Шумська районна державна адміністрація
47100, м.Шумськ, вул.Українська, 59
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

На головну

На «Пульс» ДФС звернулися трьох платників Тернопільщини


            З початку року на антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» від платників податків Тернопільської області надійшло 3 звернення. Переважно платники порушували питання щодо роботи Центрів обслуговування платників податків та надання адмінпослуг.

            Звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішенні по суті.

            Нагадуємо, сервіс «Пульс» приймає звернення громадян та суб»єктів господарювання щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів.

            Заявники можуть надати інформацію за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну пошту idd@sts.gov.ua.

Інформація приймається цілодобово. При надані інформації бажано назвати свє прізвище, ім.»я, по-батькові(найменування підприємства, установи, організації, суб»єкта господарювання),

Контактний телефон, місце проживання (реєстрації), а також прізвище, ім.»я, по –батькові та посаду працівника органу ДФС, з яким пов»язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо заявник не бажає називати своє прізвище, ім.»я, по-батькові, місце проживання (реєстрації), інформація реєструється як анонімна.

            При зверненні представника Заявника обов»язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов»язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник заявника не надає такі дані, інформація на сервіс «Пульс» не приймається.

            Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.

            Не повідомляються Заявником результати розгляду анонімної інформації та повідомлення про наявність на офіційному  веб-порталі/субсайтах ДФС недостовірної, застарілої інформації: методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів чи систем; відомості що надходять до ІДД ДФС  електронною поштою щодо мінімізації сплати податків, зборів, митних платежів, ЄСВ.




Інформаційні послуги

 

 

  

Актуальна тема

Дорожня карта щодо надання щомісячної адресної допомоги переселенцям для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг