Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну

Робота із зверненнями громадян-аналітичні довідки


 

Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до

облдержадміністрації  у  першому півріччі 2017 року

 

Упродовж першого півріччя 2017 року до обласної державної                 адміністрації надійшло 2148 звернень громадян, що на 430 або 20 відсотків більше, ніж за  відповідний період 2016 року. Із них 2033 – письмових, що на 22,6 відсотка більше за відповідний період минулого року та 115 звернень  на особистому прийомі в керівництва обласної державної адміністрації.

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 р. №589-р ,,Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” забезпечено оперативне реагування на 1981 звернення громадян, які надійшли на телефонну ,,гарячу лінію” Урядового контактного центру, що на 969 або на 67 відсотків менше ніж за січень-червень 2016 року. Переважна  більшість дзвінків надійшла від жителів Борщівського, Бучацького, Гусятинського,  Кременецького, Чортківського районів та міста Тернополя.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 34 одиниці зменшилась  кількість звернень, що надійшли від жителів Тернопільської області через органи влади вищого рівня. Проте найбільше писали листи до високопосадовців  мешканці   Борщівського,  Гусятинського районів та міста Тернополя. 

Зокрема, з числа звернень розглянутих обласною державною адміністрацією, громадяни спрямували до:

- Адміністрації Президента України – 70 або 3,2 відсотка;

- Кабінету Міністрів України – 48 або 2,2 відсотка;

- Верховної Ради України – 12 або 0,5 відсотка;

- інших органів державної влади, місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств –  45 або 2,3 відсотка.

Водночас, упродовж першого півріччя цього року  збільшився показник колективних і повторних звернень на 32 одиниці або 33 відсотка і на 10 одиниць або 18 відсотків відповідно.  Найбільше повторних звернень надійшло від жителів міста Тернополя.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації систематично аналізує проблематику та здійснює моніторинг розгляду звернень громадян, що надходять до обласної державної адміністрації. За тематикою надходження звернень громадян за звітний період  можна виділити наступні напрямки:

- звернення соціальної  проблематики – 1230 одиниць (з них 1070  заяв про надання одноразової грошової допомоги на лікування)  проти  911 за відповідний період минулого року (найбільше з цієї проблематики звертались мешканці Гусятинського, Підволочиського, Тернопільського районів та міста Тернополя);

- звернення щодо діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин – 332 одиниці проти 29 за відповідний період минулого року (зростання такої кількості звернень зумовлено необхідністю  реєстрації статутів релігійних громад у новій редакції відповідно до вимог прийнятих Верховною Радою України змін до Податкового кодексу України);

- звернення з питань аграрної політики та земельних відносин – 190 одиниць проти 298 за відповідний період минулого року (найбільше ця проблема турбувала жителів Гусятинського, Збаразького, Тернопільського районів та міста Тернополя);

         -   звернення  з питань функціонування комунального господарства – 67 одиниць проти 79 за відповідний період минулого року (найбільше зверталися жителі із міста Тернополя);

       -  звернення з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 53 одиниці проти 63 за відповідний період минулого року                       (найбільше ці питання турбували мешканців міста Тернополя).

Вирішено позитивно 1063 звернення громадян, що на  279 одиниць більше ніж за відповідний період минулого року.

У загальному обсязі листів громадян,  їх звернень під час усних прийомів до керівництва обласної державної адміністрації, переважають в основному листи пенсіонерів, інвалідів, багатодітних родин, ветеранів праці, дітей війни, учасників бойових дій. Від цієї категорії громадян надійшло 868 звернень, що становить 40,5 відсотка від загальної кількості.

У першому півріччі 2017 року до облдержадміністрації  надійшло               25 звернень від багатодітних родин та  від жінок, яким присвоєне почесне звання ,,Мати-героїня” , що становить 1,2 відсотка  від загальної кількості.

         Згідно з графіками, затвердженими розпорядженням голови облдержадміністрації від 27 грудня 2016 року №768-од, керівництво області проводило особистий прийом громадян в облдержадміністрації, також здійснено виїзні дні прийому громадян  в районах області з метою створення більш сприятливих умов для людей. Вищезгадані графіки доводились до відома жителів області на веб-сайті облдержадміністрації та розміщувались у приміщеннях місцевих органів виконавчої влади .

Під час проведення головою облдержадміністрації особистого прийому мешканців області залучаються представники Тернопільського місцевого центру з надання безоплатної правової допомоги для максимально можливого задоволення  законних прав і свобод, аргументованого роз'яснення у випадках  необґрунтованості вимог людей або неможливості повної реалізації їх окремих законних інтересів. За своєю тематикою такі звернення стосувались наступних питань: врегулювання земельних відносин, різних конфліктних ситуацій  (відповідно до чинного законодавства більшість цих питань повинні вирішуватись у судах).

Упродовж першого півріччя 2017 року відбулося 5 засідань постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян в облдержадміністрації. На порядку денному вищезгаданої комісії  розглядались звернення громадян, які надходять до органів влади вищого рівня, звернення малозахищених верств населення, звернення учасників антитерористичної операції на сході України, а також повторні звернення. За результатами засідання комісії прийняті протокольні доручення.

Упродовж січня - червня 2017 року керівництвом  обласної державної адміністрації проведено 14 прямих телефонних ліній. Такою можливістю безпосередньо поспілкуватися із керівництвом області скористались                      56 громадян. В основному  жителі краю порушували питання соціального захисту, охорони здоров’я та особистого характеру. 

У січні поточного року на засіданні колегії обласної державної адміністрації розглянуто питання ,,Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації у 2016 році”, за результатами якого видано розпорядження голови обласної державної адміністрації від 24 січня 2017 року № 31-од.  

          За звітний період проведено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у відділі туризму облдержадміністрації, департаменті економічного розвитку та торгівлі облдержадміністрації, управлінні з питань внутрішньої політики, релігій та національностей облдержадміністрації, а також у Підгаєцькій, Збаразькій, Підволочиській, Чортківській  райдержадміністраціях про що підготовлені відповідні  довідки.

Підсумовуючи роботу із зверненнями громадян за перше півріччя        2017 року, вважаю, що робота із зверненнями громадян в області системна та          результативна, проте потребує вжиття ряду дієвих заходів щодо її                  вдосконалення та спрямування зусиль структурних підрозділів                          облдержадміністрації, райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення на забезпечення всебічного розгляду звернень та вирішення порушених питань громадянами відповідно до вимог чинного законодавства України.

Робота по розгляду звернень громадян, організації   особистого   прийому перебуває   на   постійному   контролі   в   керівництва Тернопільської обласної державної  адміністрації.

 

 



Дивіться також

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/hotline_oda.jpg 

http://www.oda.te.gov.ua/main/ua/news/detail/141362.htm  

Інформаційні послуги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/derjava_.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/image002.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/09122016_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zk-002_1.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg