Лановецька районна державна адміністрація
47400, м.Ланівці, вул.Незалежності, 19
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук
На головну / Архівний відділ

Послуги, перелік запитів, порядок видачі довідок.


Архівний  відділ є структурним підрозділом Лановецької райдержадміністрації. В своїй діяльності керується нормативно – правовими актами. Базовим серед них є Закон України "Про Національний архівний фонд та архівні установи", який регулює відносини, пов’язані із формуванням, обліком, зберіганням і використанням Національного архівного фонду та іншими архівними питаннями, та здійснює реалізацію державної політики у сфері архівної справи і діловодства на території району, при цьому робота архіву організована згідно Основних правил роботи державних архівів України.

Джерелами комплектування архіву  є юридичні та фізичні особи, які є утворювачами або власниками документів, що підлягають постійному державному зберіганню в обов’язковому порядку  або на підставі угоди.

 

Архівний відділ надає такі послуги:
1. Виконання запитів фізичних та юридичних осіб.
2. Надання документів для користування у читальному залі.
3. Упорядкування документів в установах та організаціях.
4. Надання консультацій по телефону та на особистому прийомі.

5. Виготовлення копій архівних документів.

6. Організація роботи експертної комісії при архівному відділі  Лановецької районної державної адміністрації.

 

Перелік запитів, що виконуються архівним відділом:
1. Про виділення або відведення землі приватним та юридичним особам.
2. Про підтвердження прав власності на нерухоме майно.
3. Пошук та надання копій документів (рішень виконавчих органів – про створення підприємства, установи чи організації, положення про них, тощо).


     Характеристика основних видів запитів, які надходять до архівного відділу:
       Запити громадян до архівного відділу поділяються на:
1. Соціально-правові;
2. Тематичні.

         Соціально-правові запити стосуються надання необхідної інформації про:  трудовий стаж в ліквідованих установах та організаціях Лановецького району, які передали на зберігання документи до архівного відділу;
 заробітну плату в ліквідованих установах та організаціях
Лановецького району, які передали на зберігання документи до архівного відділу.
          Тематичні запити стосуються надання інформації з певної проблеми, теми за визначений хронологічний період про:
1. виділення земельних ділянок установам, організаціям та приватним особам Лановецького району;
2. надання копій рішень, розпоряджень Лановецької районної ради та її виконавчих органів;
3. зміни в адміністративно-територіальному устрої м. Ланівці , перейменування вулиць;
4. створення, будівництво будинків ,  заснування навчальних закладів та інших організацій
i підприємств району.

 

Порядок видачі довідок

Фізична особа, яка потребує  видачі архівної довідки соціально-правового характеру, особисто або через уповноважену особу звертається до архівного відділу, де викладає суть питання  для наведення архівної довідки, пред’являє паспорт та, в разі необхідності, інші підтверджуючі документи для більш точного наведення архівної довідки; у разі письмового звернення подається заява відповідної форми, в якій необхідно детально викласти суть запиту.

Юридичні особи подають офіційний запит, в якому детально викладено суть питання. 

Виконання запитів проходить згідно ст.20 Закону України «Про звернення громадян» .

Довідки, архівні копії, витяги з документів надаються архівним відділом безкоштовно.