Лановецька районна державна адміністрація
47400, м.Ланівці, вул.Незалежності, 19
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук
На головну / Економіка

ПЛАН пріоритетних дій Уряду в районі на 2017 рік


 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Розпорядження голови

районної державної адміністрації

 

                                                                                                             “03липня 2017 № 203-од

 

ПЛАН

пріоритетних дій Уряду в районі на 2017 рік

 

Заходи

Пояснення, обґрунтування

Відповідальні за виконання

Строк

Очікувані результати

I. ЕКОНОМІЧНЕ ЗРОСТАННЯ

1. Дерегуляція і розвиток підприємництва та конкуренції

1. Створення національної мережі туристичних брендів України (області, райони, міста, територіальні громади, туристичні дестинації)

формування та реалізація конкурентоспро-можних регіонального та місцевого туристичних продуктів

відділ культури райдержадміністрації,

місцеві органи виконавчої влади

III квартал

підвищення якості регіонального туристичного продукту, зростання попиту на туристичні послуги

2. Представлення туристичного продукту України на національних та міжнародних виставково-ярмаркових заходах

формування позитивного іміджу району, привабливого для туризму

відділ культури райдержадміністрації,

місцеві органи виконавчої влади

протягом року

збільшення туристичних потоків до України, утвердження України на світовому туристичному ринку

3. Створення та ведення на іноземних мовах туристичного веб-порталу Visit Ukraine з представленням  у єдиному форматі достовірної та актуальної інформації про туристичні можливості регіонів та міст України

 

формування  обласної  інформаційної мережі у сфері туризму та курортів

відділ культури райдержадміністрації,

місцеві органи виконавчої влади

IV квартал

забезпечення промоції туристичного потенціалу України

2. Регіональний економічний розвиток

1. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту розпорядження Кабінету Міністрів України “Про затвердження плану заходів на 2018—2020 роки з реалізації Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року”

забезпечення реалізації пріоритетів та завдань Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року

управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства спільно з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органи місцевого самоврядування

IV квартал

підвищення конкурентоспроможності регіону та зміцнення його ресурсного потенціалу

2. Сприяння розробленню та впровадженню проектів регіонального розвитку відповідно до підходів ЄС

реалізація проектів регіонального розвитку, відібраних на конкурсній основі  в рамках бюджетної підтримки ЄС

управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства спільно з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органи місцевого самоврядування

протягом року

підвищення якості підготовки та введення в практику європейських підходів з конкурсного відбору проектів

3. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України “Деякі питання удосконалення моніторингу та оцінки регіонального розвитку” щодо затвердження порядків і методик проведення розрахунку індексу регіонального людського розвитку і  індексу конкурентоспроможності регіонів

необхідність оцінки досягнення цілей державної регіональної політики, визначених у Державній стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року

управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства спільно з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органи місцевого самоврядування

III квартал

запровадження оцінки досягнення цілей державної регіональної політики, визначених у Державній стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року та удосконалення моніторингу та оцінки результативності реалізації державної регіональної політики

4. Сприяння утворенню в регіоні агенцій регіонального розвитку

необхідність посилення інституційної спроможності району для досягнення цілей його розвитку та забезпечення  ефективної реалізації державної регіональної політики

управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства спільно з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

 

протягом року

створення в районі агенцій регіонального розвитку як осередків співпраці між державним, приватним та громадським секторами відповідно до Закону України “Про засади державної регіональної політики”

3. Сприяння продуктивній зайнятості, реформа ринку праці

1. Реалізація положень Генеральної угоди про регулювання основних принципів і норм реалізації соціально-економічної політики і трудових відносин в Україні

захист трудових прав громадян

Управління соціального захисту населення спільно з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, Лановецьке об’єднане управління Пенсійного фонду України, органи місцевого самоврядування

щопівроку

забезпечення соціально-трудових прав та гарантій працівників, урегулювання інтересів сторін соціального діалогу

4. Забезпечення міської мобільності та регіональної інтеграції

1. Погодження 26-и переліків автомобільних доріг місцевого значення, які підлягають передачі в управління місцевим органам виконавчої влади

неефективність державного управління на дорогах місцевого значення

управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

IV квартал

децентралізація функцій обслуговування доріг місцевого значення. Підвищення ефективності проведення ремонту і модернізації доріг місцевого значення

2. Зростання кількості діючих на ринку автостанцій та автовокзалів, автомобільних перевізників, що виконують регулярні перевезення пасажирів

недостатність районних маршрутів для задоволення потреб населення

управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

IV квартал

підвищення рівня мобільності населення, збільшення маршрутів та компаній перевізників на регіональних ринках

II. ЕФЕКТИВНЕ ВРЯДУВАННЯ

1. Реформування системи державного управління

1. Розроблення та впровадження системи оцінки діяльності центру надання адміністративних послуг та моніторингу стану задоволення потреб користувачів послуг

наявність чітких критеріїв системи оцінки дасть змогу ефективно виявляти недоліки у роботі центру

відділ з питань надання адміністративних послуг, управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

IV квартал

удосконалення системи оцінювання центру надання адміністративних послуг

2. Проведення оцінки діяльності центру надання адміністративних послуг та розроблення пропозицій щодо підвищення ефективності його діяльності

забезпечення можливості цілеспрямовано  усувати виявлені недоліки у роботі центру

відділ з питань надання адміністративних послуг, управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

IV квартал

підвищення ефективності роботи центру надання адміністративних послуг

3. Розроблення і подання Кабінетові Міністрів України законопроектів щодо надання органам місцевого самоврядування повноважень з надання адміністративних послуг, у тому числі через центр надання адміністративних послуг з реєстрації

надання відповідних повноважень органам місцевого самоврядування

відділ з питань надання адміністративних послуг, управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

 

підвищення рівня доступності адміністративних послуг

4. Забезпечення підключення центру надання адміністративних послуг до державних реєстрів

забезпечення реалізації Закону України від 14 липня 2016 р. № 1474-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібералізацію Європейським Союзом візового режиму для України”. Крім того, підключення центрів надання адміністративних послуг дасть можливість розширити географію та збільшити  кількість місць надання адміністративних послуг ДМС

відділ з питань надання адміністративних послуг, управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

 

 

IV квартал

забезпечення надання адміністративних послуг з видачі паспорта громадянина України через центр надання адміністративних послуг

2. Розвиток електронного урядування

1. Автоматизація роботи центру надання адміністративних послуг

запровадження типового програмного забезпечення та підключення центру надання адміністративних послуг до базових реєстрів

управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

IV квартал

підвищення ефективності роботи центру надання адміністративних послуг та якості обслуговування громадян і надання адміністративних послуг

3. Децентралізація

Створення нової територіальної основи для діяльності органів місцевого самоврядування

1. Методичне забезпечення добровільного об’єднання територіальних громад та сприяння облдержадміністраціям і регіональним центрам сприяння розвитку місцевого самоврядування в організаційній підтримці процесу добровільного об’єднання територіальних громад відповідно до Закону України “Про добровільне об’єднання територіальних громад”

необхідність підвищення спроможності територіальних громад шляхом їх добровільного об’єднання з дотриманням положень Закону України “Про добровільне об’єднання територіальних громад” та Методики формування спроможних територіальних громад, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2015 р. № 214

управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

протягом року

активізація процесу формування спроможних територіальних громад

2. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів перспективних планів формування територій громад згідно з Методикою формування спроможних територіальних громад, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2015 р. № 214, та з урахуванням динаміки процесу добровільного об’єднання територіальних громад областей

необхідність формування економічно обґрунтованих перспективних планів соціального розвитку спроможних територій громад

управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

протягом року

формування спроможних територіальних громад

3. Надання організаційно?методичної допомоги об’єднаним територіальним громадам в розробленні та реалізації проектів розвитку їх інфраструктури шляхом підвищення якості проектного менеджменту в об’єднаних територіальних громадах

необхідність підвищення якості підготовки проектів розвитку інфраструктури об’єднаних територіальних громад та фахової підготовки відповідних проектних заявок

управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

протягом року

визначення на конкурсних засадах проектів розвитку інфраструктури об’єднаних територіальних громад на підставі відповідних проектних заявок

4. Розбудова мережі центрів надання адміністративних послуг, у тому числі в об’єднаних територіальних громадах

необхідність забезпечення доступності до адміністративних послуг

фінансове управління, управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

протягом року

підвищення якості надання адміністративних послуг та наближення їх до споживача

5. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про співробітництво територіальних громад”, інших законів в частині утворення та функціонування агломерацій територіальних громад

активізація процесу кооперації організаційних та фінансових можливостей територіальних громад у вирішенні спільних інтересів місцевого значення, зокрема в агломераціях територіальних громад

управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства фінансове управління, райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

IV квартал

вироблення ефективного механізму використання організаційних та фінансових ресурсів для вирішення питань місцевого значення

Розподіл повноважень між органами місцевого самоврядування та органами виконавчої влади
(секторальна децентралізація)

1. Сприяння організації та функціонуванню мережі закладів охорони здоров’я госпітальних округів

посилення співробітництва всіх гілок влади у напрямі забезпечення населенню доступності та відповідної якості спеціалізованої медичної допомоги

відділ охорони здоров’я та з питань цивільного захисту населення, управління економічного розвитку і торгівлі, інфраструктури та житлово-комунального господарства,  соціального захисту населення

 райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

протягом року

забезпечення якості та доступності спеціалізованої (вторинної) медичної допомоги  населенню

3. Сприяння підвищенню якості надання освіти в об’єднаних територіальних громадах шляхом оптимізації мережі малокомплектних шкіл та забезпечення формування опорних шкіл

необхідність підвищення якості надання освіти в об’єднаних територіальних громадах

відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

 

протягом року

підвищення якості надання освіти в об’єднаних територіальних громадах

4. Збереження природної спадщини

1. Розроблення і подання Кабінетові Міністрів України проектів указів Президента України щодо створення/розширення територій та об’єктів природно?заповідного фонду

формування мережі природоохоронних територій згідно з Державною стратегією регіонального розвитку на період до 2020 року та міжнародними зобов’язаннями в рамках виконання Конвенції про охорону дикої флори і фауни та природних середовищ існування в Європі

відділ з питань державної служби та юридичної роботи апарату  райдержадміністрації, відділ агропромислового розвитку райдержадміністрації,  органи місцевого самоврядування

 

протягом року

взяття під охорону цінних природних комплексів та об'єктів, які є національним надбанням України, шляхом заповідання

III. РОЗВИТОК ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ

1. Створення нової системи організації охорони здоров’я на засадах медичного страхування

1.   Забезпечення обладнанням та доступом до Інтернету закладів охорони здоров’я у віддалених населених пунктах

забезпечення обладнанням, зокрема комп’ютерною технікою для надавачів послуг, насамперед для лікарів первинної ланки

відділ  охорони здоров’я та з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації,

органи місцевого самоврядування,

заклади охорони здоров’я

II квартал

формування мережі системи електронної охорони здоров’я

2.          Унормування питання функціонування закладів охорони здоров’я, які надають медичні послуги вторинного рівня в межах госпітальних округів

функціональне об’єднання закладів охорони здоров’я, розміщених в районі, що забезпечують надання  вторинної медичної допомоги

відділ  охорони здоров’я та з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації,

органи місцевого самоврядування,

заклади охорони здоров’я

IV квартал

реорганізація системи надання вторинної медичної допомоги

2. Розвиток системи громадського здоров’я

1. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту Закону України “Про громадське здоров’я”

оснащення лабораторій колишніх санітарно-епідеміологічних установ переважно є застарілим, відсутні системи контролю якості досліджень, стандартні операційні процедури не використовуються, недостатня забезпеченість витратними матеріалами

відділ  охорони здоров’я та з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації,

органи місцевого самоврядування

 

IV квартал

ефективне використання наявних ресурсів

3. Реформування системи екстреної медичної допомоги та медицини катастроф

2. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Типового положення про відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги

виконання норм Закону України “Про екстрену медичну допомогу”

відділ  охорони здоров’я та з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

 

IV квартал

створення нового підходу до надання екстреної медичної допомоги, що:

забезпечить надання своєчасної та якісної екстреної медичної допомоги населенню на госпітальному етапі;

зменшить смертність осіб, що потребують надання екстреної медичної допомоги, на госпітальному етапі;

підвищить ефективність надання екстреної медичної допомоги населенню

3. Зміцнення матеріально-технічної бази системи екстреної медичної допомоги

забезпечення центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф спеціалізованим санітарним транспортом згідно з нормативом

відділ  охорони здоров’я та з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

IV квартал

поступове оновлення автопарку центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф

забезпечення спеціалізованим санітарним транспортом відповідно до нормативу

зменшення смертності осіб, що потребують надання екстреної медичної допомоги, на догоспітальному етапі

виконання встановленого нормативу прибуття бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги на місце події

4. Створення відділень екстреної (невідкладної) медичної допомоги у лікарнях швидкої медичної допомоги та багатопрофільних лікарнях інтенсивного лікування

відповідно до світових стандартів

відділ  охорони здоров’я та з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації,  органи місцевого самоврядування

 

IV квартал

поліпшення ефективності надання екстреної медичної допомоги населенню

4. Удосконалення надання високоспеціалізованої медичної допомоги

Боротьба із серцево-судинними та судинно-мозковими захворюваннями

1. Здійснення заходів із запобігання серцево-судинним та судинно-мозковим захворюванням

проведення активної санітарно-просвітницької роботи серед населення

поінформованість населення про фактори ризику та можливість запобігання серцево-судинним і судинно-мозковим захворюванням через засоби масової інформації

запобігання поширеності факторів ризику серцево-судинних і судинно-мозкових захворювань шляхом профілактичних оглядів населення на виявлення артеріальної гіпертензії,  надлишкової ваги, боротьба з тютюнокурінням та іншими факторами ризику

відділ  охорони здоров’я та з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

IV квартал

профілактичні огляди  населення лікарями первинної медичної допомоги

виявлення факторів ризику та їх модифікація, формування груп ризику на виникнення захворювань, соціальна реклама та активна пропаганда здорового способу життя

3. Здійснення заходів з лікування серцево-судинної патології у рамках єдиного медичного простору

забезпечення координації дій з надання відповідної медичної допомоги

створення повного циклу з трансплантації серця та комплексу “серце-легені”

відділ  охорони здоров’я та з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації,

органи місцевого самоврядування

IV квартал

збільшення кількості та доступності проведення  кардіохірургічних втручань у хворих на гостру серцево-судинну патологію (як із застосуванням штучного кровообігу, так і малоінвазивні та “закриті” втручання, невідкладна аритмологія та ендоваскулярні процедури)

4. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту розпорядження Кабінету Міністрів України про схвалення Концепції Національної стратегії із запобігання та лікування серцево-судинних і судинно-мозкових захворювань на період до 2022 року

забезпечення державної підтримки та координації зусиль органів виконавчої влади із запобігання та лікування серцево-судинних і судинно-мозкових захворювань

відділ  охорони здоров’я та з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

IV квартал

запобігання та зниження рівня захворюваності серцево-судинного і судинно-мозкового профілю, інвалідності та смертності від її ускладнень, а також збільшення тривалості і підвищення якості життя хворих

5. Здійснення заходів щодо організації медичної допомоги пацієнтам з гострим мозковим інсультом; впровадження проекту із створення та розвитку “Мережі лікарень, готових до прийняття пацієнта з гострим інсультом”

впровадження  системного підходу в наданні допомоги пацієнтам з інсультом, який надасть змогу забезпечити госпіталізацію пацієнтів в інсультні відділення та збільшити виконання процедур реперфузійної терапії мозкового інсульту (внутрішньовенний тромболізис)

відділ  охорони здоров’я та з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

IV квартал

організація чіткої взаємодії служби екстреної медичної допомоги та системи неврологічної і нейрохірургічної допомоги

зниження смертності  пацієнтів з гострим мозковим інсультом (до 5—7 відсотків) у лікувальних закладах

5. Розвиток соціальних та реабілітаційних послуг у територіальних громадах

1. Забезпечення організації надання соціальних послуг усім, хто цього потребує, у тому числі із залученням недержавних організацій

залучення до надання соціальних послуг недержавних надавачів соціальних послуг

управління соціального захисту населення  райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

 

протягом року

розширення охоплення соціальними та реабілітаційними послугами вразливих верств населення на рівні територіальних громад

2. Розвиток соціальних послуг з догляду, що є альтернативою інтернату (денний догляд, догляд вдома, підтримане проживання), на рівні громади

забезпечення деінституціалізації, запобігання направленню осіб до інтернатних установ

управління соціального захисту населення  райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

протягом року

розширення охоплення соціальними послугами вразливих верств населення на рівні територіальних громад, інтеграція осіб з інвалідністю, літніх людей в громаду

6. Забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти (“Нова українська школа”)

1. Упорядкування системи документообігу в системі управління середньою освітою (дебюрократизація)

зменшення кількості звітних документів між органами управління різних рівнів та загальноосвітніми навчальними закладами, перегляд, оновлення або відміна ряду регуляторних документів, санітарних норм і правил, що регулюють роботу таких закладів

відділ освіти, молоді та спорту

райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

 

 

протягом року

упорядкування системи документообігу у сфері загальної середньої освіти

2. Забезпечення кабінетів природничо-математичного циклу загальноосвітніх навчальних закладів засобами навчання та обладнанням

проведення навчально-пізнавальної роботи з природничо-математичних предметів з комплексним використанням нових технічних засобів навчання, практичних та лабораторних робіт за новими методиками

відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

 

протягом року

забезпечення високого рівня викладання  природничо-математичних дисциплін, підвищення рівня навчальних досягнень і заінтересованості учнів у вивченні навчального предмета

3. Розширення мережі дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів

забезпечення дітей дошкільного віку місцями у дошкільних навчальних закладах відповідно до потреб

відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

 

IV квартал

забезпечення якісної підготовки дітей дошкільного віку до навчання у школі

7. Модернізація професійно-технічної освіти

1. Модернізація мережі професійно-технічних навчальних закладів

зменшення контингенту учнів, що призводить до збільшення кількості малокомплектних закладів і, як наслідок, збільшення витрат на підготовку одного учня

відділ освіти, молоді та спорту  райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

 

III—IV квартали

оптимальне використання фінансових, кадрових, методичних, навчальних ресурсів з урахуванням потреб ринку праці у підготовці кваліфікованих кадрів

забезпечення кращого доступу до якісної професійної освіти та навчання

2. Впровадження проектів державно-приватного партнерства у сфері освіти

застаріла матеріально-технічна база професійно-технічних навчальних закладів, відсутність сучасних майстерень, застаріле обладнання, незадовільний рівень забезпечення професійно-технічних навчальних закладів засобами навчання, наочними посібниками, навчальною літературою

відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування,

соціальні
партнери (за згодою)

III—IV квартали

створення за участю бізнесу, інших соціальних партнерів сучасних навчально-практичних центрів за галузевим спрямуванням

зміцнення матеріально-технічної бази професійно-технічних навчальних закладів та впровадження новітніх технологій

упровадження  елементів дуальної форми професійного навчання

підвищення кваліфікації (стажування) педагогічних працівників на базі галузевих навчально-практичних центрів

3. Нормативно-правове забезпечення формування регіонального замовлення на підготовку робітничих кадрів

замовлення на підготовку кадрів з урахуванням потреби в них для галузей економіки в цілому та кожного регіону, зокрема з обов’язковим залученням роботодавців та інших заінтересованих сторін (соціальних партнерів)

відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, Лановецький районний центр зайнятості,

органи місцевого самоврядування

III квартал

формування регіонального замовлення відповідно до потреб ринку праці

збільшення кількості випускників, працевлаштованих за набутою професією (спеціальністю), їх адаптація та закріплення на робочих місцях

4. Запровадження ефективних програм професійної орієнтації молоді

наявність проблем, які впливають на ступінь ефективності професійної орієнтації населення

відділ освіти, молоді та спорту, управління  департамент соціального захисту населення райдержадміністрації, Лановецький районний  центр зайнятості,  органи місцевого самоврядування

 

II—IV квартали

підвищення престижу робітничих професій

посилення інтересу молоді до оволодіння професійними навичками під час проведення регіональних та всеукраїнських конкурсів фахової майстерності, залучення до участі у міжнародних фахових конкурсах, зокрема WorldSkills

проведення профорієнтаційних заходів

8. Забезпечення захисту прав дітей

1. Створення центрів соціальної підтримки дітей та сімей з урахуванням потреб територіальної громади

створення умов для формування відповідального батьківства,  попередження та подолання соціального сирітства

служба у справах дітей, управління соціального захисту населення, відділ  освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

IV квартал

оптимізація мережі інтернатних закладів для дітей, зменшення кількості дітей, які перебувають поза сімейним оточенням

2. Забезпечення в структурах виконавчих органів об’єднаних територіальних громад наявності посадових осіб, відповідальних за захист прав дітей, а також фахівців із соціальної роботи

посилення відповідальності територіальної громади за забезпечення прав та інтересів дітей

управління  соціального захисту населення,

відділ освіти, молоді та спорту, служба у справах дітей  райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

IV квартал

зміна підходу до охорони дитинства від боротьби з наслідками порушень прав дітей до створення сприятливого середовища для їх виховання

3. Запровадження патронату над дитиною

забезпечення умов для виховання в сімейному середовищі дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах

служба у справах дітей, управління соціального захисту населення

 райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

IV квартал

забезпечення тимчасового догляду, виховання та реабілітація дитини у сімейній формі виховання

10. Розвиток культурно-мистецького потенціалу та збереження культурної спадщини України

Підвищення якості культурних послуг у місцевих громадах

1. Створення диференційованих моделей функціонування закладів культури

створення гнучких моделей осучаснення локальних культурних закладів

відділ культури 

райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

II квартал

оптимізація наявної мережі закладів культури, побудова нової моделі їх функціонування

створення умов для підвищення якості культурних послуг

2. Зміцнення спроможності громад у адвокації культурних прав

здійснення постійного діалогу, тренінгів, спілкування з громадами, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування для підвищення ініціативи місцевої влади щодо покращення надання культурних послуг

відділ  культури

райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

 

 

 

протягом року

підвищення ефективності та якості надання культурних послуг

11. Формування здорової нації

1. Проведення щороку оцінювання фізичної підготовленості населення України

залучення населення України до виконання комплексу тестів і нормативів для визначення рівня фізичної підготовленості

відділ освіти, молоді та спорту, відділ  охорони здоров’я та з питань цивільного захисту населення

райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

IV квартал

створення належних умов для фізичного розвитку різних груп населення, підвищення рівня фізичної підготовленості населення України з метою покращення здоров’я нації, здатності до високопродуктивної праці та захисту суверенітету і незалежності держави

12. Створення нових можливостей для молоді

1. Виконання програми “Молодіжний працівник”

проведення навчання молодіжних працівників

відділ організаційної роботи, інформаційної діяльності, зв’язків з громадськістю та взаємодії з правоохоронними органами, запобігання та виявлення корупції апарату райдержадміністрації, відділ освіти, молоді та спорту

райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

IV квартал

підвищення рівня знань та компетенції фахівців, які працюють з молоддю, державного та громадського сектору

13. Формування позитивного іміджу України у світовому спортивному русі

1. Проведення моніторингу послуг, що надаються дитячо-юнацькими спортивними школами дітям та молоді віком від 6 до 18 років

створення умов для занять спортом у дитячо-юнацькій спортивній школі під керівництвом тренера-викладача

відділ освіти, молоді  та спорту

райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

IV квартал

максимальна реалізація індивідуальних здібностей обдарованих дітей та молоді

 

 

 


  Керівник апарату   районної державної

                                             

                   адміністрації                                                                                          А.В.БЕНЦАРУК