Лановецька районна державна адміністрація
47400, м.Ланівці, вул.Незалежності, 19
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук
На головну / Оцінка діяльності структурних підрозділів

Про стан виконавської дисципліни.


Про стан виконавської дисципліни з реалізації

завдань, визначених нормативно-правовими

актами Президента України, Кабінету

Міністрів України, розпорядчими документами

голів обласної, районної державних адміністрацій

у структурних підрозділах райдержадміністрації,

територіальних підрозділах органів виконавчої

влади в районі, виконкомах міської та сільських рад

 

Вирішення завдань щодо формування та реалізації державної політики у всіх сферах діяльності в повній мірі залежить від стану виконавської дисципліни, рівня організації роботи, відповідальності та ініціативності кадрів, належного контролю за виконанням доручень керівних органів державної влади та прийняття власних рішень.

Проведений аналіз стану виконання актів законодавства, розпоряджень і доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, запитів і звернень народних депутатів України дає можливість відзначити деякі суттєві показники виконавської дисципліни в районі.

До районної державної адміністрації з початку 2016 року надійшло 1578 документів, що на 103 документів більше, ніж за аналогічний період 2015 року, з них  розпоряджень голови обласної державної адміністрації - 176,  доручень голови облдержадміністрації – 27, депутатських запитів та звернень – 18. Видано 327 розпоряджень з основної діяльності та 83 доручення голови районної державної адміністрації. 

Станом на 25 листопада 2016 року на контролі перебуває 332 розпорядчих документів голови райдержадміністрації, з них 152 видано у 2016 році. За звітний період взято на контроль 152 розпорядчих документів голови райдержадміністрації та 142 – голови облдержадміністрації.

В ході реалізації завдань з початку  поточного року отримано та проаналізовано понад 720 звітів структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів органів виконавчої влади в районі, виконкомів міської та сільських рад про стан виконання розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації. Як наслідок, у 2016 році знято з контролю 130 розпорядчих документів голови районної державної адміністрації.

Продовжувалася робота щодо  забезпечення своєчасного і якісного виконання документів органів виконавчої влади вищого рівня та розпоряджень і доручень голови районної державної адміністрації. З метою покращення виконавської дисципліни здійснювався щоденний випереджувальний моніторинг, контроль і аналіз виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями і дорученнями голови райдержадміністрації. Подавалися керівництву райдержадміністрації інформації про стан виконання протокольних доручень голови райдержадміністрації,  щомісяця - аналіз про надходження від структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, сільських, та міської рад інформацій про хід виконання розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації

На всі документи, що виконувались у процесі реалізації та вирішення питань, надсилались інформації до Тернопільської облдержадміністрації та її структурних підрозділів,  готувались відповідні документи голові райдержадміністрації. Районною державною адміністрацією з початку року підготовлено і вчасно відправлено до вищестоящих органів виконавчої влади  450 інформацій на виконання розпорядчих документів голови облдержадміністрації та 62 інформації на протокольні доручення голови ОДА.

У 2016 році надійшло 18 депутатських звернень від депутатів усіх рівнів.  Порушень встановлених термінів щодо подання відповіді на звернення не було.

Усім структурним підрозділам райдержадміністрації та виконкомам місцевих рад відділом загального діловодства і контролю та роботи із зверненнямигромадян апарату райдержадміністрації надавалась методична допомога з питань вдосконалення організації контрольної роботи. З метою надання якісної інформації на розпорядчі документи голів обласної та районної державних адміністрації рекомендовано керівникам структурних підрозділів, виконкомам місцевих рад під час підготовки необхідних матеріалів зазначати аналітичні та статистичні дані показників роботи, надавати змістовну, розширену та обґрунтовану інформацію.  Особливу увагу звернуто на дотримання термінів виконання завдань. У випадку неможливості виконання завдань у визначені терміни через суттєві причини, порушувати перед головою райдержадміністрації клопотання про перенесення строків виконання завдань з обгрунтуванням причин такого перенесення, як того вимагає Порядок організації та здійснення контролю за виконанням законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій в районній державній адміністрації.

З метою проведення об’єктивного аналізу стану справ, усунення причин невиконання і порушень законодавства, надання практичної допомоги по усуненню недоліків, покращенню роботи з документами і веденню діловодства. відповідно до доручення голови райдержадміністрації від 18.12.2015 року №76, робочою групою апарату райдержадміністрації у 2016 році проведено вивчення роботи служби у справах дітей райдержадміністрації, архівного відділу райдержадміністрації, управління соціального захисту райдержадміністрації, сектору охорони здоров’я та з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації. Підготовлено довідки та направлено у відповідні структурні підрозділи райдержадміністрації для усунення недоліків, які були виявлені. Однак, управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації не внесені зміни у склад двох комісій, а деякі недоліки заплановано виправляти в наступному році, хоча перевірку проведено ще у серпні 2016 року.

Аналіз стану фактичного виконання вимог контрольних документів органів влади вищого рівня та районної державної адміністрації засвідчив, що незважаючи на певні позитивні зрушення в удосконаленні форм і методів контролю за ходом реалізації цих документів, продовжують мати місце поверхова організація їх виконання, а також недостатня ефективність і результативність втілення доведених завдань у конкретні справи.

Виявлено факти недостатнього виконання розпорядчих документів голови райдержадміністрації, а саме:

Розпорядження голови райдержадміністрації від 24.05.11 №174 „Про організацію виконання програми збільшення площ посадки та нарощування обсягів виробництва плодів і ягід у Лановецькому районі в 2011-2025 роках”. За час дії програми посадку садів і ягідників провели лише три сільгосппідприємства району площею 5,5 га, а саме: ТОВ „Агро-Ланівці” – 3,5 га, ПАП „Агропродсервіс” – 1 га, ПП „Західагроінвест” – 1 га. У 2016 році ПСП а/ф „Горинь” провела посадку саду на площі 2.2 га із запланованої -120 га.

Не змінилася ситуація за звітний період і щодо нарощування поголів’я ВРХ в районі. На цьому детальніше зупиниться Сергій Федорович з означеного питання.

Невиконаним залишається розпорядження голови райдержадміністрації від 22.10.2010 року  №556 „Про організацію виконання програми проведення заходів щодо ліквідації екологічно небезпечних складів, в яких знаходяться непридатні та заборонені для використання пестициди, як потенційні джерела забруднення грунтів та підземних вод в населених пунктах в Лановецькому районі на 2008-2012 роки із внесеними змінами”. На даний час на території Борщівської сільської ради залишилося під накриттям 598 кг непридатних та заборонених до використання пестицидів, які затарені, перезатарені та готові до відправки за межі району. Фінансування даних робіт включено до природоохоронного заходу „Проведення робіт із зазначення екологічно безпечного збирання, оброблення та знешкодження непридатних для використання пестицидів  і тари від них”, на здійснення якого з Державного фонду охорони навколишнього середовища необхідне виділення коштів у сумі 480,915 тис.грн. Міністерством екології та природних ресурсів України сформовано перелік, яким передбачено виконання робіт у Тернопільській області, в тому числі у Лановецькому районі, в поточному році.

Недостатньо виконується розпорядження голови районної державної адміністрації від 16 січня 2016 року №10-од „Про заходи щодо наповнення місцевих бюджетів, економічного та раціонального використання бюджетних коштів, дотримання суворої бюджетної дисципліни, упорядкування мережі бюджетних установ, які фінансуватимуться за рахунок коштів місцевих бюджетів у 2016 році”, оскільки станом на 01 жовтня 2016 року кількість підприємств, що виплачують заробітну плату меншу за мінімальну складає 6 об’єктів господарювання – юридичних осіб та 22 - СПД фізичних осіб. На засіданні робочої групи при податковій заслухано 15 керівників  підприємств. В результаті – підвищили 7. Податковій службі потрібно продовжувати роботу в даному напрямку.

Недостатній рівень працевлаштування випускників вищих та професійно-технічних навчальних закладів. Із 30 зареєстрованих у районному центрі зайнятості у першому півріччі 2016 року працевлаштовано лише  10%.

         Протягом 2016 року зареєстровано 20 осіб- безробітних з інвалідністю, із них 6 працевлаштовано, 3 – пройшли професійне навчання (розпорядження голови райдержадміністрації від 23.01.16 №19 – од ) – покращити роботу по цьому питанню.

За результатами проведення обстеження сміттєзвалищ району (доручення голови райдержадміністраціївід 13 червня 2016 року №40 „Про робочу групу з обстеження сміттєзвалищ”) в районі нараховується 43 організовані сміттєзвалища, але лише 2 (Ланівці, Білозірка) паспортизовані. Усі сільські ради прийняли рішення про виділення земельної ділянки під сміттєзвалище, однак ці ділянки не облаштовані належним чином.  

Слід звернути увагу на те, що неодноразово акцентувалася увага на скорочення споживання природного газу. Видано декілька розпорядчих документів для проведення усіх можливих заходів, однак станом на 01.11.2016 бюджетними організаціями і установами району, що фінансуються з місцевого бюджету, спожито на 14,3% більше природного газу, ніж за відповідний період 2015 року.

За інформацією управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації від 08.11.2016 про стан виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 30.09.2016 №296-од „Про заходи щодо забезпечення безперебійного руху транспорту, перевезень пасажирів та вантажів у зимовий період 2016/2017 року” у шляховому господарстві не створено 10- денного страхового запасу паливно-мастильних матеріалів через брак коштів, а інформацію про готовність снігоочисної, посипної техніки та відповідного обладнання взагалі не подано.

Також, хочу звернути вашу увагу на своєчасне інформування про стан виконання розпорядчих документів голів обласної та районної державних адміністрацій. Коли в окремих структурних підрозділах бувають поодинокі випадки порушення контрольних термінів, то в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації з початку року порушувалися 6 разів, іноді навіть на 15 днів.

Відділом загального діловодства і контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації і надалі відстежуватиметься ситуація із забезпечення виконання структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними підрозділами органів виконавчої влади в районі, виконкомами міської та сільських рад нормативно-правових актів, протокольних доручень голів обласної та районних державних адміністрацій.

Пропозиції щодо вдосконалення роботи з контролю за виконанням розпорядчих документів викладені в проекті розпорядження голови райдержадміністрації, який додається.

Прошу розглянути.

 

Начальник відділу загального діловодства

і контролю та роботи із зверненнями

громадян апарату райдержадміністрації                                   Т.М.ДАЦЮК                                         

      В.Г.Захарук