Шумська районна державна адміністрація
47100, м.Шумськ, вул.Українська, 59
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

На головну / Доступ до публічної інформації

Доступ до публічної інформації


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

ШУМСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

 

від  «08» травня 2013 року                   м. Шумськ                     № 146-од

 

Про відшкодування фактичних

витрат на копіювання або друк документів,

що надаються за запитом  на інформацію

 в апараті районної державної адміністрації

 

 

З метою упорядкування роботи районної державної адміністрації із забезпечення запитувачів  публічною інформацією, відповідно до частини третьої статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 р. №740 «Про затвердження  граничних норм витрат  на копіювання  або друк документів, що надаються за запитом  на інформацію», на виконання розпорядження голови  обласної держадміністрації від 09 квітня 2013 №144-од «Про затвердження Порядку відшкодування та норм  фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом  на інформацію в апараті обласної державної адміністрації», зареєстрованого  в Головному управлінні юстиції у Тернопільській області 15 квітня 2013 року за №5/723, керуючись  статтями 2, 6, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

1.        Установити, що відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в Шумській райдержадміністрації, застосовується в апараті Шумської райдержадміністрації є належним розпорядником інформації.

2.        Відповідальній особі з питань запитів на інформацію в апараті райдержадміністрації КРАВЧУК М.А. у разі необхідності здійснення  копіювання або друку  документів:

1)           керуватися Порядком відшкодування  фактичних витрат на копіювання  або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в апараті обласної  державної адміністрації та нормами фактичних витрат на копіювання  або друку документів, що надаються за запитом на інформацію в апараті обласної державної адміністрації, затверджених розпорядженням голови  обласної держадміністрації  від 09.04.2013 №144-од, зареєстрованим  в Головному управлінні юстиції у Тернопільській області 15 квітня 2013 року за №5/723;

2)           подавати  заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, до відділу фінансово-господарського забезпечення  апарату  райдержадміністрації за формою, що додається.

3.        Відділу фінансово-господарського забезпечення  апарату  райдержадміністрації (МЕЛЬНИК Г.М.) виписувати рахунки на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів (за встановленою формою, що додається), що надаються за запитом на інформацію, на підставі поданої заяви на виписку рахунку.

4.        Відповідальній особі за організацію доступу до публічної інформації, розпорядником якої є райдержадміністрація, керівнику апарату райдержадміністрації ХРИЩУКУ В.М. спільно з керівниками відокремлених структурних підрозділів райдержадміністрації до 25.05.2013 року самостійно визначити норми фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на  інформацію у відокремленому структурному підрозділі, виходячи із норм Закону України «Про доступ до публічної інформації», положень постанови Кабінету Міністрів України від 13.07. 2011 №740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», розпорядження голови облдержадміністрації від 09.04.2013 №144- од «Про затвердження Порядку відшкодування та норм фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в апараті обласної державної  адміністрації», зареєстрованого в Головному управлінні юстиції у Тернопільській області 15 квітня 2013 року за №5/723, та цього розпорядження.

5.       Керівникам відокремлених структурних підрозділів райдержадміністрації про хід виконання пункту 4 цього розпорядження інформувати голову районної державної адміністрації до 30.05.2013 року.

6.       Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації згідно з розподілом обов’язків.

7.       Це розпорядження набирає чинності після його оприлюднення на веб-сайті районної державної адміністрації, але не раніше набрання чинності розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09.04.2013 № 144-од зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у Тернопільській області 15 квітня 2013 року за № 5/723.

 

Голова районної

державноїадміністрації                                                     В.А. САДОВСЬКИЙ




Анонси подій

Інформаційні послуги

Актуальна тема

Дорожня карта щодо надання щомісячної адресної допомоги переселенцям для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг