На головну / Управління соціального захисту населення
Довідка про розгляд звернень громадян в управлінні за І півріччя 2020 року
В управлінні соціального захисту населення Чортківської районної державної адміністрації забезпечується належне виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», посилено персональну відповідальність заступників начальника управління - керівників структурних підрозділів та інших службових осіб управління, відповідальних за належну організацію роботи зі зверненнями громадян.
З метою забезпечення прийому громадян в управлінні прийнято та оприлюднено наказ від 11.02.2020 № 9-од «Про забезпечення особистого прийому громадян в управлінні», яким затверджено графік роботи «гарячої» телефонної лінії керівництвом управління та графік прийому громадян в управлінні. Прийом громадян в управлінні здійснюється щоденно (крім вихідних днів) з 08:00 год. до 17:15 год. Крім того, відповідно до наказу управління від 01.04.2020 № 15-од «Про розгляд звернень громадян» в умовах запровадженого в районі карантину забезпечено безконтактний режим прийому документів громадян, зокрема поштовим зв’язком, в електронному вигляді через сайт: https://www.msp.gov.ua/main/Eservices.html або через скриньки, які розміщені в управлінні.
За І півріччя 2020 року до управління надійшло 21 письмове звернення. Варто зазначити, що найбільш актуальними були звернення з призначення, перерахунку субсидій - 12; призначення різних видів допомог – 6; виплату матеріальної допомоги – 2; виплату допомоги при народженні дитини – 2 та надання статусу постраждалого учасника Революції Гідності. Вирішено позитивно – 10 звернень, дано роз’яснення - 3 заявникам та відмовлено в задоволенні 8 заявникам. Повторних та колективних звернень до управління не надходило.
Впродовж І півріччя 2020 року на особистому прийомі в управлінні прийнято 277 осіб.
На «гарячу» телефонну лінію управління у звітному періоді звернулось 24 громадяни району. Усім заявникам дано вичерпні роз’яснення.
Найчастіше на особистому прийомі та «гарячій» телефонній лінії управління звучали питаня щодо призначення, перерахунку субсидій. Серед інших, також домінують - виплата монетизованих пільг та субсидій, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, допомоги одиноким матерям, надання пільг, виплати метеріальної допомоги та ін.
У звітному періоді до управління звертались такі верстви населення як: пенсіонери, особи з інвалідністю всіх категорій, багатодітні сім'ї, одинокі матері, батьки дітей з інвалідністю, безробітні та інші. Найбільше звернень надходило з сіл: Пробіжна, Ридодуби, Білобожниця, Кривеньке, Горішня Вигнанка та Тарнавка.
Для покращення обслуговування соціально незахищених верств населення та з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи з питань соціального захисту населення, у ЗМІ розміщено 5 статей.
На апаратних нарадах, які проводить начальник управління, щомісяця аналізується стан розгляду звернень громадян. За результатами нарад даються відповідні доручення щодо покращення цієї роботи та вирішення порушених питань.
Начальник управління Володимир ЦВЄТКОВ