Монастириська районна державна адміністрація
48300, м.Монастириська, вул.Шевченка, 19
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Єдиний дозвільний офіс

Паспорт єдиного дозвільного офісу


ПАСПОРТ

ДОЗВІЛЬНОГО ОФІСУ

Монастириського району Тернопільської області

     1. Загальні дані

1.1.

Дата створення

01.08.2005

 

1.2.

Назва, номер, дата розпорядчого документу місцевого органу влади про створення Дозвільного центру

Розпорядження голови райдержадміністрації від 25 липня 2005 року №219

 

1.3.

Назва, номер, дата розпорядчого документу місцевого органу влади про затвердження порядку взаємодії місцевого дозвільного органу, адміністратора, суб’єкта господарювання та територіального органу спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності.

«Меморандум про співпрацю в єдиному дозвільному офісі»

 

1.5.

Місцезнаходження

м. Монастириська

вул. Сагайдачного, 3

 

1.6.

Поштова адреса (у разі наявності)

вул. Сагайдачного, 3

м. Монастириська,

Тернопільська обл.,

48300

 

1.7.

Телефон, факс, електронна пошта

Тел. 2-17-62, факс 2-12-78,e-mail; monrda@ukrpost.ua

 

1.8.

Прізвище, ім’я, по батькові адміністратора(-ів)

Бабій Павло Володимирович

 

1.9.

Назва, номер, дата розпорядчого документу місцевого органу влади про призначення (покладання обов’язків адміністратора (ів))

Розпорядження голови районної державної адміністрації від 24 .10.2007 №448 «Про покладення виконання обов’язків щодо організації видачі документів дозвільного характеру на Бабія П.В.»

 

1.10.

Адреса Веб-сторінки у мережі Інтернет (у разі наявності)

Немає

 

1.11.

Розклад роботи

Понеділок, вівторок, середа, четвер

 з 8 год. 00 хв. до 12.00 год.,

п’ятниця – з 8 год. 00 хв. до 13.00 год.

Перерва на обід – 13.00 – 14.00 год.

Вихідні дні – субота, неділя

 

1.12.

Прізвище, ім’я, по батькові, посада та контактний телефон особи, яка відповідає за роботу Дозвільного центру, та керівника відповідної РДА (міськвиконкому), що відповідає за діяльність Дозвільного центру

Бабій Павло Володимирович – державний адміністратор центру надання адміністративних послуг управління економічного розвитку райдержадміністрації, тел. 2-17-62

Павлік Марія Юріївна – голова РДА,тел. 2-11-78

 

1.13

Кількість населення територіально-адміністративної одиниці, в якій створено Дозвільний центр

32,9 тис. чол..

 

1.14

Кількість юридичний та фізичних осіб-підприємців, що знаходяться на обліку у відповідній територіально-адміністративній одиниці, в якій створено Дозвільний центр

Кількість юридичних осіб – 334

Кількість фізичних осіб-підприємців – 744

 

 

2.        Матеріально-технічна база

 

2.1.

Наявність приміщення (окреме, орендоване, інше)

27,5 кв.м. (кабінет єдиного дозвільного офісу)

 

2.2.

Кількість кімнат

Одна (кабінет єдиного дозвільного офісу)

 

2.3.

Кількість робочих місць, відповідно облаштованих

10

 

2.4.

Наявність інформаційних стендів (відповідність їх змісту вимогам Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”)

1

 

2.5.

Наявність оргтехніки:

2.5.1. персональний комп’ютер (шт.)

2.5.2. копіювальний апарат (шт.)

2.5.3. принтер (шт.)

2.5.4. сканер (шт.)

2.5.5. телефонний апарат (шт.)

2.5.6. телефон – факс (шт.)

 

1

-

1

-

1

-

 

2.6.

Забезпеченість доступу в мережу Інтернет та до Інтернет – ресурсів з законодавчою базою України

Забезпечено

 

2.7.

Наявність журналу обліку, в якому адміністратор реєструє заяви та відповідні документи, що подаються суб’єктами господарювання для отримання документів дозвільного характеру

Є

 

 

*-  обов’язки державного адміністратора покладені на начальника центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

 

3.     Перелік місцевих дозвільних органів, які беруть участь у роботі дозвільного центру

 

3.1.

Загальна чисельність учасників, з них:

10

 

3.1.1.

Структурні підрозділи райдержадміністрації (міськвиконкому), їх назви

управління економічного розвитку районної державної адміністрації,

сектор архітектури, містобудування та будівництва районної державної адміністрації

 

3.1.2.

Територіальні органи центральних органів виконавчої влади, представники, яких беруть участь у роботі центру (необхідно зазначити конкретні дозвільні органи – наприклад:

МОЗ, СЕС,ДСНС, державна пожежна служба тощо)

Відділ держземагентства в Монастириському районі,

районна санітарно-епідеміологічної станція,

районний сектор  УДСНС України в області,

район електричних мереж,

Монастириське УЕГГ

цех електрозв’язку №5 ВАТ „Укртелеком”,

КП „Монастириський Комунсервіс”,

Монастириський РВ УМВС України в Тернопільській області

 

3.1.3

Інших учасників

 

 

4.   Матеріально – фінансове забезпечення

4.1.

Джерела та обсяги фінансування діяльності Дозвільного центру (державні, залучені), грн.:

державний бюджет – 13 243грн.

.

4.1.1.

Загальна сума фінансування, яка виділена з державного (місцевого) бюджету на поточний рік, грн.

державний бюджет – 13243 грн.

4.1.2.

Технічна допомога (назва організації, що надала технічну, склад технічної допомоги)

 

5. Перелік документів дозвільного характеру, які видаються в Дозвільному Центрі (із зазначенням

дозвільних органів):

- дозвіл на підготовку матеріалів попереднього погодження місця

 розташування об’єкта;

- оформлення акту вибору земельної ділянки;

- отримання галузевих висновків;

- погодження місця розташування об’єкта і надання дозволу на складання

  проектно-кошторисної документації та проекту відведення земельної ділянки;

- отримання дозволу на будівництво;

- видача архітектурно-планувального завдання і технічних умов;

- погодження проектної документації на будівництво;

- видача дозволу на виконання будівельних робіт;

- дозвіл на реконструкцію квартир (будинків), що знаходяться у приватній

  власності, орендованих та приватних нежитлових приміщень.

 

 

6. Проблеми Дозвільного Центру, вирішення яких залежить від:

                1. Держпідприємництва України - немає;

                2. Органів місцевого самоврядування  - немає;

                3. Центральних/місцевих   органів   влади - встановлення факсу, копіювальний апарат.

 

7        В разі змін у розділі 1 Загальні дані та 3 перелік місцевих дозвільних органів, які беруть участь у роботі дозвільних центрів повідомляти додатково.

 

 

 

 

 

 

 

 




УВАГА! З метою поширення позитивного досвіду щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» створено веб-сайт «Спільнота кращих державних службовців» - www.kds.org.ua, який є корпоративною соціальною мережею учасників, організаторів та партнерів Конкурсу. Сайт дозволяє спілкуватися групі професійних користувачів, об’єднаних спільними інтересами

Інформаційні послуги

 

 

Актуальна тема