Козівська районна державна адміністрація
47600, смт.Козова, вул.Грушевського, 38
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

 

Опитування

.
На головну

«Гаряча лінія» на тему «Спрощена система оподаткування для фізичних осіб – підприємців» відбудеться в Козівському управлінні Головного управління Державної податкової служби у Тернопільській області


«Гаряча лінія» на тему «Спрощена система оподаткування для фізичних осіб – підприємців» відбудеться в Козівському управлінні Головного управління Державної податкової служби у Тернопільській області 

 

В п’ятницю 25 жовтня  2019 року   з 11.00 до 12.00 год. у Козівському управлінні Головного управління Державної податкової служби у Тернопільській області відбудеться «гаряча лінія» на тему «Спрощена система оподаткування для фізичних осіб – підприємців».

На запитання громадян відповідатиме Заступник начальника управління-начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Тернопільській області Олег СКАКУН     за  номером телефону 03547  (2-13-45).

 

В п’ятницю 25 жовтня  2019 року   з 11.00 до 12.00 год. у Козівському управлінні Головного управління Державної податкової служби у Тернопільській області відбувся сеанс телефонного зв’язку на тему «Спрощена система оподаткування для фізичних осіб – підприємців».

На запитання громадян відповідав Заступник начальника управління-начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Тернопільській області Олег СКАКУН.

Наступним буде перелік найактуальніших запитань , які надійшли під час «гарячої лінії».

 

Питання №1 Скільки книг обліку потрібно єдиноподатнику?

Підприємці-єдиноподатники, які здійснюють декілька видів діяльності (торгівля, послуги, виконання робіт тощо ), повинні вести лише одну книгу обліку та витрат . У ній фіксують доходи і витрати за всіма видами діяльності одночасно, без розділення на кожен вид діяльності зокрема.

Крім того, достатньо ведення тільки однієї Книги обліку й у разі здійснення підприємцем господарської діяльності за декількома адресами. Єдиноподатник у такому разі щодня (за підсумками робочого дня) відображає в ній суми доходів, отриманих за всіма місцями здійснення господарської діяльності.

 

 

Питання №2 Чи можна вести книгу обліку доходів в електронному вигляді.

Книга ведеться за вибором ФОП-єдинника в паперовому або в електронному вигляді (п.2 Порядку № 579). Перед початком використання Книгу слід зареєструвати в органах державної податкової служби.

Для цього необхідно подати заяву. При цьому, у разі ведення книги в паперовому вигляді ФОП- єдинник заповнює заяву у довільній формі і надсилає до органу ДФС.

Відповідно до пункту 4 Порядку , у разі обрання платником податку ведення Книги обліку доходів і витрат в електронному вигляді, платник податків :

1)зобов’язаний отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді, посилені сертифікати відкритих ключів; укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом за основним місцем обліку ; сформувати та надіслати до такого контролюючого органу заяву про обрання способу ведення Книги в електронній формі засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку , визначеному законодавством , використовуючи такий електронний сервіс ;

2)контролюючий орган за основним місцем обліку реєструє заяву про обрання способу ведення книги в електронній формі в реєстрі поданих заяв та протягом 3 робочих днів формує та надсилає платнику податку повідомлення про реєстрацію Книги із зазначення реєстраційного номера такої книги та дати її реєстрації;

3) після отримання платником податку повідомлення про реєстрацію Книги така особа здійснює операції з її ведення згідно з Порядками . Внесння даних за підсумками робочого дня здійснюється щоденно , але не пізніше наступного календарного дня;

4) у Книзі в електронному вигляді допускаються виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, в якому відображається від’ємне або позитивне значення.

На сьогодні не реалізована можливість реєстрації та ведення Книги в електронній формі (з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб). Отже, паперова Книга наразі є обов’язковою.

 

Питання №3  Які строки сплати єдиного податку?

Строки сплати єдиного податку визначені ст.295 Податкового кодексу України. Так для підприємців першої та другої груп - нe пізніше 20 числа поточного місяця.

 

Отже, для підприємців І та ІІ груп визначено граничний термін сплати єдиного податку - нe пізніше 20 числа поточного місяця. При цьому, якщо
20 число припадає на вихідний або святковий день, - сплатити єдиний податок необхідно у попередній робочий день.

Таким чином, у 2019 році передбачено такі терміни сплати єдиного податку за кожен конкретний місяць: 20 березня, 19 квітня, 20 травня,
20 червня, 19 липня, 20 серпня, 20 вересня, 18 жовтня, 20 листопада, 20 грудня.

Для підприємців та підприємств ІІІ групи строк сплати єдиного податку настає протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал. У 2019 році: за I квартал - 20 травня, за IІ квартал - 19 серпня, за IІІ квартал - 19 листопада, за IV квартал - 19 лютого 2020 року.

 

Питання №4 Чи нараховується пеня у разі несвоєчасної сплати єдиного податку фізичною особою- підприемцем першої – третьої груп?

У разі несвоєчасної сплати єдиного податку фізичними особами – підприємцями першої – третьої груп контролюючим органом нараховується пеня.

На суми грошового зобов’язання, визначеного п.п. 129.1.3 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), зокрема, нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, починаючи з 91 календарного дня, що настає за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання, із розрахунку 100 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.

Питання №5 Чи має право фізична особа підприємець - платник єдиного податку здійснювати види діяльності, які не зазначені в його облікових даних?

 Фізична особа – підприємець – платник єдиного податку не має права здійснювати, в межах підприємницької діяльності, такі види діяльності, які не зазначені в його облікових даних.

У разі якщо фізична особа - підприємець отримує інші доходи, ніж від провадження підприємницької діяльності, у межах обраних ним видів такої діяльності, такі доходи оподатковуються за загальними правилами, встановленими Податковим кодексом України для платників податку - фізичних осіб.

 

 

Козівське управління

ГУ ДПС у Тернопільській області




Анонси подій

Інформаційні послуги