Монастириська районна державна адміністрація
48300, м.Монастириська, вул.Шевченка, 19
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Звернення громадян

Аналітичні довідки про роботу із зверненнями


 Про результати розгляду звернень громадян,

що надійшли до районної державної адміністрації

протягом 2018 року

 

Реалізуючи вимоги Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 13 лютого          2008 року № 103 з даного питання, районна державна адміністрація вживає необхідні заходи, спрямовані на вдосконалення організації роботи зі зверненнями громадян, поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, підвищення відповідальності керівників органів виконавчої влади за належне реагування на обгрунтовані пропозиції, заяви, скарги громадян, на розв'язання проблем, які спричиняють такі скарги.

Протягом 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 484 звернення: 313 письмових і 171 усне. У порівнянні із 2017 роком кількість усних звернень збільшилася на 37, а письмових зменшилася на 30.

Важливими і ефективними є такі способи спілкування з людьми, як особисті прийоми громадян і прямі зв'язки голови райдержадміністрації та його

заступників. Це сприяє значному поліпшенню у вирішенні проблемних питань населення. Також завдяки даній формі роботи вдається попередити надходження звернень до органів влади вищого рівня і, в деякій мірі, повторних. Саме завдяки цим заходам велика кількість важливих проблем громадян вирішується безпосередньо на місцях і одразу.

Так, відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації від 15 лютого 2008 року № 53 “Про організацію виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,  затверджено графік прийому громадян в районній державній адміністрації. Керівництвом райдержадміністрації протягом 2018 року проведено 71 день прийому громадян у райдержадміністрації, на яких надійшло 119 звернень та проведено 33 виїзних дні прийому громадян безпосередньо за місцем їх проживання, де розглянуто 52 звернення і охоплено 33 населених пункти району.

30 січня 2018 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглянуто питання про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 2017 рік. За результатами розгляду видано відповідне доручення голови районної державної адміністрації від 30 січня   2018 року № 3-ДРГ.

Інформації та доповідні записки про роботу зі зверненнями громадян щоквартально надсилаються органам місцевого самоврядування, структурним  підрозділам райдержадміністрації для вжиття відповідних заходів з метою суттєвого покращення роботи зі зверненнями громадян. У них вказано на недоліки в роботі, поставлено конкретні завдання з їх усунення та вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

На виконання  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року           №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в районній державній адміністрації функціонує “гаряча” телефонна лінія, яка проводиться керівництвом районної державної адміністрації щосереди з 11:00 до 12:00 год. Протягом звітного періоду проведено 51 “гарячу” телефонну лінію, під час яких надійшло 116  звернень, з них —  58 вирішено позитивно.

Про графік особистого прийому громадян головою, заступниками голови, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, виїзних днів прийому громадян, роботи “гарячої” телефонної лінії постійно повідомляється в районній газеті “Вісті Придніпров'я” та по районному радіомовленню. Також у приміщенні райдержадміністрації та у виконавчих комітетах місцевих рад вивішені графіки прийомів громадян керівництвом обласної державної адміністрації та районної державної адміністрації.

Проведений аналіз роботи із зверненнями громадян свідчить, що зменшилась порівняно з минулим роком кількість колективних звернень і становить 9 звернень (у 2017 році — 10 звернень).

За підсумками 2018 року спостерігається тенденція збільшення повторних звернень громадян. Протягом звітного періоду надійшло 7 повторних звернень. У 2017 році повторних звернень не надходило.

За тематикою звернень можна виділити наступні напрямки актуальної проблематики:

1.            Питання соціального захисту.

У 2018 році отримано 169 звернень, що на  35 більше, ніж за 2017 рік. Питома вага цих звернень близько 35 %.

2.            Питання аграрної політики і земельних відносин.

Всього отримано 185 звернень, що на 42 менше, ніж за 2017 рік. Питома вага цих звернень 38 %.

3.            Питання транспорту і зв'язку.

Всього надійшло 26 звернень, що на 5 більше, ніж за 2017 рік. Питома вага цих звернень 5%.

4.            Питання діяльності органів місцевого самоврядування.

Всього надійшло 13 звернень, що на 11 більше, ніж за 2017 рік. Питома вага цих звернень близько 3%.

На підставі аналізу листів і скарг жителів району прогнозується збільшення звернень громадян у 2019 році з наступних питань:

            - соціального захисту;

            - транспорту і зв'язку;

            - діяльності органів місцевого самоврядування.



Дивіться також

УВАГА! З метою поширення позитивного досвіду щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» створено веб-сайт «Спільнота кращих державних службовців» - www.kds.org.ua, який є корпоративною соціальною мережею учасників, організаторів та партнерів Конкурсу. Сайт дозволяє спілкуватися групі професійних користувачів, об’єднаних спільними інтересами

Актуальна тема