Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну

Про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації упродовж 2011 року


У  2011 році органи виконавчої влади працювали над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Здійснено відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого покращення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Питання щодо покращення роботи із зверненнями громадян у 2011 році розглянуто на засіданнях колегій структурних підрозділів облдержадміністрації та районних державних адміністрацій. За результатами їх розгляду прийнято відповідні розпорядження та доручення.

Упродовж 2011 року до обласної державної адміністрації надійшло    2538 звернень. На особистому прийомі до керівництва облдержадміністрації подано 486 звернень. У порівнянні з 2010 роком загальна кількість звернень до обласної державної адміністрації зменшилась на 517.

Найбільше до облдержадміністрації звернулося жителів із Борщівського,  Гусятинського, Кременецького, Тернопільського, Чортківського  районів та м. Тернополя.

В цілому до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування звернулося 10,9 відсотка громадян від загальної кількості населення області (у 2010 році – 11,8%).

З числа звернень, розглянутих обласною державною адміністрацією, громадяни  області спрямували до :

· Адміністрації Президента України – 526  або 20,7 відсотка;

· Верховної Ради України – 32  або 1,3 відсотка;

· Кабінету Міністрів України – 113 або 4,4  відсотка;

· інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств – 1867  або 73,6  відсотка.

Всього до центральних органів влади надійшло 671 звернення, що становить 26,4 відсотка від загальної кількості (у 2010 році - 27,7 %). Це практично кожен третій житель області, не знайшовши підтримки в місцевих органах  влади, звертався до органів влади вищого рівня.

У вищестоящі органи влади в 2011 році найбільшу кількість звернень направили мешканці Борщівського, Заліщицького, Кременецького, Теребовлянського, Чортківського районів та м. Тернополя.

Як показує аналіз вивчення роботи районних державних адміністрацій, структурних підрозділів обласної державної адміністрації основними причинами звернень громадян до центральних органів влади та обласної державної адміністрації є прояви поверхового розгляду листів та скарг, ігнорування виконання доручень керівників органів державної влади з порушених питань, невиконання в повному обсязі вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008.

У 2011 році одержано 347 колективних звернень, що на 28 більше, ніж  минулого року.  Їх питома вага становить 13,6 відсотка (у 2010 році – 10,4 %). 

Серед авторів звернень переважають найменш соціально захищені категорії населення: ветерани праці, пенсіонери, учасники війни, члени багатодітних сімей - 1901 звернення, що становить 74,9 відсотка від загальної кількості.

Цю категорію громадян найбільше турбують питання забезпечення медикаментами, надання грошової допомоги, оплата за житлово-комунальні послуги, забезпечення автотранспортом пільгових категорій населення та інші.

З проханням про виділення грошової допомоги звернулося 133 громадян. Найбільше таких звернень надійшло із Борщівського, Збаразького, Кременецького, Тернопільського, Чортківського районів.

Значна  частина  заяв у 2011 році порушувала  проблему соціального захисту – 585 звернень, або 23,4 відсотка від загальної кількості звернень (у 2010 році – 23,4%). Серед авторів звернень цієї тематики переважають жителі Борщівського, Кременецького, Чортківського  районів та м. Тернополя. Крім цього, в 2011 році на урядову телефонну «гарячу» лінію надійшло 945 звернень, або 36,8 відсотка  з даних питань.

          З питань сільського господарства, врегулювання земельних та майнових відносин до обласної державної адміністрації надійшло 402 звернення, що становить 15,8 відсотка (у 2010 році - 15,3%). Серед кореспондентів цієї тематики переважають жителі  Гусятинського, Теребовлянського, Тернопільського районів та м. Тернополя.

           Число звернень громадян з питань охорони здоров’я у 2011 році становило 5,8 відсотка від загальної кількості (у 2010 році – 7,7 %). Найбільше їх надійшло із Борщівського, Гусятинського. Кременецького, Лановецького районів та м. Тернополя.

З питань діяльності комунального господарства (будівництво та ремонт місцевих доріг, газифікація, ремонт та експлуатація будинків, комунальних мереж, електропостачання) за звітний період до обласної державної адміністрації надійшло 303 звернення, що становить 12,3 відсотка від загальної кількості (у 2010 році – 11,9 %). Найбільше заяв цієї проблематики надійшло з Бережанського,  Гусятинського,  Збаразького,  Кременецького  районів та

м. Тернополя.

За звітний період до обласної державної адміністрації надійшло  258 звернень, які порушують житлові проблеми (поліпшення умов проживання, будівництво житлового фонду за кошти державного і місцевого бюджетів, приватизація житлового фонду гуртожитків). Їх частка становить 10,2 відсотка від загальної кількості. Серед кореспондентів звернень цієї тематики переважають жителі  Борщівського, Кременецького, Тернопільського районів та м. Тернополя.

З питань праці і заробітної плати (працевлаштування, трудові відносини, умови організації і охорони праці) надійшло 123 звернення, що становить  4,8 відсотка від загальної кількості (у 2010 році – 6,7%). Найбільше їх адресовано органу виконавчої влади області мешканцями Борщівського, Гусятинського, Підволочиського районів та м. Тернополя.

Слід відзначити, що  минулого року до обласної державної адміністрації надійшло 805 звернень від жителів м. Тернополя, що становить 37,1 відсотка від загальної кількості отриманих звернень (у 2010 році – 29,5%).

У них порушено злободенні питання щодо покращення роботи житлово-комунального господарства, надання допомоги в лікуванні, вирішення інших питань соціально-побутового спрямування.

Щодо повторних звернень громадян, то за підсумками 2011 року спостерігається тенденція до збільшення їх частки від загальної кількості і становить 7,2 відсотка (у 2010 році – 5 %).

 У порівнянні з минулим роком зменшилося на 32,2 відсотка число звернень громадян до місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009р. №898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр» та з метою оперативного реагування і всебічного вирішення питань, порушених громадянами на урядовій телефонній «гарячій лінії», проведено низку організаційних заходів щодо їх своєчасного вирішення.

У 2011 році на урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 945 звернень від жителів області. Вагому частину надходжень складають питання врегулювання земельних відносин, соціального захисту, призначення державної соціальної допомоги, субсидій тощо.




 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/hotline_oda.jpg 

http://www.oda.te.gov.ua/main/ua/news/detail/142740.htm  

 

Інформаційні послуги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/derjava_.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/image002.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zk-002_1.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg