Шумська районна державна адміністрація
47100, м.Шумськ, вул.Українська, 59
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

На головну / Доступ до публічної інформації

Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в районній державній адміністрації


ШУМСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

від  09 грудня  2014 року                 м. Шумськ                    № 377- од

 

 

Про заходи щодо забезпечення доступу

до публічної інформації 

в районній  державній адміністрації

 

На виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації”,  Указу Президента України від 5 травня 2011 року № 547/2011 “Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації”, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 17 листопада 2014 року № 544-од «Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації  в обласній державній адміністрації» у зв’язку з проведеними структурними та кадровими змінами в районній державній адміністрації:

1. Затвердити форму запиту на інформацію, що додається.

2. Визначити:

1) керівника апарату райдержадміністрації ОНОФРІЙЧУКА Василя Миколайовича відповідальним за організацію доступу до публічної інформації, розпорядником якої є районна державна адміністрація;

2) спеціаліста відділу правового забезпечення, взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації КАЛІНОВСЬКОГО Юрія Миколайовича                            відповідальною особою з питань запитів на інформацію, розпорядником  якої  є районна державна адміністрація. 

3. Керівникові апарату райдержадміністрації ОНОФРІЙЧУКУ В.М.:

1) з метою доступу до публічної інформації та її збереження  в системі обліку документів, що знаходяться в апараті райдержадміністрації і містять публічну інформацію, забезпечувати обов'язкову реєстрацію таких документів та надання доступу до них за запитами, оприлюднення зазначеної інформації на офіційному веб-сайті районної державної адміінстрації;

2) затвердити порядок складання, подання запитів в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою).

4. Відповідальній  особі з питань запитів на інформацію, розпорядником  якої  є районна державна адміністрація (КАЛІНОВСЬКИЙ Ю.М.), вести облік запитів на інформацію, що надходять в районну державну адміністрацію.

          5. Розробникам проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації спільно з відділом правового забезпечення, зв’язків з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату та сектором кадрової роботи апарату районної державної адміністрації забезпечувати своєчасне оприлюднення тих проектів, що підлягають обговоренню.

6. Відділу  зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю і з питань внутрішньої політики,  відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації:

1) забезпечувати систематичне і оперативне оприлюднення та оновлення інформації про діяльність районної державної адміністрації;

2) спільно з відповідними структурними підрозділами районної державної адміністрації забезпечувати оприлюднення в офіційних друкованих виданнях, на веб-сайті районної державної адміністрації, інформаційних стендах, в інший прийнятний для громадян спосіб інформації, зазначеної у статті 15 Закону України „Про доступ до публічної інформації”.

7. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації:

1) у разі зміни відповідального за організацію доступу до публічної інформації та відповідальної особи з питань запитів на інформацію в структурному підрозділі визначати відповідальних осіб з вказаних питань та прописувати ці обов’язки у їхніх посадових інструкціях; 

2) вживати заходів щодо унеможливлення несанкціонованого доступу до наявної інформації про особу інших осіб;

3) забезпечувати проведення навчань і підвищення кваліфікації заступників керівників, працівників структурних підрозділів та відповідальних осіб з питань забезпечення доступу до публічної інформації;

4) сприяти депутатам місцевих рад, громадським організаціям, громадським радам, громадянам у здійсненні громадського контролю за забезпеченням структурними підрозділами доступу до публічної інформації шляхом проведення громадських слухань, громадської експертизи проектів  нормативно-правових актів, тощо;

5) увести до номенклатур справ структурних підрозділів райдержадміністрації на 2015 рік графу - листування про організацію роботи з виконання  Закону України "Про доступ до публічної інформації".

8. Відділу  зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю і з питань внутрішньої політики апарату райдержадміністрації організувати інформування населення про права громадян, передбачені Законом України "Про доступ до публічної інформації".

9. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 17 червня 2011 року № 259 „Про організацію виконання Указу Президента України від 05.05.2011 № 547/2011”.

10. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

 

Голова районної

державної  адміністрації                                                                      В.І.ГАБОР




Інформаційні послуги

Актуальна тема

Дорожня карта щодо надання щомісячної адресної допомоги переселенцям для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

План лісогосподарських заходів по ДП "Кременецький лісгосп" на 2017 рік