Шумська районна державна адміністрація
47100, м.Шумськ, вул.Українська, 59
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

На головну

Новини

Роздрукувати 14.01.20 | 16:57

Про оголошення конкурсу на зайняття посади державної служби заступника начальника – начальника відділу бюджету та доходів фінансового управління районної державної адміністрації

ШУМСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ

 

 

Н А К А З

 

від 13 січня 2020 року                                                                                   № 2-од

 

Про оголошення конкурсу на зайняття посади державної служби заступника начальника – начальника відділу бюджету та доходів фінансового управління районної державної адміністрації

 

Відповідно до статей 22, 23 Закону України «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (із змінами), з метою добору осіб здатних професійно виконувати посадові обов’язки

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Оголосити конкурс на зайняття посади державної служби категорії «Б» заступника начальника – начальника відділу бюджету та доходів фінансового управління районної державної адміністрації.

2. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «Б» заступника начальника – начальника відділу бюджету та доходів фінансового управління районної державної адміністрації, що додаються.

3. Старшому інспектору відділу бюджету та доходів фінансового управління районної державної адміністрації Уляні Бурчинській розмістити оголошення разом з інформацією про проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «Б» заступника начальника – начальника відділу бюджету та доходів фінансового управління районної державної адміністрації через особистий кабінетна Єдиному порталі вакансій державної служби НАДС, відділу організаційної та інформаційної роботи, зв’язків з громадськістю апарату районної державної адміністрації забезпечити оприлюднення інформації про оголошення конкурсу на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації в розділі «Вакансії».

4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Начальник управління           Ольга ХВЕСЮК

 

Уляна Бурчинська

                                                                                ЗАТВЕРДЖЕНО

 

                                                                           Наказ фінансового управління

                                                                                районної державної адміністрації

                                                       13.01.2020  № 2-од                                                       

                                                             

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття посади державної служби

 категорії «Б» заступника начальника – начальника відділу бюджету та доходів фінансового управління  Шумської районної державної адміністрації

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1) організовує і контролює своєчасність і якість робіт, що проводяться працівниками відділу бюджету та доходів по складанню і виконанню бюджету, здійсненню контролю за витрачанням бюджетних коштів;

2) забезпечує належний облік і своєчасний розгляд листів, заяв і скарг, що надходять, а також правильність дій працівників відділу бюджету та доходів;

3) у межах наданих повноважень планує, регулює та контролює ефективну взаємодію фінансового управління з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями при розв’язанні питань складання і виконання районного бюджету;

4) бере участь у проведенні ревізій виконання кошторисів бюджетних установ, перевірках міської та сільських рад по виконанню бюджету, надає їм необхідну практичну допомогу в постановці бюджетної роботи, узагальнює матеріали і вживає необхідних заходів по результатах проведених відділом бюджету та доходів перевірок;

5) розробляє і доводить до відома головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів;

6) готує офіційні висновки про обсяг залишку коштів загального та спеціального (крім власних надходжень) фондів районного бюджету;

7) організовує роботу з підготовки проекту районного бюджету; складає проект районного бюджету та прогноз на наступні за планованим два бюджетні періоди; готує пропозиції щодо коштів, що передаються для розподілу між відповідними місцевими бюджетами або для реалізації спільних проектів, та подає їх на розгляд начальнику фінансового управління;

8) організовує виконання районного бюджету, забезпечує разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, виконавчими комітетами міської та сільських рад, територіальними органами Державної фіскальної служби, територіальними органами Казначейства надходження доходів до районного бюджету та вжиття заходів до ефективного витрачання бюджетних коштів;

9) веде претензійну та позовну роботу;

10) забезпечує захист державної таємниці у бюджетних напрямах;

11) уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції;

12) виконує доручення начальника фінансового управління, готує доповідні записки, проекти наказів з питань складання і виконання районного бюджету.

Умови оплати праці

 1) посадовий оклад  6600,00 грн.;

2) інші виплати відповідно до Закону України «Про державну  службу», надбавка за ранг державного

 службовця відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

строкове призначення на посаду

Перелік інформації, необхідної         для участі в конкурсі, та строк її подання                                                                                              

1. Заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади (за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби).

2. Резюме (за формою згідно з додатком 2-1 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби), в якому обов’язково зазначається така інформація:

   прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

   реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

   підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

   підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

   відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах.

3. Заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

Строк подання документів – 7 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу .

  Документи приймаються за адресою:

м. Шумськ, вул. Українська, 59, каб 207

 

Додаткові (необов’язкові ) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

 

Місце, час і дата початку проведення оцінювання кандидатів

м. Шумськ, вул. Українська, 59, каб. 207

 22 січня 2020 року, початок о 10.00 год.

 

 

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Бурчинська Уляна Михайлівна

тел.(03558) 2 11 81, rfu17@ukr.net

 

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

вища освіта в галузі економіки та фінансів за  ступенем спеціаліста, магістра

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

4

Володіння іноземною мовою

 

Вимоги до компетенції

 

Вимоги

Компоненти вимог

1.

Лідерство

1) ведення ділових переговорів;

2) вміння обґрунтовувати власну позицію;

3)досягнення кінцевих результатів.

2.

Прийняття ефективних рішень

1) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

2) вміння працювати з великими масивами інформації;

3) вміння працювати при багатозадачності;

4) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

3.

Комунікація та взаємодія

1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

3) відкритість.

4.

Впровадження змін

1) реалізація плану змін;

2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

3) оцінка ефективності здійснення змін.

5.

Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;

2) управління якісним обслуговуванням;

3) вміння працювати в команді та керувати командою;

4) мотивування;

5) оцінка і розвиток підлеглих;

6) вміння розв’язання конфлікту.

 

6.

 Особисті компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) інноваційність та   креативність;

4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

5) вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

 

Вимога

Компоненти вимог

1

Знання законодавства

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

Закону України «Про місцеві державні адміністрації»

2

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця

відповідно до посадової інструкції

(положення про структурний

підрозділ)

Знання:

1) Бюджетний Кодекс України

2)Порядок складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджений постановою Кабінету Міністрів України  28 лютого 2002 р. №228;

3) Наказ Міністерства фінансів України «Про бюджетну класифікацію» від  14.01.2011 №11;

4)Інструкція щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкція  щодо застосування класифікації кредитування бюджету , затверджені наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 №333.

 5) Порядок казначейського обслуговування місцевих бюджетів,  затверджений наказом Міністерства фінансів України від 23.08.2012 №938

3

Знання сучасних інформаційних

технологій

 

володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

 

Начальник управління            Ольга ХВЕСЮК  

Уляна Бурчинська 

Інформаційні послуги

 

 

  

Актуальна тема

Дорожня карта щодо надання щомісячної адресної допомоги переселенцям для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг