Козівська районна державна адміністрація
47600, смт.Козова, вул.Грушевського, 38
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

 

Опитування

.
На головну

Гаряча лінія


 

Гаряча лінія

Нещодавно в Головному управлінні ДПС у Тернопільській області заступник начальника управління – начальник відділу перевірок платників основних галузей економіки, матеріального виробництва, торгівлі, послуг, інших галузей економіки управління податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування Головного управління ДПС у Тернопільській області Людмила Кривик під час сеансу «гаряча лінія» поспілкувалася із додзвонювачами щодо проведення перевірок платників податків.

 

Найцікавіші питання та відповіді на них надаємо увазі читачів.

 

Питання 1. Як надає банк інформацію про рух коштів підприємства?

Відповідь: Інформація про наявність та рух коштів на рахунках платника податків банками та іншими фінансовими установами надаються контролюючим органам за рішенням суду. Для цього податкове відомство звертається у суд.

 

Питання 2. Щоб допустити податкового інспектора до перевірки, які документи він має підприємству предявити?

Відповідь: Посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки за наявності підстав для проведення та за умови пред'явлення направлення на проведення такої перевірки та службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні, та вручення або надіслання копії наказу про проведення перевірки.

 

Питання 3. Яка тривалість проведення планових виїзних перевірок?

Відповідь: Тривалість планових виїзних перевірок, не повинна перевищувати 30 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва – 10 робочих днів, інших платників податків – 20 робочих днів.

Продовження строків проведення виїзних перевірок, можливе за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу не більш як на 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва – не більш як на 5 робочих днів, інших платників податків – не більш як на 10 робочих днів.

 

Питання 4. З 1 жовтня 2020 року покупці, сплативши за товар чи послугу більше 850 грн, зможуть оскаржувати видані їм з порушеннями чеки. Чи буде захист й продавця від не доброчесної конкуренції? І чи це не буде тиском продавців зі сторони податкової?

Відповідь: При застосуванні програмних РРО фіскалізація чеку відбуватиметься на сервері ДПС. Тому перевірка полягатиме не просто у розгляді факту подання якогось чеку продавцем, а у доведенні факту його нереєстрації чи викривлення. При виявленні розбіжностей податкові органи мають довести, що продавець дійсно допустив порушення. Для цього доведеться проаналізувати багато додаткової унікальної інформації. Зокрема, попередні та наступні чеки, видані таким продавцем в той же день, відповідність їх фіскальних номерів, накладання цифрового підпису при їх реєстрації. Отже, застосувати штраф лише по факту надходження скарги буде просто неможливо.

 

Питання 5. Платник податків сьогодні може перевірити, чи він включений у план-графік перевірок. Скеруйте, де можна з цим ознайомитися?

Відповідь: План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на поточний рік оприлюднюється на офіційному вебпорталі ДПС (tax.gov.ua) (Головна/Діяльність/Плани та звіти роботи) до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.

 

Питання 6. Підприємство не надало матеріали по зустрічній звірці. Чого чекати від контролерів?

Відповідь: Відповідно до п. 73.3 ст. 73 Податкового кодексу України, для документального підтвердження інформації щодо платників та для забезпечення виконання покладених функцій, завдань, контролюючі органи мають право звернутись до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин з письмовим запитом про надання необхідно інформації (вичерпний перелік і підстави надання якої встановлені законом).

Визначену у запиті інформацію та її документальне підтвердження необхідно надати при проведенні зустрічної звірки – протягом 10 робочих днів з наступного за днем отримання запиту.

При цьому платник податків може надати документальне підтвердження цієї інформації в електронному або паперовому вигляді на свій вибір.

Ненадання пояснень і документального підтвердження на письмовий запит ДПС у встановлені терміни є підставою для проведення документальної позапланової перевірки.

І зауважу, що платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на запит податкової служби у випадку, якщо він був складений з порушенням вимог п. 73.3 ст. 73 Податкового кодексу України.

 

Питання 7. Скільки проведено перевірок у цьому році в області?

Відповідь: Фахівці управління податкових перевірок, трансферного ціноутворення та міжнародного оподаткування ГУ ДПС у Тернопільській області провели перевірок на 28,6 відсотка менше, ніж минулоріч. Так, у січні-листопаді 2019 року кількість перевірок склала 282, а минулого року їх було 395.

 




Анонси подій

Інформаційні послуги