Монастириська районна державна адміністрація
48300, м.Монастириська, вул.Шевченка, 19
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Звернення громадян

Аналітичні довідки про роботу із зверненнями


ЗВІТ

про підсумки  розгляду звернень  громадян, що надійшли до районної

державної адміністрації  протягом 2016 року

 

 Реалізуючи вимоги Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року №103 з даного питання, районна державна адміністрація вживає необхідні заходи, спрямовані на вдосконалення організації роботи зі зверненнями громадян, поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, підвищення відповідальності керівників органів виконавчої влади за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги громадян, на розв’язання проблем, які спричиняють такі скарги.

Протягом 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 248 звернень: 130 письмових і 118 усних.  У порівнянні з 2015 роком загальна кількість звернень зменшилася на 31, а саме: письмових збільшилося на 10, усних зменшилося на 41.

Важливими і ефективними є такі способи спілкування з людьми, як особисті прийоми громадян і прямі телефонні зв’язки голови райдержадміністрації та її заступників. Це сприяє значному поліпшенню у вирішенні проблемних питань населення. Також завдяки даній формі роботи вдається попередити надходження звернень до органів влади вищого рівня і, в деякій мірі, повторних. Саме завдяки цим заходам велика кількість життєво-важливих проблем громадян вирішується безпосередньо на місцях і одразу.

Так, відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації від 15 лютого 2008 року №53 «Про організацію  виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», затверджено графік прийому громадян в районній державній адміністрації. Керівництвом райдержадміністрації протягом 2016 року проведено 42 дні прийому громадян у райдержадміністрації, на яких надійшло 66 звернень та проведено 23 виїзні дні  прийому громадян безпосередньо за місцем їх проживання, де розглянуто 52 звернення і охоплено 23 населених пункти району.

25 січня 2016 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглянуто питання про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 2015 рік. За результатами розгляду видано відповідне розпорядження голови районної державної адміністрації від 25 січня 2016 року №31-од.

Інформації та доповідні записки про роботу зі зверненнями громадян щоквартально надсилаються органам місцевого самоврядування, структурним підрозділам райдержадміністрації для вжиття відповідних заходів з метою суттєвого покращення роботи зі зверненнями громадян. У них вказано на недоліки в роботі, поставлено конкретні завдання з їх усунення та вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року
№109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в районній державній адміністрації функціонує «гаряча» телефонна лінія, яка проводиться керівництвом районної державної адміністрації щосереди з 10:00 до 11:00 год.  Протягом звітного періоду проведено 47 «гарячих» телефонних ліній, під час яких надійшло   53 звернення, з них 14 – вирішено позитивно.

Про графік особистого прийому громадян головою, заступниками голови, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, виїзних днів прийому громадян, роботи «гарячої» телефонної лінії постійно повідомляється в районній газеті «Вісті Придністров’я» та по районному радіомовленню. Також у приміщенні райдержадміністрації та у виконавчих комітетах місцевих рад вивішені графіки прийомів громадян керівництвом облдержадміністрації та райдержадміністрації.

    Проведений аналіз роботи із зверненнями громадян свідчить, що збільшилася порівняно з минулим роком кількість колективних звернень і становить 28 звернень (у 2015 році - 21 звернення).

За підсумками 2016 року спостерігається тенденція зменшення повторних звернень громадян. Цього року їх надійшло  4 (у 2015 році  - 5).

За тематикою  звернень можна виділити наступні напрямки  актуальної проблематики:

1. Питання соціального захисту.

У 2016 році отримано 120 звернень, що на 2 більше, ніж за 2015 рік. Питома вага цих звернень 42%.

2. Питання аграрної політики і земельних відносин.

Всього отримано 46 звернень, що на 7 менше, ніж за 2015 рік. Питома вага цих звернень близько 21%.

3. Питання комунального господарства.

 Всього надійшло 24 звернення, що на 9 більше, ніж за 2015 рік. Питома вага цих звернень близько 12%.

На підставі аналізу листів і скарг жителів району прогнозується збільшення звернень громадян у 2016 році  з наступних питань:

-      соціального захисту;

-      комунального господарства.



Дивіться також

УВАГА! З метою поширення позитивного досвіду щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» створено веб-сайт «Спільнота кращих державних службовців» - www.kds.org.ua, який є корпоративною соціальною мережею учасників, організаторів та партнерів Конкурсу. Сайт дозволяє спілкуватися групі професійних користувачів, об’єднаних спільними інтересами

Інформаційні послуги

 

 

Актуальна тема