Шумська районна державна адміністрація
47100, м.Шумськ, вул.Українська, 59
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

На головну

Електронний кабінет як електронний сервіс для платників продовжує удосконалюватися


            З метою реалізації платниками податків та державними, у т.ч. контролюючими органами своїх прав та обов»язків, визначених Кодексом, іншими законодавчими та нормативно-правовими актами відповідно до підпункту 14.1.56 пункту 14.1 ст.14 розд.I Податкового кодексу України розроблено Порядок функціонування Електронного кабінету, затверджений Наказом №637.

            Наказ Міністерства фінансів України від 14.07.2017р. №637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.08.2017р. за №942/30810 набрав чинності 01 вересня 2017р.

            Зокрема, Порядком визначено загальні засади функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків та державними органами через Електронний кабінет.

            Користувачами Електронного кабінету є:відкритої частини (загальнодоступної):

-         Фізичні та юридичні особи, які мають вільний доступ до мережі інтернет;

-         Приватної частини (особистого кабінету);

-         Платники, які зареєструвалися в Електронному кабінеті після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням електронного цифрового підпису з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису (ЕЦП);

-         Уповноважені посадові особи державних органів, визначених відповідно до спільних наказів, укладених договорів(угод, проотоколів) про інформаційну взаємодію між ДФС та державними органами, які зареєструвалися в Електронному кабінеті, після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням ЕЦП з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та ЕЦП з метою виконання прав та обов»язків, покладених на такі органи згідно з законодавством.

До 1 січня 2018 року ДФС має забезпечити створення інформаційно-телекомунікаційної системи»Електронний кабінет « на базі існуючого електронного сервісу «Елекутронний кабінет платника», що функціонує у дослідній експлуатації.

Довідково: з текстом Наказу №637 Ви можете ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу. 




Інформаційні послуги

 

 

  

Актуальна тема

Дорожня карта щодо надання щомісячної адресної допомоги переселенцям для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг