Інформація про Центр надання адміністративних послуг |
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Центр надання адміністративних послуг
Чортківської райдержадміністрації
|
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
48500, Тернопільська обл., м. Чортків, вул. Шевченка, 23 І поверх праве крило |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Пн- Ср 08.00 - 17.15;
Вт – Чт 08.00 – 20.00;
Пт 08.00 – 16.00;
Сб 08.00 – 15.00.
|
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
03552 2 17 09 http://www.oda.te.gov.ua/tchortkivska |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
4. |
Закони України |
Закон України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001р. №2402-ІІІ
Закон України«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей» від19.05.2009 №1343-VІ
Багатодітна сім'я – сім'я, що складається з батьків
(або одного з батьків) і трьох та більше дітей (ст.1 Закону України «Про охорону дитинства)
Батькам і дітям з багатодітних сімей видаються відповідні посвідчення. Зразок посвідчення, порядок виготовлення і видачі посвідчень встановлюються Кабінетом Міністрів України
(ст.13 Закону України «Про охорону дитинства»). |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова КМ «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї». від 02.03.2010 № 209 |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства України у справах сім’ї молоді та спорту «Про затвердження інструкції про порядок видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї». від 29.06.2010р.№ 1947 |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Подача відповідних документів
Багатодітна сім'я – сім'я, що складається з батьків (або одного з батьків) і трьох та більше дітей (ст.1 Закону України «Про охорону дитинства) |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
- Копії свідоцтв про народження дітей ( завірити в сільській чи міській раді)
- Копії сторінок паспорта батька та матері з даними про прізвище , ім’я та по батькові , дату видачі , місце реєстрації ;
- Фотокартки батьків 30х40 мм та дітей від 6 років ;
- У разі реєстрації батьків за різним місцем проживання (Довідку про те , що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення структурним підрозділом не видавалося )
- Довідка про склад сім ї
- Папка на зав язках |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Посвідчення видаються безоплатно |
У разі платності: |
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
(назва та реквізити нормативно-правового акту) |
11.2 |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
|
11.3 |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
|
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
Місячний термін
Посвідчення видаються протягом одного місяця після подання пакету документів згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї». від 02.03.2010 № 209
|
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
а) неподання документів, необхідних для надання послуги;
б) виявлення недостовірних відомостей у поданих документах;
в) підписання заяви та документів особою, яка не має на це повноважень;
г) подані документи не відповідають вимогам, визначеним у пункті 3 стандарту;
д) відсутність підстав для видачі посвідчення.… |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
1 місяць |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто |
16. |
Примітка |
|