Козівська районна державна адміністрація
47600, смт.Козова, вул.Грушевського, 38
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

 

Опитування

.
На головну

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ МОДЕРНІЗУВАВ ВЕБ-ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ


         ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ МОДЕРНІЗУВАВ ВЕБ-ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ

          Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua)  є дієвою формою дистанційного обслуговування населення. Завдяки новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом.                   

Користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатись наступними електронними послугами:

·отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;

·здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);

·отримувативідомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;

·подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);

·подавати скарги до органів Пенсійного фонду;

·подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду;

·подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);

·записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.

Веб портал електронних послуг Пенсіного фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом! Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних. Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Можлива он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).

         Для реєстрації на веб-порталі ( в разі відсутності електронно цифрового підпису) необхідно прийти до  управління Пенсійного фонду України  та оформити заяву. При собі треба мати паспорт та ідентифікаційний код. Після чого видається розписка про одержання заяви та реєстраційний код, який потрібний для реєстрації на веб-порталі. Зайшовши на веб-портал ПФУ за адресою: portal.pfu.gov.ua, вибравши пункт меню «Реєстрація на порталі», потрібно заповнити реєстраційну форму, вибравши логін і пароль. Далі на електронну адресу надійде лист, потрібний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження, з веб-порталу, надходить повідомлення про успішне закінчення реєстрації.

         Основна перевага веб-порталу – можливість постійного контролю за правильністю подання роботодавцями відомостей про Вас, а також регулярністю сплати ними внесків в зручний час та з будь-якого місця, де є Інтернет. Тобто завжди можна тримати на контролі де, коли і яку заробітну плату Вам офіційно нараховує роботодавець, чи сплачує при цьому усі необхідні податки для зарахування Вашого страхового стажу в повному обсязі та чи правильно зазначає Ваші персональні дані (прізвище, ім’я, по-батькові, ідентифікаційний номер). Це стосується і самозайнятих осіб та фізичних осіб-підприємців, які можуть контролювати стан зарахування сплачених ними внесків відповідно до поданої звітності. Помилка роботодавця лише в одній букві або цифрі не дозволить Вам скористатися своїми даними та буде потребувати виправлення. Але все в житті постійно змінюється. Роботодавці, як фізичні так і юридичні особи, з часом закривають свою діяльність і не завжди надають документи до архіву.

Пенсія прийде непомітно, але тоді вже шукати архівні документи та вирішувати проблеми із колишніми роботодавцями буде проблематично, якщо взагалі можливо. А завдяки веб-порталу зручно щомісячно переглядати свої дані, щоб оцінити ситуацію і у разі необхідності вжити відповідних заходів. Тобто, є можливість виправити ситуацію скажімо у 30, а не у 60 років.

         Таким чином, як показує досвід, портал - це дуже зручно, власне з'явилась можливість контролювати своїх роботодавців і заздалегідь дбати про свої соціальні гарантії та майбутню пенсію.

         Шановні громадяни, скористайтесь перевагами, які надає веб-портал, вже зараз та заздалегідь потурбуйтесь про свою майбутню пенсію!!!

 

04.01.2019                                                Козівське об'єднане управління

                                                                       Пенсійного фонду України

                                                                       Тернопільської області

 

 

 

 

         ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ МОДЕРНІЗУВАВ ВЕБ-ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ

          Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua)  є дієвою формою дистанційного обслуговування населення. Завдяки новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом.                   

Користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатись наступними електронними послугами:

·отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;

·здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);

·отримувативідомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;

·подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);

·подавати скарги до органів Пенсійного фонду;

·подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду;

·подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);

·записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.

Веб портал електронних послуг Пенсіного фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом! Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних. Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Можлива он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).

         Для реєстрації на веб-порталі ( в разі відсутності електронно цифрового підпису) необхідно прийти до  управління Пенсійного фонду України  та оформити заяву. При собі треба мати паспорт та ідентифікаційний код. Після чого видається розписка про одержання заяви та реєстраційний код, який потрібний для реєстрації на веб-порталі. Зайшовши на веб-портал ПФУ за адресою: portal.pfu.gov.ua, вибравши пункт меню «Реєстрація на порталі», потрібно заповнити реєстраційну форму, вибравши логін і пароль. Далі на електронну адресу надійде лист, потрібний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження, з веб-порталу, надходить повідомлення про успішне закінчення реєстрації.

         Основна перевага веб-порталу – можливість постійного контролю за правильністю подання роботодавцями відомостей про Вас, а також регулярністю сплати ними внесків в зручний час та з будь-якого місця, де є Інтернет. Тобто завжди можна тримати на контролі де, коли і яку заробітну плату Вам офіційно нараховує роботодавець, чи сплачує при цьому усі необхідні податки для зарахування Вашого страхового стажу в повному обсязі та чи правильно зазначає Ваші персональні дані (прізвище, ім’я, по-батькові, ідентифікаційний номер). Це стосується і самозайнятих осіб та фізичних осіб-підприємців, які можуть контролювати стан зарахування сплачених ними внесків відповідно до поданої звітності. Помилка роботодавця лише в одній букві або цифрі не дозволить Вам скористатися своїми даними та буде потребувати виправлення. Але все в житті постійно змінюється. Роботодавці, як фізичні так і юридичні особи, з часом закривають свою діяльність і не завжди надають документи до архіву.

Пенсія прийде непомітно, але тоді вже шукати архівні документи та вирішувати проблеми із колишніми роботодавцями буде проблематично, якщо взагалі можливо. А завдяки веб-порталу зручно щомісячно переглядати свої дані, щоб оцінити ситуацію і у разі необхідності вжити відповідних заходів. Тобто, є можливість виправити ситуацію скажімо у 30, а не у 60 років.

         Таким чином, як показує досвід, портал - це дуже зручно, власне з'явилась можливість контролювати своїх роботодавців і заздалегідь дбати про свої соціальні гарантії та майбутню пенсію.

         Шановні громадяни, скористайтесь перевагами, які надає веб-портал, вже зараз та заздалегідь потурбуйтесь про свою майбутню пенсію!!!

 

04.01.2019                                                Козівське об'єднане управління

                                                                       Пенсійного фонду України

                                                                       Тернопільської області

 

 

 

 




Анонси подій

Інформаційні послуги