Шумська районна державна адміністрація
47100, м.Шумськ, вул.Українська, 59
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

На головну / Регуляторна політика / Обговорення регуляторних актів

Про Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ з організації діяльності Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації


УКРАЇНА

 

ШУМСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

 

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

                                             РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

від «____»  _______  2015 року          м. Шумськ                       № ____-од

 

Про Перелік адміністративних

послуг, які надаються через відділ з

організації діяльності  Центру

надання адміністративних послуг

райдержадміністрації

 

Відповідно до Законів України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», розпорядження голови районної державної адміністрації від 02.07.2014 №202-од «Про упорядкування структури районної державної адміністрації», з метою належного та своєчасного  надання адміністративних послуг Центром надання адміністративних послуг районної державної адміністрації :

 

1.  Вивести із складу  учасників та виключити з переліку суб’єктів надання адміністративних послуг Центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації сектор у справах молоді та спорту райдержадміністрації.

2.   Затвердити:

1)   новий  склад учасників надання адміністративних послуг Центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації, що додається;

2) перелік адміністративних послуг, які надаються через
Центр надання адміністративних послуг районної державної адміністрації, що додається.

3.  Координацію роботи по виконанню цього розпорядження доручити відділу надання адміністративних послуг районної державної адміністрації (ЗОЛОТУН Н.О. ), а контроль - залишаю за собою.

 

Голова   районної 

державної адміністрації                                                     Ю.М. ГОЛОВАТЮК

 

                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                  Розпорядження голови

                                                                  районної державної адміністрації

« ­­­­­­___ »  _______ 2015 року  № _____

 

НОВИЙ склад учасників

надання адміністративних послуг  Центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації

 

№ п/п

          Суб'єкт надання адміністративних послуг

1.

Відділ Держземагентства в Шумському районі

2.

Реєстраційна служба Шумського районного управління юстиції

3.

Управління соціального захисту населення райдержадміністрацій

4.

Районна державна адміністрація

5.

Відділ агропромислового розвитку райдержадміністрації

7.

Відділ освіти молоді та спорту райдержадміністрації

8.

Шумський районний сектор Управління Державної міграційної служби України в Тернопільській області

9.

 Сектор містобудування та архітектури  райдержадміністрації

10.

Виконавчий  комітет міської ради

11.

Управління ветеринарної медицини

12.

ВДАІ МГБ Шумського  РВУМВС

13.

Кременецьке міжрайонне управління Головного управління Держсанепідемслужби у Тернопільській області

14.

Шумський районний сектор Управління  державної служби надзвичайних ситуацій України в Тернопільській області

 

 Заступник керівника апарату

районної державної адміністрації                                             М.А. КРАВЧУК

 

           Н.О.Золотун

                                                            

                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                  Розпорядження голови

                                                                  районної державної адміністрації

« __ »  ______ 2015 року  № _____

 

ПЕРЕЛІК

адміністративних послуг, які надаються через

Центр надання адміністративних послуг районної державної адміністрації

 

№ п/п

Назва адміністративної послуги

1.      

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

2.      

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

3.      

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

4.      

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

5.      

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

- землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;

- обмеження у використанні земель;

- земельну ділянку;

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

6.      

Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників

7.      

Видача довідки про:

1) наявність та розмір земельної частки (паю);

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної  приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

8.      

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

9.      

Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів

10.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

11.  

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею  витягу

12.  

Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

13.  

Внесення до земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

14.  

Внесення до державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

15.  

Видача висновку відділу Держземагенства про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

16.  

Реєстрація колективних договорів, додатків та змін до них (відмітка про реєстрацію)

17.  

Видача цільового направлення «Про підготовку фахівців для роботи в сільській місцевості»

18.  

Надання пільг для отримання пільгового твердого та рідкого палива і  скрапленого газу для побутових потреб особам, які мають право на пільги

19.  

Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон ( у тому числі термінове оформлення)

20.  

Оформлення та видача паспорта громадянина України

21.  

Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

22.  

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

23.  

Реєстрація місця проживання особи

24.  

Зняття з реєстрації місця проживання особи

25.  

Реєстрація місця перебування особи

26.  

Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи

27.  

Оформлення та видача проїзного документа дитини

28.  

Видача висновку сектору містобудування та архітектури про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

29.  

Видача містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.

30.  

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

31.  

Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

32.  

Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

33.  

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи

34.  

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття

35.  

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

36.  

Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них

37.  

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення

38.  

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням

39.  

Державна реєстрація: права власності на нерухоме майно; 
інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна)

40.  

Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

41.  

Реєстрація громадського об’єднання

42.  

Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання

43.  

Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту

44.  

Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання

45.  

Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання

46.  

Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення

47.  

Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання

48.  

Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

 

49.  

Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

 

50.       

Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника

51.  

Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

52.  

Реєстрація декларацій відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства

53.  

Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів

53.       Видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності

53.1

Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами

 

53.2

Рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності

53.3

Дозвіл на проведення заходів із залученням тварин

53.4

Експлуатаційні дозволи для потужностей (об’єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

 

53.5

Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва та обігу ветеринарних препаратів

53.6

Дозвіл на рух великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями, залізничними переїздами

53.7

Погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів

53.8

Експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють в Україні  діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі

53.9

Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів, у тому числі військового та оборонного призначення

53.10

Рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності

 

 

 

          

          Заступник керівника апарату

          районної державної адміністрації                                                      М.А. КРАВЧУК

          

         Н.О.Золотун                                 

                                       Т.Ф.Корець




Інформаційні послуги

Актуальна тема

Дорожня карта щодо надання щомісячної адресної допомоги переселенцям для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

План лісогосподарських заходів по ДП "Кременецький лісгосп" на 2017 рік