Шумська районна державна адміністрація
47100, м.Шумськ, вул.Українська, 59
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

На головну

Відповідальність за порушення терміну реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН


Відповідальність за порушення платниками ПДВ граничного строку, передбаченого ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та відсутність реєстрації в ЄРПН визначена ст. 120 прим. 1 ПКУ.

При цьому абзацом другим п. 120 прим.1.1 ст. 120 прим. 1 ПКУ визначено, що при зупиненні реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в ЄРПН згідно з п. 201.16 ст. 201 ПКУ штрафні санкції, передбачені п. 120 прим. 1.1 ст. 120 ПКУ, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття відповідного рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних та/або розрахунків коригування.

Відповідно до п. 28 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

- прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН;

- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН;

- протягом п’яти робочих днів не прийнято та/або не зареєстровано в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у ЄРПН в поточному місяці, з урахуванням поданих податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в ЄРПН, становить менше 30 млн гривень;

- протягом семи робочих днів не прийнято та/або не зареєстровано в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у ЄРПН в поточному місяці, з урахуванням поданих податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в ЄРПН, становить більше 30 млн гривень включно.

Оскарження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН здійснюється у порядку, визначеному ст. 56 ПКУ з урахуванням особливостей, передбачених п. п. 56.23.1 – 56.23.4 п. 56.23 ст. 56 ПКУ, з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 ПКУ.

Задоволення скарги є підставою для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог п. 200 прим. 1.3 ст. 200 прим. 1 ПКУ.

Отже, якщо органом ДФС прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або задоволено скаргу платника ПДВ, відповідальність за порушення терміну реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН починає застосовуватись з наступного дня за днем прийняття відповідного рішення органу ДФС.

При цьому, платник ПДВ не звільняється від відповідальності, якщо на день прийняття відповідного рішення органу ДФС неможливо зареєструвати податкову накладну/розрахунок у зв’язку з недостатністю коштів на рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ.




Інформаційні послуги

Актуальна тема

Дорожня карта щодо надання щомісячної адресної допомоги переселенцям для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг