Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну

Про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації упродовж 9 місяців 2013 року


Упродовж 9 місяців   2013 року органи виконавчої влади працювали над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Здійснено відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого покращення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Ці питання розглянуто на засіданнях колегій структурних підрозділів облдержадміністрації та районних державних адміністрацій. За результатами їх розгляду прийнято відповідні розпорядження та доручення.

Упродовж 9 місяців 2013 року до обласної державної адміністрації надійшло 1105 звернень, що на 287 менше, ніж за відповідний період минулого року.

На особистому прийомі до керівництва обласної державної адміністрації подано 175 звернень.

З числа звернень, що розглядалися обласною державною адміністрацією, були спрямовані громадянами до:

- Адміністрації Президента України – 210 або 19%;

- Верховної Ради України – 18  або 1,6%;

- Кабінету Міністрів України - 91 або 8,2%;

- інших органів державної влади 

  місцевого самоврядування, установ,

  організацій, підприємств  -  786 або 73,3%.

Основні питання з яких громадяни звертаються до органів виконавчої влади:

- надання матеріальних допомог та коштів на лікування, забезпечення медикаментами;

- житлово-комунальні;

- аграрної політики та врегулювання земельних відносин (відповідно до чинного законодавства, більшість цих питань повинні вирішуватись в судах);

- працевлаштування.

У загальному обсязі листів і усних звернень громадян до органів  державної влади переважають, в основному, листи пенсіонерів, інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей.

            Від цієї категорії населення надійшло 716 звернень, що становить 64,8 відсотка від загальної кількості. Заявників найбільше турбує забезпечення медикаментами за пільговими цінами, кошти на проведення операцій, надання матеріальної допомоги,  покращення житлових умов та інші питання.

Упродовж 9 місяців 2013 року до органів влади надійшло 60 звернень від багатодітних родин, “Матерів-героїнь”.

У своїх зверненнях ця категорія громадян порушувала питання виділення автомобілів, надання матеріальної допомоги на лікування, покращення житлових умов та інші.

Із загальної кількості звернень вирішено позитивно  36,2 відсотка.

Враховуючи звернення громадян з питань соціального захисту, надання матеріальної допомоги, виділення коштів на лікування, проведення хірургічних операцій  упродовж   9  місяців  2013 року  виділено грошових допомог на суму 57,606 тис.гривень. 

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” на  виїзних днях прийому громадян керівництвом облдержадміністрації прийнято 286 мешканців області.

Упродовж 9 місяців 2013 року проведено  два семінари із спеціалістами з організації роботи із зверненнями громадян райдержадміністрацій та структурних підрозділів обласної державної адміністрації.

Відповідні семінари проведено районними державними адміністраціями із міськими, селищними, сільськими головами та секретарями.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 для реагування та вжиття заходів регулярно проводяться перевірки додержання законодавства з питань розгляду звернень громадян у районних державних адміністраціях, структурних підрозділах облдержадміністрації. У поточному році такі перевірки проведено у 9 районних державних адміністраціях, 3 структурних підрозділах облдержадміністрації. Матеріали перевірок надіслано головам районних державних адміністрацій, керівникам відповідних структурних підрозділів  облдержадміністрації для реагування та вжиття заходів.

У цьому році головою облдержадміністрації заслухано особисті доповіді 6-х голів райдержадміністрацій про стан роботи із зверненнями громадян.

Станом на 01 жовтня 2013 року проведено 8 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 21 звернення жителів області, які зверталися в органи влади усіх рівнів з проханням вирішити питання соціального захисту, врегулювання земельних відносин, поліпшення житлових умов,  працевлаштування та інші. За всіма цими зверненнями було прийнято протокольне доручення.

За  9 місяців поточного року голова обласної державної адміністрації та його заступники провели 53 прямі телефонні лінії.

З метою роз’яснення законодавства України, надання юридичних консультацій та безоплатної правової допомоги громадянам,  які потребують соціального захисту та підтримки, у районних центрах м. Тернополя створено консультативні пункти, які  надали 3653 консультації.

Щодо повторних звернень упродовж 9 місяців цього року спостерігається тенденція до зменшення частки їх кількості, що становить 5,2 відсотка від загальної кількості звернень.

За звітний період жителями області в листах і скаргах порушено 1189 питань.

Слід відзначити, що упродовж 9 місяців 2013 року до обласної державної адміністрації надійшло 305 звернень від жителів міста Тернополя, що становить 27,6 % від загальної кількості отриманих звернень (відповідний період минулого року – 31,5 відсотка).

   За тематикою, кількістю та гостротою звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, можна виділити 5 напрямків актуальної проблематики.

1. Питання соціального захисту.

Всього отримано 197 звернень, що на 232 менше, ніж за відповідний період минулого року. Найбільше таких звернень надійшло із Борщівського, Заліщицького,  Кременецького, Чортківського районів та м.Тернопіль.

2. Питання роботи комунального господарства.

Всього отримано 161 звернення, що відповідає рівню минулого року. Найбільше звернень надійшло із Гусятинського, Козівського, Кременецького  районів та м.Тернопіль.

3. Питання аграрної політики і земельних відносин.

До обласної державної адміністрації надійшло 150 звернень, що на 41 менше ніж за відповідний період минулого року. Найчастіше з цих питань звертались мешканці Гусятинського, Монастириського, Тернопільського районів та м.Тернопіль.

4. Житлові питання.

Всього отримано 91 звернення, що на 8 менше, ніж за відповідний період минулого року. Найчастіше звертались громадяни Борщівського, Збаразького, Чортківського  районів та жителі  м.Тернопіль.

5. Питання охорони здоровя.

Всього отримано 73 звернення, що на 14 більше, ніж за відповідний період минулого року. Найбільше ці питання турбують жителів  Борщівського, Чортківського районів та м.Тернопіль.

Упродовж 9 місяців цього року на урядову телефоннугарячулінію зателефонували 1334 жителя області, що на 234 більше ніж за відповідний період минулого року. В основному, ці звернення стосувались питань соціального захисту, врегулювання земельних відносин, надання допомоги на лікування та інші. Найбільше число звернень громадян надійшло від жителів Борщівського, Гусятинського, Кременецького, Чортківського районів та м. Тернополя.




 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/hotline_oda.jpg 

http://www.oda.te.gov.ua/main/ua/news/detail/142740.htm  

 

Інформаційні послуги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/derjava_.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/image002.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zk-002_1.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg