Шумська районна державна адміністрація
47100, м.Шумськ, вул.Українська, 59
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

На головну

До уваги платників податку на додану вартість!


Державна фіскальна служба повідомляє, що починаючи з 01.07.2017р.реєстрація податкових накладних/розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування/ сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, затверджено наказом Міністерства фінансів України 16.06.2017р. за №753/30621.

Інформуємо, що платник податку у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, а в перехідний період (з 01.04.2017р по 01.07.2017р.) у разі отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою j(F)1312301(далі Таблиця).

Таблиця надсилається виключно в електронному вигляді засобами електронного зв»язку з дотриманням умови щодо реєстрації порядку, визначеного законом, електронного цифрового підпису відповідних осіб.

Електронні формати таблиці розміщені на офіційному веб-порталі ДФС у розділлі «Електронна звітність»Платникам податку про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/ Реєстрація електронних форм податкових документів.

Таблиця може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою:cabinet.sfs.gov.ua., а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування таблиці в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Підтваердженням про отримання Таблиці є перша квитанція (квитанція про доставку). Після обробки та розгляду Комісією ДФС Таблиці платнику протягом 5 робочих днів направляється друга квитанція, в якій зазначається інформація про результат розгляду врахування (неврахування інформації).

При заповненні таблиці необхідно заповнювати вид економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010), код товару згідно з УКТ ЗЕД, код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010).

Звертаємо Увагу, що при поданні Таблиці відповідно до виду економічної діяльності необхідно обов»язково зазначити коди товарів згідно з УКТ ЗЕД/послуг згідно з Державним класифікатором продукції, послуг (ДК 16-2010), що на постійній основі таким платником постачаються (виготовляються), а також платник може зазначити коди товарів/послуг, які ним придбаються (отримуються)для їх виготовлення.




Інформаційні послуги

Актуальна тема

Дорожня карта щодо надання щомісячної адресної допомоги переселенцям для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг