Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну

Про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації у першому кварталі 2012 року


Про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до  облдержадміністрації у першому кварталі  2012 року

У першому кварталі 2012 року органи виконавчої влади області працювали над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Здійснено відповідні заходи щодо підвищення ефективності роботи з реалізації громадянами конституційного права на звернення, оперативного і в повному об’ємі розгляду проблем, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Ці питання розглянуті на засіданнях колегій райдержадміністрацій та  структурних підрозділах облдержадміністрації. За підсумками розгляду видано відповідні розпорядження та доручення.

Упродовж І кварталу 2012 року до обласної державної адміністрації надійшло 478 звернень. На особистому прийомі до керівництва облдержадміністрації подано 69 звернень.

В порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень зменшилась на 265. У поточному році жителями області порушено 491  питання.

Найбільше до обласної державної адміністрації звернулося жителів із Борщівського , Заліщицького,  Кременецького, Шумського районів та м. Тернополя.

У І кварталі цього року одержано 50 колективних звернень, що на 54 менше ніж за відповідний період минулого року. Їх питома вага становить 10,5 відсотка від загальної кількості. В основному вони порушують проблему ремонту доріг, об’єктів соціально-культурного призначення.

Серед авторів звернень – найменш захищені категорії населення: ветерани праці, пенсіонери, учасники війни, члени багатодітних сімей – 27,6 відсотка. Дану категорію найбільше турбують питання забезпечення медикаментами, надання грошової допомоги, оплата житлово-комунальних послуг,  врегулювання земельних  відносин тощо.

Щодо повторних звернень, то за підсумками І кварталу 2012 року спостерігається тенденція до зменшення їх частки від загальної кількості громадян і становить 4,8 відсотка (у І кварталі 2011 року – 8,7 %). Найбільше повторних звернень надійшло від жителів м. Тернополя.

У цьому році до органів влади вищого рівня надійшло 135 листів та скарг, що на 51 менше ніж за відповідний період минулого року і становить 28,2 відсотка від загальної кількості.

Найбільше звернень надійшло в Адміністрацію Президента України - 93 або 19,5 відсотка, Кабінет Міністрів України – 33 або 6,9 відсотка.

           До центральних органів влади у І кварталі цього року найбільше звернень надійшло із Заліщицького, Кременецького, Чортківського районів та м. Тернополя.

Як показує аналіз роботи районних державних адміністрацій, структурних підрозділів обласної державної адміністрації основними причинами звернень громадян до центральних органів влади та обласної державної адміністрації є прояви формального підходу до розгляду листів та скарг, порушення вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008.

Так, для прикладу колективне звернення жителів с. Галущинці Підволочиського району щодо усунення порушення земельного законодавства на території Галущинської сільської ради перебуває на контролі в Адміністрації Президента України  із січня 2012 року.

Інше звернення – питання щодо проведення ремонту житлового будинку в м. Збаражі по вул. Незалежності,3  перебуває на контролі в Адміністрації Президента із вересня 2011 року.

Слід відмітити. що у І кварталі цього року до обласної державної адміністрації надійшло 141 звернення від жителів м. Тернополя, що становить 29,5 відсотка від загальної кількості отриманих звернень

(у 2011 році – 25,3%).

За тематикою, кількістю та гостротою звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації можна виділити 3 напрямки актуальної проблематики.

          1. Питання соціального захисту – всього отримано 164 звернення, що на  7 більше ніж за відповідний  період минулого року. Найбільше таких звернень надійшло із Бережанського, Борщівського, Кременецького, Шумського   районів та м. Тернополя.

2. Питання  сільського господарства, врегулювання земельних відносин до обласної державної адміністрації надійшло 63 звернення, що 51 менше  ніж за відповідний період  минулого  року. Найбільше звернень з цих питань надійшло від жителів  Козівського, Тернопільського, Шумського  районів та м. Тернополя.

3. Питання роботи житлово-комунального господарства – всього отримано 75 звернень, що на 91 менше ніж за відповідний період минулого року. Найбільше їх адресатів із числа мешканців Бережанського, Шумського районів та м. Тернополя.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр» та з метою оперативного реагування та всебічного вирішення питань, порушених громадянами на урядовій телефонній «гарячій» лінії проведено низку організаційних заходів щодо їх своєчасного вирішення.

У І кварталі 2012 року на урядову телефонну «гарячу» лінію надійшло 406 звернень від жителів області. Вагому частину надходжень складають питання врегулювання земельних відносин, соціального захисту, надання матеріальної допомоги та інші.




 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/hotline_oda.jpg 

http://www.oda.te.gov.ua/main/ua/news/detail/142740.htm  

 

Інформаційні послуги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/derjava_.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/image002.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zk-002_1.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg