Чортківська районна державна адміністрація
48500, м.Чортків, вул.Шевченка, 23
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Адміністративні послуги / Суб'єкти надання адміністративних послуг / Служба у справах дітей

Інформаційні картки


          

         ПОГОДЖЕНО                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Чортківської районної                                                                       Начальник служби у справах дітей

   державної адміністрації                                                                 Чортківської районної державної адміністрації

 

_____________  С.В. КОБІС                                                                                         _______________ В.Д. КОРНАК

 

« ____»   « _________________» 2013 р.                                                              « ____»   « _________________» 2013 р.

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 1

 

                     служба у справах дітей Чортківської райдержадміністрації

 

Надання дозволу на  відчуження  (заставу, міну, придбання житла, прийняття в дар, продаж акцій) майна, право власності (користування) яким має малолітня(неповнолітня) дитина

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м.Чортків, вул.Шевченка,23

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

 Понеділок-п’ятниця

8.00-13.00    14.00-17.15

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

   тел. 2-09-49       Е-mail: ssd_chortkiv@ukr.net          

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»,  24 січня 1995 року  N 20/95-ВР;

Закон України  „Про звернення громадян” №393/96-ВР від 02.10.96 р., ст. 20;

ст. 17 Закон України „Про охорону дитинства";

ст. 12 Закон України «Про основи соціального захисту бездомних громадян

і безпритульних дітей».

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова кабінету Міністрів України від 24.09.2008, № 866 "Питання діяльності органів

 опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини";

Типове Положення про службу у справах дітей,  від 25 листопада 1999 р. N 2136;

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

ст.177 Сімейний кодекс України;

ст. 32 Цивільний кодекс України

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Захист житлових та майнових прав дитини

 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Письмове звернення неповнолітнього та його батьків (батьків малолітнього) до органу

        опіки та піклування.

2. Копія свідоцтва про народження дитини.

3. Копія свідоцтва про одруження батьків (розлучення, смерть батьків або  довідка з органу

РАЦСу (для одиноких матерів).

4. Довідка ЖЕО з місця реєстрації дитини форми 3.

5. Копія свідоцтва про право власності (договору міни, купівлі, дарування) на житло,

де дитина має власність, витяг з реєстру права власності на житло (БТІ).

6. Копія технічного паспорта на дане житло.

7. Інформацію Ощадбанку про відсутність заборгованості за квартиру, яка відчужується.

8. Акт обстеження житлово-побутових умов фактичного місця проживання дитини

(готує соціальний педагог школи або громадський інспектор дошкільного закладу садка; якщо дитина не відвідує такі заклади – працівник служби у справах дітей).

9. Довідка зі школи, садка (отримується в приймальні навчального закладу).

10. Довідка з місця роботи батьків.

11. Протокол з’ясування думки дитини віком 10-14 років (оформляється в службі при подачі

повного пакету документів).

       12. Копії паспортів та ідентифікаційних кодів батьків і дітей.

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто – в службу у справах дітей 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

безоплатно  

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Неповний пакет документів.

2. Неправильно оформлені подані документи.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Видача розпорядження та рішення комісії з питань захисту прав дитини. 

 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

 В службі у справах дітей райдержадміністрації – особисто

16.

Примітка

 

*також до інформаційної картки додається форма заяви.

 

 

         ПОГОДЖЕНО                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Чортківської районної                                                                       Начальник служби у справах дітей

   державної адміністрації                                                                 Чортківської районної державної адміністрації

 

_____________  С.В. КОБІС                                                                                         _______________ В.Д. КОРНАК

 

« ____»   « _________________» 2013 р.                                                              « ____»   « _________________» 2013 р.

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 2

 

                     служба у справах дітей Чортківської райдержадміністрації

 

Надання висновку  про розв’язання спорів між батьками щодо визначення або зміни прізвища, імені, по батькові дитини.

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м.Чортків, вул.Шевченка,23

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

 Понеділок-п’ятниця

8.00-13.00    14.00-17.15

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

   тел. 2-09-49       Е-mail: ssd_chortkiv@ukr.net          

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», 24 січня 1995 року

 N 20/95-ВР;

Закон України  „Про звернення громадян ” №393/96-ВР від 02.10.96 р., ст. 20

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Типове Положення про службу у справах дітей, від 25 листопада 1999 р. N 2136;

Постанова кабінету Міністрів України від 24.09.2008, № 866 "Питання діяльності органів

 опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини"

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Сімейний кодекс  України;

Цивільний кодекс  України

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява та надання повного пакету документів

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява  (форма додається);

2. Свідоцтво про народження дитини;

3.Копія першої, другої та одинадцятої сторінки паспорта  паспорту заявника;

4.Довідка про  розірвання шлюбу; ( за потребою)

5.Копія рішення суду про розлучення , де вказано , з ким має проживати дитина;   ( за потребою);

6.Довідка з місця проживання, про склад сім'ї та реєстрацію або витяг з домової книги;

7. Довідка із закладу де перебуває дитина;

8.Інформація із закладу, де перебуває дитина про ставлення батьків до виконання батьківських обов'язків, особиста прихильність дитини до кожного з них, стан здоров'я дитини та інші обставини, що мають істотне значення;

9.Документ , який підтверджує про виплату аліментів на утримання дитини; ( за потребою)

10.Акт обстеження житлово-побутових умов проживання заявника (проводить комісія ЖЕО);

11.Протокол бесіди з дитиною (якщо дитина досягла 10-річного віку); ( за потребою).

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

   В службу у справах дітей райдержадміністрації – особисто

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

безоплатно  

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Неповний пакет документів.

2. Неправильно оформлені подані документи.

14.

Результат надання адміністративної послуги

 Надання висновку  про розв’язання спорів між батьками щодо визначення

або зміни прізвища, імені, по батькові дитини.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

  В службі у справах дітей райдержадміністрації – особисто

16.

Примітка

 

*також до інформаційної картки додається форма заяви.

 

         ПОГОДЖЕНО                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Чортківської районної                                                                       Начальник служби у справах дітей

   державної адміністрації                                                                 Чортківської районної державної адміністрації

 

_____________  С.В. КОБІС                                                                                         _______________ В.Д. КОРНАК

 

« ____»   « _________________» 2013 р.                                                              « ____»   « _________________» 2013 р.

 

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 3

 

                     служба у справах дітей Чортківської райдержадміністрації

 

Надання висновку  щодо участі у вихованні  дитини одного з батьків, що проживає окремо  від дитини

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м.Чортків, вул.Шевченка,23

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

 Понеділок-п’ятниця

8.00-13.00    14.00-17.15

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

   тел. 2-09-49       Е-mail: ssd_chortkiv@ukr.net          

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», 

24 січня 1995 року  N 20/95-ВР;

Закон України  „Про звернення громадян ” №393/96-ВР від 02.10.96 р., ст. 20;

Закон України „Про охорону дитинства"

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Типове Положення про службу у справах дітей, від 25 листопада 1999 р. N 2136;

Постанова кабінету Міністрів України від 24.09.2008,

№ 866 "Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини";

Постанова КМ України, від 08.10.2008, № 905    "Про затвердження Порядку провадження

діяльності з усиновлення

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Сімейний кодекс  України;

Цивільний кодекс  України

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Захист  прав дитини

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

 1.Заява ; (форма додається);

2.Свідоцтво про народження дитини;

3.Копія першої, другої та одинадцятої сторінки паспорта  паспорту заявника;

4.Довідка про  розірвання шлюбу; ( за потребою)

5.Копія рішення суду про розлучення , де вказано , з ким має проживати дитина;   ( за потребою);

6.Довідка з місця проживання, про склад сім'ї та реєстрацію або витяг з домової книги;

7.Довідка  із закладу де перебуває дитина;

8.Інформація із закладу, де перебуває дитина про ставлення батьків до виконання батьківських обов'язків,

 особиста прихильність дитини до кожного з них, стан здоров'я дитини та інші обставини,

що мають істотне значення;

9.Документ , який підтверджує про виплату аліментів на утримання дитини; ( за потребою)

10.Акт обстеження житлово-побутових умов проживання заявника (проводить комісія ЖЕО);

11.Протокол бесіди з дитиною (якщо дитина досягла 10-річного віку); ( за потребою).

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

   В службу у справах дітей райдержадміністрації – особисто

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Неповний пакет документів.

2. Неправильно оформлені подані документи.

14.

Результат надання адміністративної послуги

 Надання висновку  щодо участі у вихованні  дитини одного з батьків

15.

Способи отримання відповіді (результату)

  В службі у справах дітей райдержадміністрації – особисто

16.

Примітка

 

*також до інформаційної картки додається форма заяви.

 

         ПОГОДЖЕНО                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Чортківської районної                                                                       Начальник служби у справах дітей

   державної адміністрації                                                                 Чортківської районної державної адміністрації

 

_____________  С.В. КОБІС                                                                                         _______________ В.Д. КОРНАК

 

« ____»   « _________________» 2013 р.                                                              « ____»   « _________________» 2013 р.

 

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 4

 

                     служба у справах дітей Чортківської райдержадміністрації

 

Надання  дозволу  на укладення  договору про припинення права на аліменти на утримання дитини (дітей), в зв'язку з передачею батьком права власності на майно на ім?я дитини (дітей)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м.Чортків, вул.Шевченка,23

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

 Понеділок-п’ятниця

8.00-13.00    14.00-17.15

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

   тел. 2-09-49       Е-mail: ssd_chortkiv@ukr.net          

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», 

24 січня 1995 року  N 20/95-ВР;

Закон України  „Про звернення громадян” №393/96-ВР від 02.10.96 р., ст. 20;

ст. 17 Закон України „Про охорону дитинства";

ст. 12 Закон України «Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей».

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

 Типове Положення про службу у справах дітей,  від 25 листопада 1999 р. N 2136;

Постанова кабінету Міністрів України від 24.09.2008, № 866 "Питання діяльності органів опіки та піклування

пов'язаної із захистом прав дитини"

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

ст.177 ,190 Сімейний кодекс України;

ст. 32 Цивільний кодекс України;

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Захист майнових прав неповнолітніх

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява (форма  додається) обох батьків дитини або особи , яка їх заміняє;

(якщо відсутній один із батьків , документ який підтверджує його відсутність) 

2.Заява  дитини старше 14 років; ( форма додається)

3.Копія свідоцтва про народження дитини;

4.Копії паспортів та ідентифікаційних кодів батьків і дітей;

5.Копія довідки про одруження (розлучення );

6.Копія технічної документації на житло (майно), щодо якого буде укладатись угода.

7.Копія свідоцтва про право власності (договору міни, купівлі, дарування) на житло, щодо якого буде

укладатися угода.

8.Довідка про склад сім'ї;

9.Довідка  - характеристика з установи де навчається або перебуває дитина, про сім`ю;

10.Акт обстеження житлово-побутових умов житла, в якому фактично проживає дитина

 та щодо якого буде укладатись даний договір (готує соціальний педагог школи

або громадський інспектор дошкільного закладу садка; якщо дитина не відвідує

такі заклади.

11.Довідка зі школи, садка.

12.Протокол з’ясування думки дитини віком 10-14 років (оформляється в службі

при подачі повного пакету документів).

       13.Для довірених осіб  – доручення.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто – в службу у справах дітей 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів

 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Неповний пакет документів.

2. Неправильно оформлені подані документи.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Розпорядження голови РДА про надання дозволу на укладання правочину стосовно

 перереєстрації автомобіля, який належить дитині. 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

 В службі у справах дітей райдержадміністрації – особисто

16.

Примітка

 

*також до інформаційної картки додається форма заяви.

 

          ПОГОДЖЕНО                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Чортківської районної                                                                       Начальник служби у справах дітей

   державної адміністрації                                                                 Чортківської районної державної адміністрації

 

_____________  С.В. КОБІС                                                                                         _______________ В.Д. КОРНАК

 

« ____»   « _________________» 2013 р.                                                              « ____»   « _________________» 2013 р.

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 5

 

                     служба у справах дітей Чортківської райдержадміністрації

 

Надання дозволу на перереєстрацію автомобіля, який належить малолітній  (неповнолітній) дитині

 

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м.Чортків, вул.Шевченка,23

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

 Понеділок-п’ятниця

8.00-13.00    14.00-17.15

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

   тел. 2-09-49       Е-mail: ssd_chortkiv@ukr.net          

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», 

24 січня 1995 року  N 20/95-ВР;

Закон України  „Про звернення громадян” №393/96-ВР від 02.10.96 р., ст. 20;

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Типове Положення про службу у справах дітей,

 від 25 листопада 1999 р. N 2136;

Постанова кабінету Міністрів України від 24.09.2008, № 866 "Питання діяльності органів опіки

та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини";

ст. 17 Закон України „Про охорону дитинства";

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Захист майнових прав неповнолітніх

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.заява  обох батьків дитини або особи , яка їх заміняє;

(якщо відсутній один із батьків , документ який підтверджує його відсутність) 

2.заява дитини старше 14 років;

3.копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

4.копія свідоцтва про народження дитини;

5.копія паспорту батьків або особи, яка їх заміняє;

6.Копія документа, який підтверджує право користування.

 7.довідка з місця проживання, про склад сім'ї та  реєстрацію або витяг з домової книги.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 В службу у справах дітей райдержадміністрації – особисто

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 безоплатно 

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Неповний пакет документів.

2. Неправильно оформлені подані документи.

14.

Результат надання адміністративної послуги

 Розпорядження голови РДА про надання дозволу на укладання правочину стосовно

перереєстрації автомобіля, який належить дитині.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

  В службі у справах дітей райдержадміністрації – особисто

16.

Примітка

 

*також до інформаційної картки додається форма заяви.

 

         ПОГОДЖЕНО                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Чортківської районної                                                                       Начальник служби у справах дітей

   державної адміністрації                                                                 Чортківської районної державної адміністрації

 

_____________  С.В. КОБІС                                                                                         _______________ В.Д. КОРНАК

 

« ____»   « _________________» 2013 р.                                                              « ____»   « _________________» 2013 р.

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 6

 

                     служба у справах дітей Чортківської райдержадміністрації

 

Надання дозволу на виділення частки майна  у спільній сумісній власності малолітньої (неповнолітньої) дитини

 

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м.Чортків, вул.Шевченка,23

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

 Понеділок-п’ятниця

8.00-13.00    14.00-17.15

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

   тел. 2-09-49       Е-mail: ssd_chortkiv@ukr.net          

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»,  24 січня 1995 року  N 20/95-ВР;

Закон України  „Про звернення громадян” №393/96-ВР від 02.10.96 р., ст. 20;

ст. 17 Закон України „Про охорону дитинства";

ст. 12 Закон України «Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей».

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Типове Положення про службу у справах дітей від 25 листопада 1999 р. N 2136;

Постанова кабінету Міністрів України від 24.09.2008, № 866 "Питання діяльності органів опіки

та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини";

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

ст.177 Сімейний кодекс України;

ст. 32 Цивільний кодекс України

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Захист майнових прав неповнолітніх

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.заява  обох батьків дитини або особи , яка їх заміняє;

      (якщо відсутній один із батьків , документ який підтверджує його відсутність) 

2.заява дитини старше 14 років;

3.копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

4.копія свідоцтва про народження дитини;

5.копія паспорту батьків або особи, яка їх заміняє;

6.Копія документа, який підтверджує право користування.

       7.довідка з місця проживання, про склад сім'ї та реєстрацію або витяг з домової книги

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

В службу у справах дітей райдержадміністрації – особисто 

 сумісній власності малолітньої (неповнолітньої) дитини

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 безоплатно 

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

 1. Неповний пакет документів.

2. Неправильно оформлені подані документи.

14.

Результат надання адміністративної послуги

 Розпорядження голови РДА про надання дозволу  на виділення частки майна  у спільній сумісній

 власності малолітньої (неповнолітньої) дитини

15.

Способи отримання відповіді (результату)

  В службі у справах дітей райдержадміністрації – особисто

16.

Примітка

 

*також до інформаційної картки додається форма заяви.

 

          ПОГОДЖЕНО                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Чортківської районної                                                                       Начальник служби у справах дітей

   державної адміністрації                                                                 Чортківської районної державної адміністрації

 

_____________  С.В. КОБІС                                                                                         _______________ В.Д. КОРНАК

 

« ____»   « _________________» 2013 р.                                                              « ____»   « _________________» 2013 р.

 

                                                                   

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 7

 

                     служба у справах дітей Чортківської райдержадміністрації

 

Встановлення   опіки над майном дитини - сироти та дитии, позбавленої батьківського піклування.

 

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м.Чортків, вул.Шевченка,23

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

 Понеділок-п’ятниця

8.00-13.00    14.00-17.15

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

   тел. 2-09-49       Е-mail: ssd_chortkiv@ukr.net          

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»,  24 січня 1995 року 

N 20/95-ВР;

Закон України  „Про звернення громадян” №393/96-ВР від 02.10.96 р., ст. 20;

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Типове Положення про службу у справах дітей

від 25 листопада 1999 р. N 2136;

Постанова кабінету Міністрів України  від 24.09.2008, № 866 "Питання діяльності органів опіки        та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини".

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Захист майнових прав неповнолітніх

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Документ, який підтверджує право власності над житлом та майном;

2.Заява опікуна/піклувальника про встановлення   опіки над майном дитини - сироти та дитини,

позбавленої батьківського піклування;

3.копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

4.копія свідоцтва про народження дитини;

5.копія паспорту батьків або особи ,яка їх заміняє;

6.Копія документа, який підтверджує право користування.

       7.Копії зазначених документів надаються разом з оригіналами. 

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

   В службу у справах дітей райдержадміністрації – особисто

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 безоплатно 

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Неповний пакет документів.

2. Неправильно оформлені подані документи.

14.

Результат надання адміністративної послуги

 Розпорядження голови РДА про встановлення   опіки над майном дитини – сироти

 або дитини, позбавленої батьківського піклування.

 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

  В службі у справах дітей райдержадміністрації – особисто

16.

Примітка

Захист майнових прав неповнолітніх

*також до інформаційної картки додається форма заяви.

 

           ПОГОДЖЕНО                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Чортківської районної                                                                       Начальник служби у справах дітей

   державної адміністрації                                                                 Чортківської районної державної адміністрації

 

_____________  С.В. КОБІС                                                                                         _______________ В.Д. КОРНАК

 

« ____»   « _________________» 2013 р.                                                              « ____»   « _________________» 2013 р.

 

                                                                    ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 8

 

                     служба у справах дітей Чортківської райдержадміністрації

 

Надання дозволу на зняття грошових заощаджень від імені малолітньої (неповнолітньої) дитини

 

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м.Чортків, вул.Шевченка,23

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

 Понеділок-п’ятниця

8.00-13.00    14.00-17.15

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

   тел. 2-09-49       Е-mail: ssd_chortkiv@ukr.net          

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 Закон України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»,  N 20/95-ВР від 24 січня 1995 року                

Закон України  „Про звернення громадян” №393/96-ВР від 02.10.96 р., ст. 20.

Закон України „ Про охорону дитинства".

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

      Типове Положення про службу у справах дітей,  від 25 листопада 1999 р. N 2136

Постанова кабінету Міністрів України від 24.09.2008,  № 866 "Питання діяльності органів опіки        та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини"

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Захист майнових прав неповнолітніх

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява на дозвіл зняття грошей з рахунку дитини

2.Копії паспортів батьків

3.Довідка від нарколога

4.Довідка від психіатра

5.Свідоцтво про народження дитини

6.Копія ощадної книжки дитини

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

   В службу у справах дітей райдержадміністрації – особисто

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 безоплатно 

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Неповний пакет документів.

2. Неправильно оформлені подані документи.

14.

Результат надання адміністративної послуги

 Надання дозволу органу опіки та піклування на зняття грошових заощаджень від імені малолітньої

 (неповнолітньої) дитини.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

  В службі у справах дітей райдержадміністрації – особисто

16.

Примітка

 

*також до інформаційної картки додається форма заяви.

 

           ПОГОДЖЕНО                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Чортківської районної                                                                       Начальник служби у справах дітей

   державної адміністрації                                                                 Чортківської районної державної адміністрації

 

_____________  С.В. КОБІС                                                                                         _______________ В.Д. КОРНАК

 

« ____»   « _________________» 2013 р.                                                              « ____»   « _________________» 2013 р.

 

                                                                   

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 9

 

                     служба у справах дітей Чортківської райдержадміністрації

 

Надання дозволу на реєстрацію народження підкинутої, знайденої дитини.

 

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м.Чортків, вул.Шевченка,23

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

 Понеділок-п’ятниця

8.00-13.00    14.00-17.15

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

   тел. 2-09-49       Е-mail: ssd_chortkiv@ukr.net          

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

       Закон України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», 

       24 січня 1995 року   N 20/95-ВР;

Закон України  „Про звернення громадян” №393/96-ВР від 02.10.96 р., ст. 20;

       Закон  України „Про охорону дитинства";

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Типове Положення про службу у справах дітей від 25 листопада 1999 р. N 2136;

Постанова кабінету Міністрів України від 24.09.2008,

       № 866 "Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини"

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

      Сімейний кодекс України;

      Цивільний кодекс України

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Довідка з пологового будинку про факт народження дитини та її залишення/відмову та  акт працівників служби

у справах дітей, яка виявила підкинуту дитину;

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Акт працівників служби у справах дітей, яка виявила підкинуту дитину;

2.Довідка з пологового будинку про факт народження дитини та її залишення/відмову.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

   В службу у справах дітей райдержадміністрації – особисто

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 безоплатно 

12.

Строк надання адміністративної послуги

14 днів 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Неповний пакет документів.

2. Неправильно оформлені подані документи.

 

14.

Результат надання адміністративної послуги

 Свідоцтво про народження підкинутої, знайденої дитини.

 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

  В службі у справах дітей райдержадміністрації – особисто

16.

Примітка

 

*також до інформаційної картки додається форма заяви.

 

          ПОГОДЖЕНО                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Чортківської районної                                                                       Начальник служби у справах дітей

   державної адміністрації                                                                 Чортківської районної державної адміністрації

 

_____________  С.В. КОБІС                                                                                         _______________ В.Д. КОРНАК

 

« ____»   « _________________» 2013 р.                                                              « ____»   « _________________» 2013 р.

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 10

 

                     служба у справах дітей Чортківської райдержадміністрації

 

Надання дозволу на видачу державного акту про право власності на земельну ділянку на ім’я малолітніх  (неповнолітніх) дітей

 

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м.Чортків, вул.Шевченка,23

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

 Понеділок-п’ятниця

8.00-13.00    14.00-17.15

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

   тел. 2-09-49       Е-mail: ssd_chortkiv@ukr.net          

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»,  24 січня 1995 року  N 20/95-ВР;

Закон України  „Про звернення громадян” №393/96-ВР від 02.10.96 р., ст. 20;

ст. 17 Закон України „Про охорону дитинства";

ст. 12 Закон України «Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей».

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Типове Положення про службу у справах дітей,

від 25 листопада 1999 р. N 2136;

Постанова кабінету Міністрів України від 24.09.2008, № 866 "Питання діяльності органів опіки

та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини";

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

ст.177 Сімейний кодекс України;

ст. 32 Цивільний кодекс України

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Захист майнових прав неповнолітніх

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

2.копія свідоцтва про народження дитини;

3.копія паспорту батьків або особи, яка їх заміняє;

4.Копія документа, який підтверджує право користування земельною ділянкою.

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 В службу у справах дітей райдержадміністрації – особисто

 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 безоплатно 

12.

Строк надання адміністративної послуги

 30 днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Неповний пакет документів.

2. Неправильно оформлені подані документи.

14.

Результат надання адміністративної послуги

 Розпорядження та рішення комісії з питань захисту права дитини

 для нотаріального оформлення документів.

 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

  В службі у справах дітей райдержадміністрації – особисто

16.

Примітка

 

*також до інформаційної картки додається форма заяви.

 

          ПОГОДЖЕНО                                                                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Чортківської районної                                                                       Начальник служби у справах дітей

   державної адміністрації                                                                 Чортківської районної державної адміністрації

 

_____________  С.В. КОБІС                                                                                         _______________ В.Д. КОРНАК

 

« ____»   « _________________» 2013 р.                                                              « ____»   « _________________» 2013 р.

 

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 11

 

                     служба у справах дітей Чортківської райдержадміністрації

 

Надання громадянам України висновку до суду про усиновлення дитини подружжям, та  усиновлення одним із подружжя дитини другого з подружжя

 

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м.Чортків, вул.Шевченка,23

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

 Понеділок-п’ятниця

8.00-13.00    14.00-17.15

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

   тел. 2-09-49       Е-mail: ssd_chortkiv@ukr.net          

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»,  24.01.1995 року  N 20/95-ВР;

      „Про звернення громадян ” №393/96-ВР від 02.10.96 р., ст. 20;                                                                                                                              Закон України                                                                                                                                                                                                                                                 „Про охорону дитинства"

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМ України, від 08.10.2008, № 905 "Про затвердження Порядку

 провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням

прав усиновлених дітей"

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

    Сімейний кодекс України

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про надання висновку про доцільність усиновлення дитини,

    повний пакет документів.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про надання висновку про доцільність усиновлення дитини.

2.Копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу (подружжя);

3. Ідентифікаційні коди.

4.Копія свідоцтва про народження дитини.

5.Довідка  про заробітну плату заявника за останні шість місяців або копія декларації про

доходи за попередній календарний рік, засвідчена органами державної податкової служби;

6.Копія свідоцтва про шлюб, укладений в органах реєстрації актів цивільного стану,

якщо заявники перебувають у шлюбі ( за потребою);

7.Висновки про стан здоров'я  заявника та дитини, яку усиновлюють складені за формою.

8.Письмова згода матері дитини на усиновлення, засвідчена нотаріусом.

9.Документ, який засвідчує відсутність другого з батьків дитини (копія свідоцтва про смерть

або довідка про смерть, видана органом реєстрації актів цивільного стану, копія рішення суду  

про позбавлення батьківських прав, про визнання недієздатним  або безвісно відсутнім,

довідка з органу реєстрації актів цивільного стану щодо запису відомостей про батька дитини тощо);

9.Довідка про наявність чи відсутність судимості  заявника, видана органами внутрішніх справ.

10.Копія документа, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням.

11.Довідка з місця проживання, про склад сім'ї та реєстрацію або витяг з домової книги.

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто – в службу у справах дітей 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

безоплатно 

12.

Строк надання адміністративної послуги

14 днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Неповний пакет документів.

2. Неправильно оформлені подані документи.

 

14.

Результат надання адміністративної послуги

Видача відповідного висновку і пакету документів. 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

 В службі у справах дітей райдержадміністрації – особисто

16.

Примітка

 

*також до інформаційної картки додається форма заяви.

 

          ПОГОДЖЕНО                                                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Чортківської районної                                                                       Начальник служби у справах дітей

   державної адміністрації                                                                 Чортківської районної державної адміністрації

 

_____________  С.В. КОБІС                                                                                         _______________ В.Д. КОРНАК

 

« ____»   « _________________» 2013 р.                                                              « ____»   « _________________» 2013 р.

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 12

 

                     служба у справах дітей Чортківської райдержадміністрації

 

Надання дозволу на встановлення  (припинення) опіки, піклування над дітьми - сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м.Чортків, вул.Шевченка,23

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

 Понеділок-п’ятниця

8.00-13.00    14.00-17.15

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

   тел. 2-09-49       Е-mail: ssd_chortkiv@ukr.net          

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»,  24.01.1995 року  N 20/95-ВР;

      „Про звернення громадян ” №393/96-ВР від 02.10.96 р., ст. 20;                                                                                                                              Закон України   „Про охорону дитинства";

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

        Типове Положення про службу у справах дітей від 25 листопада 1999 р. N 2136;

Постанова кабінету Міністрів України від 24.09.2008, № 866 "Питання діяльності органів опіки

та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини";                                                                                                                                                            

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

       Наказ Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту, від 25.09.2009, № 3385 "Про затвердження Порядку

взаємодії центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді і служб у справах дітей у процесі

встановлення опіки, піклування, створення та забезпечення діяльності прийомних сімей та дитячих

будинків сімейного типу".

        Сімейний кодекс України;

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про надання дозволу на встановлення/припинення   над дитиною-сиротою

або дитиною позбавленої батьківського піклування., повний пакет документів.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

 1. Заява про надання дозволу на встановлення/припинення   над дитиною-сиротою

або дитиною позбавленої батьківського піклування.

2. Копія паспорта;

3. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;

4. Довідка про доходи за останні шість місяців або копію декларації про доходи, засвідчену

 в установленому порядку;

.5. Заява  неповнолітньої дитини ( якій виповнилося 14 років) про згоду над ним піклування.

6. Документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням;

7. Копія свідоцтва про шлюб (для осіб, які перебувають у шлюбі);

8. Довідка про проходження курсу навчання з виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського

піклування, і рекомендацію центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді щодо включення кандидатів

до єдиного банку даних; (за потребою)

9. Висновок про стан здоров’я заявника, України від 24.09.2008 № 866 ( форма додається);

10. Довідка про склад сім’ї або осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, будинку;

11. Довідка від нарколога та психіатра для осіб, які проживають разом із заявниками;

12. Довідка про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, видану органами внутрішніх справ

за місцем проживання заявника;

13. Письмова згода всіх повнолітніх членів сім'ї, що проживають разом з особою, яка бажає взяти дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, під опіку, піклування, засвідчену нотаріально або написану власноручно.

14. Свідоцтво про народження дитини;

15. Відомості про батьків та родичів дитини;

16. Документи, які підтверджують право власності дитини на нерухомість (у разі наявності);

17.Опис майна дитини.

18.Висновок про стан здоров’я, фізичний та розумовий розвиток дитини ( форма додається);

19. Документи, які підтверджують статус дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто – в службу у справах дітей  

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно 

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1.Відсутність згоди дитини щодо встановлення над нею опіки та піклування з боку заявника.

2. Неповний пакет документів.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Розпорядження голови РДА про встановлення/припинення опіки, піклування над дитиною-сиротою

або дитиною позбавленої батьківського піклування

15.

Способи отримання відповіді (результату)

  В службі у справах дітей райдержадміністрації – особисто

16.

Примітка

 

*також до інформаційної картки додається форма заяви.

 

 

           ПОГОДЖЕНО                                                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Чортківської районної                                                                       Начальник служби у справах дітей

   державної адміністрації                                                                 Чортківської районної державної адміністрації

 

_____________  С.В. КОБІС                                                                                         _______________ В.Д. КОРНАК

 

« ____»   « _________________» 2013 р.                                                              « ____»   « _________________» 2013 р.

 

                                                             ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 13

 

                     служба у справах дітей Чортківської райдержадміністрації

 

Надання громадянам України висновку про можливість бути кандидатом в усиновлювачі  подружжю або особі

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м.Чортків, вул.Шевченка,23

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

 Понеділок-п’ятниця

8.00-13.00    14.00-17.15

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

   тел. 2-09-49       Е-mail: ssd_chortkiv@ukr.net          

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»,  24.01.1995 року  N 20/95-ВР;

      „Про звернення громадян ” №393/96-ВР від 02.10.96 р., ст. 20;                                                                                                                              Закон України                                                                                                                                                                                                                                                 „Про охорону дитинства"

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМ України, від 08.10.2008, № 905 "Про затвердження Порядку

 провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням

прав усиновлених дітей"

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

    Сімейний кодекс України

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

1. Заява про можливість бути кандидатом в усиновлювачі  подружжю або особі

2. Повний пакет документів.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про взяття їх на облік кандидатів в усиновлювачі за місцем проживання;

2.Копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;

3.Копія свідоцтва про народження дитини ( у разі усиновлення  одним

 із подружжя дитини другого з подружжя) ;

4.Довідка  про заробітну плату за останні шість місяців або копія декларації про

доходи за попередній календарний рік, засвідчена органами державної податкової служби;

5.Копія свідоцтва про шлюб, укладений в органах реєстрації актів цивільного стану,

якщо заявники перебувають у шлюбі ( за потребою);

6.Висновок про стан здоров'я кожного заявника, складений за формою ;

7.У разі усиновлення одним із подружжя дитини другого з подружжя висновок

про стан здоров'я та довідка про наявність чи відсутність судимості подаються особою,

яка бажає усиновити дитину;

8.Письмова згода батьків дитини на усиновлення, засвідчена нотаріусом, або згода того з подружжя,

дитину якого усиновляє інший з подружжя, та документ, який засвідчує відсутність другого з батьків

дитини (копія свідоцтва про смерть або довідка про смерть, видана органом реєстрації актів

цивільного стану, копія рішення суду  про позбавлення батьківських прав, про визнання недієздатним

або безвісно відсутнім, довідка з органу реєстрації актів цивільного стану щодо запису

відомостей про батька дитини тощо);

9.Довідка про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, видана

органами внутрішніх справ за місцем проживання заявника;

10.Копія документа, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням;

11.Довідка з місця проживання, про склад сім'ї та реєстрацію або витяг з домової книги.

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто – в службу у справах дітей 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

безоплатно 

12.

Строк надання адміністративної послуги

14 днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Неповний пакет документів.

2. Неправильно оформлені подані документи.

 

14.

Результат надання адміністративної послуги

Постановка заявників на облік кандидатів в усиновлювачі

та видача відповідного висновку і пакету документів. 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

 В службі у справах дітей райдержадміністрації – особисто

16.

Примітка

 

*також до інформаційної картки додається форма заяви.

 

           ПОГОДЖЕНО                                                                                                         ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Чортківської районної                                                                       Начальник служби у справах дітей

   державної адміністрації                                                                 Чортківської районної державної адміністрації

 

_____________  С.В. КОБІС                                                                                         _______________ В.Д. КОРНАК

 

« ____»   « _________________» 2013 р.                                                              « ____»   « _________________» 2013 р.

 

                                                           ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

                     служба у справах дітей Чортківської райдержадміністрації

 

Надання розпорядження про створення прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та влаштування в них дітей  - сиріт та дітей , позбавлених батьківського піклування

 

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м.Чортків, вул.Шевченка,23

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

 Понеділок-п’ятниця

8.00-13.00    14.00-17.15

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

   тел. 2-09-49       Е-mail: ssd_chortkiv@ukr.net          

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»,  24.01.1995 року  N 20/95-ВР;

      „Про звернення громадян ” №393/96-ВР від 02.10.96 р., ст. 20;                                                                                                                              Закон України                                                                                                                                                                                                                                                 „Про охорону дитинства";

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

 Типове Положення про службу у справах дітей від    25 листопада 1999 р. N 2136;

Постанова кабінету Міністрів України від 24.09.2008, № 866 "Питання діяльності органів опіки

та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини";                                                                                                                                                             Постанова КМ  України, від 26.04.2002, № 565 "Про затвердження Положення про прийомну сім'ю"

Постанова КМ  України, від 26.04.2002, № 564 "Про затвердження Положення про дитячий будинок

сімейного типу"

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

       Наказ Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту, від 25.09.2009, № 3385 "Про затвердження Порядку

взаємодії центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді і служб у справах дітей у процесі

встановлення опіки, піклування, створення та забезпечення діяльності прийомних сімей та дитячих

будинків сімейного типу".

      Сімейний кодекс України

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Сертифікат про проходження курсу підготовки прийомних батьків та батьків-вихователів,

підбір прийомних дітей або вихованців

 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява  (від подружжя приймається спільна заява, підписана обома подружжями);              

2.Копія паспортів кандидатів на створення прийомної сім’ї;

3.Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;

4.Документ , що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням;

5.Довідка з місця проживання, про склад сім'ї та реєстрацію або витяг з домової книги  ( Форма №  3);       

6.Довідка  про доходи за останні шість місяців або копію декларації про доходи;

7.Копія  свідоцтва про шлюб (для осіб, які перебувають у шлюбі);

8.Довідка  про проходження курсу навчання з виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського

піклування, і рекомендацію центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

щодо включення кандидатів до єдиного банку даних;

9.Висновок про стан здоров'я  заявника, складений за формою;

10.Довідка  від нарколога та психіатра для осіб, які проживають разом із заявниками;

11.Довідка  про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, видану органами

внутрішніх справ за місцем проживання заявника;

 12.Письмова  згода всіх повнолітніх членів сім'ї, що проживають разом з особою,

яка бажає взяти дитину-сироту або дитину,   позбавлену батьківського піклування, до сім`ї, 

засвідчену нотаріально.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто – в службу у справах дітей 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

безоплатно 

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Неповний пакет документів.

2.Відсутність сертифікату про проходження курсу підготовки прийомних батьків та батьків-вихователів,

підбору прийомних дітей або вихованців

14.

Результат надання адміністративної послуги

Розпорядження голови райдержадміністрації про створення прийомної сім?ї

або дитячого будинку сімейного типу 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

В службі у справах дітей райдержадміністрації  особисто

16.

Примітка

 

*також до інформаційної картки додається форма заяви.

 

           ПОГОДЖЕНО                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Чортківської районної                                                                       Начальник служби у справах дітей

   державної адміністрації                                                                 Чортківської районної державної адміністрації

 

_____________  С.В. КОБІС                                                                                         _______________ В.Д. КОРНАК

 

« ____»   « _________________» 2013 р.                                                              « ____»   « _________________» 2013 р.

 

ІНФОРМАЦІЙНа КАРТКа

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

                     служба у справах дітей Чортківської райдержадміністрації

 

Надання громадянам України висновку до суду про доцільність усиновлення дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування подружжям або особою

 

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

м.Чортків, вул.Шевченка,23

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок-п’ятниця

8.00-13.00    14.00-17.15

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел. 2-09-49       Е-mail: ssd_chortkiv@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»,  24.01.1995 року  N 20/95-ВР;

      „Про звернення громадян ” №393/96-ВР від 02.10.96 р., ст. 20;                                                                                                                              Закон України                                                                                                                                                                                                                                                 „Про охорону дитинства"

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМ України, від 08.10.2008, № 905 "Про затвердження Порядку

 провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням

прав усиновлених дітей"

Постанова кабінету Міністрів України від 24.09.2008, № 866 "Питання діяльності

органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини"

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

    Сімейний кодекс України

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

1.Заява про надання висновку про доцільність усиновлення дитини подружжям або особою

 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява про надання висновку про доцільність усиновлення дитини-сироти або дитини,

 позбавленої батьківського піклування подружжям або особою

2.Встановлення контакту з дитиною з метою усиновлення.

3.Згода дитини або закладу де знаходиться дитина на усиновлення

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто – в службу у справах дітей 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

безоплатно 

12.

Строк надання адміністративної послуги

14 днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1.Відсутність заяви про надання висновку про доцільність усиновлення дитини-сироти або дитини,

 позбавленої батьківського піклування подружжям або особою

2.Відсутність встановлення контакту з дитиною з метою усиновлення.

3.Відсутність згоди дитини або закладу де знаходиться дитина на усиновлення

 

14.

Результат надання адміністративної послуги

Висновок про доцільність усиновлення дитини-сироти або дитини,

 позбавленої батьківського піклування подружжям або особою

 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

 В службі у справах дітей райдержадміністрації – особисто

16.

Примітка

 

*також до інформаційної картки додається форма заяви.




 

 

 

                                                                                                                       

                                                                 

                                                               

                                                                                                 

                                                              

                                                               

                                                                                

Інформаційні послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 
 
 
 

 

БЕЗКОШТОВНА ДРУГА ВИЩА ОСВІТА ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Актуальна тема