Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну

Про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації у 2013 року


Про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до  облдержадміністрації у 2013 року

 

У 2013 році органи виконавчої влади працювали над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Здійснено відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого покращення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Ці питання розглянуто на засіданнях колегій структурних підрозділів облдержадміністрації та районних державних адміністрацій. За результатами їх розгляду прийнято відповідні розпорядження та доручення.

Упродовж 2013 року до обласної державної адміністрації надійшло 1874 звернення, що на 381 менше, ніж за відповідний період минулого року.

На особистому прийомі до керівництва обласної державної адміністрації подано 290 звернень. Найбільше до облдержадміністрації звернулося жителів із Борщівського, Бучацького, Кременецького, Тернопільського, Чортківського районів та м. Тернополя.

З числа звернень, що розглядалися обласною державною адміністрацією, були спрямовані громадянами до:

·        Адміністрації Президента України – 266 або  17,8 відсотка;

·        Верховної Ради України – 22  або 1,5 відсотка;

·        Кабінету Міністрів України – 111 або  7,4 відсотка;

·        інших органів державної влади, місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємства –  1094 або  73,4 відсотка.

Основні питання з яких громадяни звертаються до органів виконавчої влади:

- надання матеріальних допомог та коштів на лікування, забезпечення медикаментами;

- житлово-комунальні;

- аграрної політики та врегулювання земельних відносин (відповідно до чинного законодавства, більшість цих питань повинні вирішуватись в судах);

- працевлаштування.

У вищестоящі органи влади найбільшу кількість звернень направили мешканці Борщівського, Бучацького, Кременецького, Тернопільського, Чортківського районів та м. Тернополя.

Як показує аналіз вивчення роботи районних державних адміністрацій, структурних підрозділів обласної державної адміністрації основними причинами звернень громадян до центральних органів влади та обласної державної адміністрації є прояви поверхового розгляду листів та скарг, ігнорування виконання доручень керівників органів державної влади з порушених питань, не виконання в повному обсязі вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року

№ 109/2008 .

У загальному обсязі листів і усних звернень громадян до органів  державної влади переважають, в основному, листи пенсіонерів, інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей.

Від  цієї  категорії  населення  надійшло  872  звернення,  що  становить

58,4 відсотка від загальної кількості.  Заявників найбільше турбує висока плата за житлово-комунальні послуги, забезпечення  медикаментами за пільговими цінами, проведення операцій, надання матеріальної допомоги, виділення автомобілів для  пільгових категорій населення тощо.

У 2013 році до органів влади надійшло 9 звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни. Від багатодітних матерів, яким присвоєно почесне звання України «Мати–героїня», надійшло 72 звернення (4,8 відсотка від загальної кількості).

У своїх зверненнях ця категорія громадян порушувала питання виділення автомобілів, надання матеріальної допомоги на лікування, покращення житлових умов та інші.

Із загальної кількості звернень вирішено позитивно  42,5 відсотка.

Враховуючи звернення громадян з питань соціального захисту, надання матеріальної допомоги, виділення коштів на лікування, проведення хірургічних операцій у минулому році виділено грошову допомогу 48 громадянам на суму 96 тис.  гривень  для проведення операцій.

З проханням про виділення грошової допомоги  до голови обласної державної адміністрації звернулося 112 громадян. Найбільше таких звернень надійшло з Бучацького, Кременецького, Тернопільського, Шумського районів та м. Тернополя.

          За тематикою, кількістю та гостротою звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, можна виділити 5 напрямків актуальної проблематики.

1. Питання соціального захисту.

Всього отримано 351 звернення, що на 227 менше, ніж за відповідний період минулого року. Найбільше таких звернень надійшло із Борщівського, Заліщицького,  Кременецького, Чортківського районів та м.Тернопіль.

2. Питання роботи комунального господарства.

Всього отримано 185 звернень, що на 14 звернень менше від минулого року. Найбільше звернень надійшло із Гусятинського, Козівського, Кременецького  районів та м.Тернопіль.

3. Питання аграрної політики і земельних відносин.

До обласної державної адміністрації надійшло 202 звернення, що на 67 менше ніж за відповідний період минулого року. Найчастіше з цих питань звертались мешканці Гусятинського, Збаразького, Монастириського, Тернопільського районів та м.Тернопіль.

4. Житлові питання.

Всього отримано 129 звернення, що на 5 більше, ніж за відповідний період минулого року. Найчастіше звертались громадяни Борщівського, Збаразького, Чортківського  районів та жителі  м.Тернопіль.

5. Питання охорони здоров’я.

Всього отримано 90 звернень, що на 21 більше, ніж за відповідний період минулого року. Найбільше ці питання турбують жителів Бережанського, Бучацького,  Чортківського районів та м.Тернопіль.

Слід відзначити, що у 2013 році до обласної державної адміністрації надійшло 466 звернень від жителів міста Тернополя, що становить 31,2 % від загальної кількості отриманих звернень (відповідний період минулого року – 30,1 відсотка).

У них порушено злободенні питання щодо покращення роботи житлово-комунального господарства, надання допомог на лікування, вирішення інших питань соціально-побутового спрямування.

У 2013 році одержано 117 колективних звернень, що на 30 менше ніж у минулому році. Їх питома вага становить 7,8 відсотка.

Щодо повторних звернень громадян, то за підсумками 2013 року спостерігається тенденція до зменшення їх частки від загальної кількості і становить 4, 4 відсотка ( у 2012 році – 4,9 відсотка).

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року №898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр» та з метою оперативного реагування і всебічного вирішення питань, порушених громадянами на урядовій телефонній «гарячій лінії», проведено низку організаційних заходів щодо їх своєчасного вирішення.

  Упродовж 2013 року на урядову телефонну ”гарячу” лінію зателефонували 1880 жителів області, що на 498 більше ніж за відповідний період минулого року. В основному ці звернення стосувались питань соціального захисту, врегулювання земельних відносин, надання допомоги на лікування та інші.




 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/hotline_oda.jpg 

http://www.oda.te.gov.ua/main/ua/news/detail/142740.htm  

 

Інформаційні послуги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/derjava_.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/image002.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zk-002_1.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg