Лановецька районна державна адміністрація
47400, м.Ланівці, вул.Незалежності, 19
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук
На головну / Звернення громадян / Аналітика

Результати розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністраії за 2016 рік.


Довідка

про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Лановецької районної державної адміністрації  за 2016 рік.

 

Впродовж 2016 року органами виконавчої влади та місцевого самоврядування проведено відповідну роботу щодо розгляду звернень громадян згідно вимог Конституції  України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», покращення організації розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами влади.

З цих питань видано відповідні розпорядження та доручення голови районної державної адміністрації. Систематично проводиться аналіз стану звернень громадян та організації особистого прийому відвідувачів, причин, що породжують  обгрунтовані листи і скарги, насамперед,  до органів влади вищого рівня.

Питання щодо покращення роботи із зверненнями громадян в 2016 році розглядалися на засіданнях виконкомів міської та сільських рад.

В Лановецькій райдержадміністрації робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення є на особливому контролі.

Здійснено перевірки в управлінні соціального захисту населення, службі у справах дітей, архівному відділі, секторі охорони здоров’я та з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації, у виконавчих комітетах Гриньківської, Бережанської, Ванжулівської, Вербовецької,Великокуськовецької та Буглівської сільських радах щодо організації  особистого прийому громадян та роботи по забезпеченню реалізації конституційного права громадян на звернення відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008.

  Щоквартально проводиться аналіз звернень громадян на нарадах начальників управлінь та відділів райдержадміністрації,  виконкомами сільських рад. На апаратній нараді при голові райдержадміністрації 16 травня 2016 року заслухано питання «Про стан розгляду звернень громадян в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації», поскільки, питань соціального захисту надходить найбільша кількість.

  Розпорядженнями голови райдержадміністрації від 21 березня 2016 року № 82-од та від 16 березня 2016 року № 78-од  затверджені та розміщені на інформаційних стендах, на веб-сайті районної державної адміністрації та в районній газеті "Голос Лановеччини" графіки прийому громадян, виїзних днів прийому громадян керівництвом райдержадміністрації.

        «Гарячі» телефонні лінії проводяться кожного четверга з 11.00 год. до 12.00 год. згідно розробленого графіка.

  Наказами начальників управлінь та відділів відповідно затверджені графіки їх особистих прийомів та доведені до відома громадян шляхом розміщення на інформаційних стендах.

 Впродовж 2016 року до голови райдержадміністрації та заступників під час особистих та виїзних днів прийому надійшло 170 усних звернень. Головою райдержадміністрації здійснено 10 виїзних днів прийому громадян, якими охоплено 18 населених пунктів району та розглянуто 43 проблемних питання, з якими звернулися жителі. Заступниками голови здійснено 18 виїзних дні прийому громадян, якими охоплено 36 населених пункти району та розглянуто ряд піднятих питань.

  Протягом звітного періоду в Лановецькій райдержадміністрації проведено 46 "гарячих" телефонних ліній, на які звернувся 31 громадян. Постійно працює телефон довіри.

 Проводиться постійний моніторинг дотримання законодавства з питань розгляду звернень громадян Лановецькою райдержадміністрацією та її  структурними підрозділами.  За участю заявників протягом півріччя розглянуто 92 звернення. Заявники мають можливість взяти участь в процесі розгляду їх звернень, ознайомитись з матеріалами розгляду звернень чи проведених перевірок. Із загальної кількості звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації в поточному році 690: письмових - 630 (91%) та 60 (9 %) усних звернень) - 90 % вирішено позитивно.

 За тематикою, кількістю та гостротою звернень, що надійшли до районної державної адміністрації можна виділити такі основні напрямки:

- питання соціального захисту – всього отримано 530 звернень, що складає 76% до усіх звернень;

- діяльність місцевих органів виконавчої влади – 1 звернення;

- питання сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 9;

- комунального господарства -16;

- аграрної політики – 89 звернення;

- праці і заробітної плати – 15 звернень;

- діяльність місцевого самоврядування -1;

- фінансова, податкова, митна політика-2;

- економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва -1;

- освіти – 7;

- транспорту і зв’язку - 5;

- житлові - 3 та інші.

     Із питань соціального захисту,  громадян найбільше турбують питання виділення матеріальної допомоги, особливо у зв’язку з участю в антитерористичній операції, лікуванням та важким матеріальним становищем.

            Так, упродовж  2016 року матеріальну грошову допомогу виділено 340 громадянам на загальну суму 145 000 грн. з них:  120 учасникам в антитерористичній операції  -73 500 грн.,  1 заявнику - 10 000 грн. на поховання, 220 заявникам - 71 500 грн. на лікування та в зв’язку з важким матеріальним становищем.

    Районними спеціалістами упродовж 2016 року оперативно, без порушених термінів розгляду, своєчасно та кваліфіковано розглянуто 67 звернень від громадян, що надійшли на телефонну ,,гарячу лінію” Урядового контактного центру. Всі відповіді надіслані заявникам, копії в обласну державну адміністрацію.

     В звітному періоді 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 11 повторних звернень.

    Питання роботи із зверненнями громадян двічі розглядалися на засіданнях колегії райдержадміністрації: у лютому 2016 року (розпорядження голови райдержадміністрації від 26.02.2016 року № 59-од), в жовтні 2016 року, (розпорядження голови райдержадміністрації від 28.10.2016 року №323-од).

   На засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян розглядалися найбільш проблемні та повторні заяви, звіти керівників структурних підрозділів про результати розгляду звернень громадян.

    На веб-сайті райдержадміністрації та через районну газету «Голос Лановеччини» проводиться роз'яснювальна   робота    з   питань реалізації    громадянами    права    на звернення, проведення особистого прийому керівництвом райдержадміністрації, начальниками управлінь та відділів райдержадміністрації.

    На підставі аналізу листів жителів району прогнозується надходження звернень упродовж  2017 року з наступних питань:

- надання матеріальної допомоги учасникам АТО, малозабезпеченим верствам населення,    особливо на лікування, проведення операцій;

- аграрної політики і земельних відносин;

- роботи житлово-комунального господарства;

- праці та заробітної плати та інші.         

 

Голова районної

державної адміністрації                                                          Ю.І.СІРАНТ