Шумська районна державна адміністрація
47100, м.Шумськ, вул.Українська, 59
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

На головну

Оновлено регламент комп”ютерної обробки звітності в податкових органах


            З метою приведення у відповідність до вимог ПКУ Наказом ДФС України від 04.08.2017р. №515 прийнято Регламент комп»ютерної обробки податкової звітності, звітності з ЄСВ та іншої звітності в органах ДФС замість Методичних рекомендацій, затверджених наказом ДФС від 14.06.2012р. №516 (втратив чинність). До Регламенту додаються форми:

-Повідомлення про відповідальність у прийнятті звітності (додаток 3);

-повідомлення  про визнання звітів страхувальників (роботодавців) щодо сум нарахованого ЄСВ як такими, що не подавалися (додаток 4);

-реєстру форм електронних документів (додаток5);

-перелік причин для відмови у прийняті звітності (додаток 6);

-рішення про скасування відмови у прийняті звітності (додаток 11)тощо.

            Так,  причини для відмови у прийняті звітності наводяться з їх описом та законодавчими підставами, зокрема:

-подання податкових декларацій з недостовірним значенням певних реквізитів (підстави-п.48.3, 48.4 Податкового кодексу (далі ПК);

-подання звітності на паперових носіях платниками, що належать до великих та середніх підприємств, або платниками ПДВ (підстава-п.49.4 ПК);

- подання звіту про використання доходів (прибутків)неприбуткової організації підприємством, установою, організацією, які не зареєстровані у Реєстрі неприбуткових установ та організацій (підстава – аб.6 п.48.4 та п.49.8 ПК);

-подання звіту щодо сум ЄСВ із порушенням вимог нормативно-правових актів (підстава-Порядок, затверджений наказом Мінфіну від 14.04.2015р. №435).

            Наказ №515 набув чинності з дня підписання.




Інформаційні послуги

Актуальна тема

Дорожня карта щодо надання щомісячної адресної допомоги переселенцям для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг