Шумська районна державна адміністрація
47100, м.Шумськ, вул.Українська, 59
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

На головну / Відділ з організації діяльності Центру надання адміністративних послуг / Інформаційні картки / Управління соціального захисту населення райдержадміністрації

ВКЛЮЧЕННЯ (НЕ ВКЛЮЧЕННЯ) ГРОМАДЯН ДО ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО АВТОМАТИЗОВАНОГО РЕЄСТРУ ОСІБ, ЯКІ МАЮТЬ ПРАВО НА ПІЛЬГИ


 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

 

ВКЛЮЧЕННЯ (НЕ ВКЛЮЧЕННЯ) ГРОМАДЯН ДО ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО АВТОМАТИЗОВАНОГО РЕЄСТРУ ОСІБ, ЯКІ МАЮТЬ ПРАВО НА ПІЛЬГИ

 

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ШУМСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

 

Розробник. Затверджую:

Погоджую:

Начальник управління соціального захисту населення

________________________    А.О.СЕРГЕЄВА

"________"            __                   ___   2013 р.

Голова районної державної адміністрації

_____________________    В.А.САДОВСЬКИЙ

 

"__        _"                                   2013 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

47100, Тернопільська  область

м. Шумськ, вул.  Українська, 59

тел. (03558)21282

www.oda.te.gov.ua/shumska

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Щоденно  8.00-17.15

Вихідні: субота та неділя

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

(03558)2 12 82

shumsk@sobes-ter.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Постанова Кабінету Міністрів України  від 29 січня 2003 р. N 117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги»

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

осіби, які мають право на пільги за соціальною ознакою відповідно до  Законів України  "Про  статус  ветеранів  війни,  гарантії  їх соціального
захисту",  "Про  основні  засади  соціального  захисту ветеранів праці   та  інших  громадян похилого  віку  в  Україні","Про статус ветеранів військової  служби,  ветеранів органів  внутрішніх  справ  і  деяких  інших осіб та їх соціальний
захист", "Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні",  "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", "Про міліцію",  "Про пожежну безпеку", "Про соціальний і правовий  захист  військовослужбовців  та  членів  їх
сімей",  "Про  освіту",  "Про державну податкову службу  в  Україні",   "Про   прокуратуру",  "Про  Службу  безпеки  України",  "Про бібліотеки і бібліотечну справу", "Про захист рослин",  "Про  основи  соціальної  захищеності  інвалідів  в
Україні",  "Про  жертви  нацистських ереслідувань",  "Про Державну кримінально-виконавчу службу України",  "Про правові засади цивільного захисту",
"Про  Державну  службу  спеціального зв'язку та захисту інформації України",  "Про охорону дитинства",  "Про соціальний захист   дітей  війни",  "Про  культуру",  Основ законодавства  України  про  охорону  здоров'я ,  статті  48  Гірничого  закону України  і пенсіонерів за віком.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Для включення до Реєстру  інформації  про  пільговика  він подає  в управління:

- довідку  про  склад  сім'ї,

-копії документів, що підтверджують право пільговика та членів його сім'ї
на  пільги  (з  пред'явленням  оригіналів  цих  документів),

- копію довідки  про  присвоєння  ідентифікаційного  номера  у  Державному реєстрі  фізичних  осіб - платників податків та інших обов'язкових
платежів,

-пред'являє    паспорт   та   надає інформацію   про
характеристику  житла  та  послуги,  щодо  отримання  яких він має пільги  та  реально  ними користується.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто, у сільській  місцевості  пільговик  подає зазначені документи (копії документів),  пред'являє оригінали документів та паспорт, а також  надає  інформацію  виконавчому  органу сільської,   ради.   Виконавчий   орган   приймає   подані   документи   (копії документів),  перевіряє відповідність поданої копії документа,  що підтверджує  право  на  пільги,  його  оригіналу,  фіксує   надану інформацію   та   реквізити   паспорта  пільговика  і  передає  їх 
в управління.

У разі   коли   пільговик   з   поважних   причин   (хвороба, інвалідність тощо) самостійно не може звернутися до уповноваженого органу, цей орган вживає заходів до включення інформації про нього
до Реєстру.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Дана послуга надається безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

Календарний робочий день

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Не встановлено статусу громадянина, що має прво на більги згідно чинного законодавства України, неподання всіх документів для внесення даних в ЄДАРП

14.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання пільг, передбачених законодавством України

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або через уповноважену особу

 




Інформаційні послуги

Актуальна тема

Дорожня карта щодо надання щомісячної адресної допомоги переселенцям для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

План лісогосподарських заходів по ДП "Кременецький лісгосп" на 2017 рік