праці та соціального захисту населення Козівської районної державної адміністрації.

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

 1. Здійснює керівництво діяльністю відділу бухгалтерського обліку, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу.

2. Забезпечує виконання покладених на відділ бухгалтерського обліку завдань щодо організації бухгалтерського обліку і контролю дотримання правил його ведення.

3. Керує розробкою та впровадженням заходів щодо дотримання державної та фінансової дисципліни, забезпечує подання головному управлінню копій актів ревізій інформації про проведені перевірки контролюючими органами та інформації щодо усунення встановлених недоліків.

4. Організовує зберігання первинних документів, бухгалтерської звітності та своєчасне подання їх до архіву.

5. Планує та розробляє поточні плани асигнувань на утримання апарату управління праці та соціального захисту населення.

6.  Своєчасно проводить нарахування та виплату заробітної плати працівникам управління, дотримується фінансової дисципліни, штатного розпису і фонду оплати праці.

7. Забезпечує контроль і відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій, надання оперативної інформації, складання та подання бухгалтерської звітності у встановленні терміни.

8. Здійснює контроль за законністю, своєчасністю та правильністю оформлення документів.

9. Здійснює контроль за використанням фонду оплати праці, дотримання фінансової дисципліни, правильністю нарахування та перерахунків податків до Державного бюджету та інших платежів, дотримання встановлених правил проведення інвентаризації грошових цінностей, малоцінного інвентарю, основних засобів.

10. Відповідає за базу персональних даних працівників управління праці та соціального захисту населення по нарахуванні заробітної плати.

11. Здійснює контроль по виконанню всіх етапів бюджетного процесу та погашенням кредиторської та дебіторської заборгованості.

12. Бере участь у роботі юридичної служби з оформлення матеріалів щодо відшкодування втрат від нестач і крадіжок власності, контролює подання в потрібних випадках матеріалів до слідчих і судових органів.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад - 5300 гривень.

 Надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»).

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове призначення на посаду.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1.   Копія  паспорта громадянина України;

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту;

5. Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6. Заповнена особова картка встановленого зразка;

7.  Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб- сайті НАЗК);

8. Заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред'явлення виконавчого документа до примусового виконання.

Термін подання документів:

до 17 год. 15 хв.  07 листопада 2018 року.

Документи приймаються за адресою :                                 

47600,  вул. Грушевського 13а,  смт. Козова,                 Тернопільська обл.

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

14 листопада 2018 року, початок о 10.00 год.

за адресою 47600, вул. Грушевського 13а,    смт. Козова , Тернопільська обл.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Садова Ксенія Володимирівна

тел. (03547) 2-14-89

 kozova@sobes-ter.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта, не нижче ступеня магістра.

2.

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

 

 

 

4.

Володіння іноземною мовою

Без вимог до володіння іноземною мовою.

Вимоги до компетентності

 

Вимога

 Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером

Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Offise (Word, Excel, Power Point), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Internet.

2.

Необхідні ділові якості

 

 Аналітичні здібності, навички контролю, вимогливість, оперативність, стратегічне мислення ,уміння працювати в команді.

 

3.

Необхідні особистісні якості

Дисциплінованість, комунікабельність, відповідальність,

неупередженість.

Професійні знання

 

Вимога

 Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання:

- Конституції України;

- Закону України «Про державну службу»;

- Закону України «Про запобігання корупції».

 

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Знання:

Закон України  “Про оплату праці”,

Закон України  “Про відпустки”,

Закон України  “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”,

Закон України  “Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей”,

 Закон України  “Про соціальний захист дітей війни”,

 Закон України   “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Анонси подій

Інформаційні послуги