Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну

Робота із зверненнями громадян-аналітичні довідки


Про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до обласної державної адміністрації у І кварталі 2018 року

У першому кварталі 2018 року органи виконавчої влади області працювали над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України ,,Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що облдержадміністрацією вживались дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем населення області, реалізацію конституційних прав і свобод громадян. Належна увага зосереджувалась на підвищенні персональної відповідальності посадових осіб обласної державної адміністрації щодо розгляду письмових звернень громадян, прохань на особистих прийомах керівництва області та звернень на Урядову телефонну ,,гарячу лінію” з метою неухильного забезпечення всебічного, своєчасного, об’єктивного розгляду звернень.

Здійснено відповідні заходи щодо підвищення ефективності роботи з реалізації громадянами конституційного права на звернення, оперативного і в повному об’ємі розгляду проблем, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Ці питання розглянуті на засіданнях колегій райдержадміністрацій та структурних підрозділах облдержадміністрації. За підсумками розгляду видано відповідні розпорядження та доручення.

Упродовж І кварталу 2018 року до обласної державної адміністрації всього надійшло 2016 звернень громадян. На особистому прийомі до керівництва облдержадміністрації подано 36 звернень. В порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень зменшилась на 433 одиниці.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р № 898 ,,Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи ,.Урядовий контактний центр” та з метою оперативного реагування та всебічного вирішення питань, порушених громадянами на урядовій телефонній ,,гарячій лінії” проведено низку організаційних заходів щодо їх своєчасного вирішення.

Упродовж І кварталу 2018 року на урядову телефонну ,,гарячу лінію” надійшло 840 звернень від жителів області, що на 236 або на 22 відсотка менше ніж за відповідний період минулого року. Вагому частину надходжень складають питання соціального захисту, перегляду розміру субсидій за житлово-комунальні послуги, призначення різних видів соціальних допомог, забезпечення безкоштовними медичними препаратами, а також питання транспорту і зв’язку та інші. Найчастіше дзвонили на урядову телефонну ,,гарячу лінію” жителі Борщівського, Гусятинського районів та міста Тернополя.

Упродовж звітного періоду збільшилась кількість заяв громадян області (919 одиниць проти 720), які зверталися до голови облдержадміністрації з проханням про надання одноразової грошової допомоги на лікування з фонду обласної комплексної програми соціальної підтримки малозахищених верств населення „Турбота”. Найбільше до обласної державної адміністрації звернулося жителів із Борщівського, Гусятинського, Теребовлянського, Тернопільського районів та м. Тернополя.

У І кварталі цього року одержано 43 колективних звернення, що відповідає показнику за відповідний період минулого року. Їх питома вага становить 2 відсотка від загальної кількості. В основному в колективних зверненнях порушувались питання: приєднання територіальних громад; ремонту доріг; пасажирських перевезень; передача приміщення навчальному закладу; щодо оплати праці освітянам та інші.

Серед авторів звернень – найменш захищені категорії населення: ветерани праці, пенсіонери, учасники війни, члени багатодітних сімей, учасники антитерористичної операції на сході України – 992 звернення або 49 відсотків. Дану категорію найбільше турбують питання забезпечення медикаментами, надання грошової допомоги, оплата житлово-комунальних послуг, покращення житлових умов, врегулювання земельних відносин тощо.

Щодо повторних звернень, то за підсумками І кварталу 2018 року спостерігається тенденція до збільшення їх частки від загальної кількості громадян і становить 2,7 відсотка (у І кварталі 2017 року – 2,2 відсотка). Найбільше повторних звернень надійшло від жителів м. Тернополя.

За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 100 листів та скарг, що на 24 одиниці більше ніж за відповідний період минулого року і становить 5 відсотків від загальної кількості. Найбільше звернень надійшло в Кабінет Міністрів України – 33 або 1,6 відсотка, Адміністрацію Президента України – 26 або 1,2 відсотка. Найчастіше звертались до високопосадовців жителі міста Тернополя.

Слід відзначити, що за звітний період до обласної державної адміністрації надійшло 769 звернень від жителів міста Тернополя, що становить 38 відсотків від загальної кількості отриманих звернень (за І квартал 2017 року 43 відсотка).

За тематикою, кількістю та гостротою звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації можна виділити наступні напрямки актуальної проблематики.

1. Питання соціального захисту.

Всього отримано 1238 звернень, що на 360 більше ніж за відповідний період минулого року. Найбільше таких звернень надійшло від жителів Гусятинського, Заліщицького, Підволочиського, Тернопільського районів та міста Тернополя.

2. Питання сільського господарства, врегулювання земельних відносин.

До обласної державної адміністрації надійшло 135 звернень, що на 31 одиницю більше ніж за відповідний період минулого року. Найбільше звернень з цих питань надійшло від жителів Гусятинського, Теребовлянського районів та міста Тернополя.

3. Питання транспорту та зв’язку .

Всього отримано 138 звернень, що на 121 більше ніж за відповідний період минулого року. Найбільша частка таких звернень стосується питання пільгового проїзду в міському транспорту міста Тернополя для відповідних категорій населення та впровадження соціальної картки ,,Тернополянина”.

4. Питання охорони здоров’я

Всього за звітний період отримано 89 звернень, що на 73 одиниці більше ніж за відповідний період минулого року. Найбільше таких заяв про забезпечення медикаментами за пільговими цінами, виділення коштів на проведення хірургічних операцій в закладах охорони здоров’я, надійшло від жителів міста Тернополя.

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому перебуває на постійному контролі в керівництва Тернопільської обласної державної адміністрації.

-----------------------------------------------------


Дивіться також

Анонси подій

Інформаційні послуги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg

Актуальна тема

Детінізація економіки

Присвоєння почесного звання України "Мати- героїня"