Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну / Звернення громадян

Робота із зверненнями громадян-аналітичні довідки


Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації у 2018 році

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що облдержадміністрацією, її структурними підрозділами, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування вживались дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем населення області, дотримання конституційних прав і свобод громадян.

За звітний період до органів виконавчої влади всіх рівнів та органів місцевого самоврядування області надійшло 153495 звернень громадян, що на 14% більше ніж за 2017 рік. У тому числі 82963 листа надійшли поштою та 70532 звернення подані на особистих прийомах. Позитивно вирішено 116991 звернення, або 76%. Зокрема на розгляд до районних державних адміністрацій поступило 8700 звернень, що на 9% менше за попередній рік.

Упродовж 2018 року до обласної державної адміністрації надійшло 7500 звернень, з них 2785 листів надійшли поштою, 178 звернень подано на особистих прийомах в керівництва облдержадміністрації, 4537 звернень від жителів області надійшло на урядову телефонну ,,гарячу лінію” і електронною поштою - 51звернення. В порівнянні з 2017 роком ці показники становили: 2900, 221 та 3945 одиниць відповідно, або на 1% відсоток менше.

Найбільша частка від загальної кількості зареєстрованих звернень надійшла від мешканців Борщівського, Гусятинського, Заліщицького, Теребовлянського, Тернопільського районів та міста Тернополя.

Із загального числа звернень громадян, що надійшли у 2018 році до облдержадміністрації, позитивно вирішено 1829 , або 24 %, ,що на 4 % більше, ніж у 2017 році.

З числа звернень, розглянутих обласною державною адміністрацією, громадяни спрямували до: Адміністрації Президента України – 103, або 1,4 %; Кабінету Міністрів України –111, або 1,5 %; Верховної Ради України – 30, або 0,4 %; інших органів державної влади, місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств (у тому числі Державної установи ,,Урядовий контактний центр”) – 4649, або 62%. Найбільше до високопосадовців зверталися жителі Теребовлянського району і міста Тернополя.

Значна частина заявників, а це 4537 громадян (за 2017 рік 3947 звернень), які телефонували на урядову телефонну ,,гарячу лінію” порушували питання соціального захисту (2367 звернень), висловлювали невдоволення недостатнім розміром субсидії або відмовою у її наданні, монетизації залишків невикористаних коштів субсидії, вчасного отримання різних видів соціальних виплат тощо. Помітно посилилася критика недоліків у сфері функціонування комунального господарства, за звітний період надійшло 736 звернень. Непокоять заявників і проблеми у галузі охорони здоров’я, а саме забезпечення медичними препаратами, встановлення групи інвалідності, з цих питань надійшло 391 звернення. Телефонували жителі області також з питань транспорту та зв’язку, а це 385 звернень та з інших питання. Найбільш актуальними всі ці проблеми були для жителів Борщівського, Гусятинського районів та міста Тернополя.

Слід зазначити, що за звітний період спостерігається зменшення на 32 % звернень до облдержадміністрації від жителів Бучацького району, а кількість від жителів міста Тернопіль зросла на 5%. Мешканці цих населених пунктів неодноразово порушували питання надання одноразової грошової допомоги на лікування, призначення та виплати субсидій на житлово-комунальні послуги, роботи житлово-комунального господарства.

У тематичній структурі звернень громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації у 2018 році найбільшу частку складають наступні питання:

- соціального захисту (надання матеріальної допомоги на лікування; нарахування субсидій на оплату житлово-комунальних послуг; призначення різних видів соціальних допомог) – 4 069 звернень громадян, або 54,2 %. Найбільше з цього питання надійшло звернень від жителів Борщівського, Гусятинського, Тернопільського районів та міста Тернопіль.

- житлово-комунального господарства (надання послуг постачання води, газу та електрики; благоустрій прибудинкових територій) – 893 звернення, або 12%. Найчастіше порушували цю проблему у своїх листах мешканці Борщівського району та міста Тернопіль.

- аграрна політика і земельні відносини (виплати компенсацій за здану сільськогосподарську продукцію; виплати майнових паїв, а також розроблення та затвердження проектів землеустрою) – 505 звернень, або 6,7%. Неодноразово такі звернення надходили від жителів Гусятинського, Заліщицького району та міста Тернопіль.

- транспорт і зв'язок (транспортне сполучення і пасажирські перевезення; надання послуг телефонного, поштового зв’язку та Інтернету) – 462 звернення, або 6,2 %. Наболілими ці питання були для жителів Тернопільського району та міста Тернопіль.

-охорона здоров’я (проведення лікування осіб та забезпечення медикаментами; надання роз’яснень щодо умов державної програми ,,Доступні ліки” та укладання договорів із сімейними лікарями; роботи медичних закладів області) – 447 звернень, або 6 %. Насамперед ці питання турбували мешканців міста Тернопіль.

У загальному обсязі листів громадян, їх звернень під час усних прийомів до керівництва місцевої виконавчої влади і місцевого самоврядування переважають листи пенсіонерів, інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, учасників бойових дій. Від цієї категорії населення надійшло 2 193 звернення, що становить 29 % від загальної кількості.

В основному в них порушувались проблеми призначення субсидій та підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, забезпечення медикаментами за пільговими цінами, виділення коштів на проведення хірургічних операцій у закладах охорони здоров’я, надання одноразової матеріальної допомоги. Вищевказані звернення перебували на постійному контролі в керівництва облдержадміністрації та вживались відповідні заходи щодо їх позитивного вирішення.

Крім того вирішено позитивно 1525 заяв громадян до голови облдержадміністрації щодо надання матеріальної допомоги на лікування, на підставі висновків медичних закладів України та актів обстеження матеріально-побутових умов проживання.

Як і раніше, невідкладного реагування керівництва облдержадміністрації потребували колективні звернення громадян (149 одиниць), в яких заявники повідомляли найгостріші свої проблеми.. На всі питання та проблеми порушені у цих зверненнях, вживались заходи щодо їх позитивного вирішення або надавались обґрунтовані роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

На виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 відділом роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації проведено вивчення роботи зі зверненнями громадян, організації особистого прийому, стану виконавської дисципліни щодо розгляду звернень громадян та у 10-ти райдержадміністраціях та 4-х структурних підрозділах обласної державної адміністрації. Узагальнені матеріали з дорученнями керівництва облдержадміністрації надіслані на місця для вжиття заходів реагування щодо покращення роботи зі зверненнями громадян.

Щоквартально проводиться аналіз надходжень заяв і скарг від жителів області як до керівництва області, так і через органи влади вищого рівня.

У 2018 році проведено 3 семінари за участю спеціалістів з організації роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністраціях та в структурних підрозділах облдержадміністрації. Однією із тематики навчання семінарів виносилось питання впровадження в облдержадміністрації та її структурних підрозділах електронного документообігу (розпорядження голови обласної державної адміністрації від 10 січня 2018 року № 15-од ,,Про електронний документообіг в Тернопільській обласній державній адміністрації”).

Крім того, питання роботи зі зверненнями громадян постійно вносять до порядку денного семінарів, які проводять районні державні адміністрації з сільськими, селищними, міськими головами та секретарями сільських, селищних і міських рад.

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому перебуває на постійному контролі в керівництва Тернопільської обласної державної адміністрації.

 ----------------------------------------------------



Дивіться також

Інформаційні послуги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg

Актуальна тема

Детінізація економіки

Присвоєння почесного звання України "Мати- героїня"