Чортківська районна державна адміністрація
48500, м.Чортків, вул.Шевченка, 23
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Адміністративні послуги / Суб'єкти надання адміністративних послуг / Відділ містобудування та архітектури

Інформаційні картки


ПОГОДЖЕНО

Голова Чортківської районної державної адміністрації

 

___________________________С.В.КОБІС

                      (підпис)

          МП

 

«____» «___________» 2013 р

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Начальник відділу містобудування та  архітектури Чортківської районної державної адміністрації

 

_________________________О.М. ТРАЧ

                               (підпис)

           МП

 

«____» «__________» 2013 р

 

інформаційнА карткА

адміністративної послуги

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

 (назва адміністративної послуги)

Відділ містобудування та архітектури

Чортківської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

вул. Шевченка, 23

м. Чортків Тернопільська область 48500

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

понеділок - четвер з 8:00 до 17:15
п’ятниця з 8:00 до 16:00

обідня перерва з 13:00 до 14:00

субота,неділя – вихідний

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел. 2-33-10

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» стаття 27

5.

Акти Кабінету Міністрів України

-

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2011 р. №103

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення до спеціально уповноваженого органу з питань містобудування та архітектури з письмовою заявою щодо намірів забудови земельної ділянки

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.     заява на видачу будівельного паспорта зі згодою замовника на обробку персональних даних встановленого взірця

2.     засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію;

3.     ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо);

4.     проект будівництва (за наявності);

5.     засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто, або через представника за дорученням.                     

(Видача будівельного паспорта здійснюється уповноваженим органом містобудування та архітектури безпосередньо, через центри надання адміністративних послуг та/або через Єдиний державний портал адміністративних послуг).

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Видається на безоплатній основі

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 10 робочих днів з дня надходження пакета документів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1.   неподання повного пакета документів;

2.   невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, детальним планам територій, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам

14.

Результат надання адміністративної послуги

Видача / відмова у видачі будівельного паспорта

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Видача будівельного паспорта здійснюється уповноваженим органом містобудування та архітектури безпосередньо, через центри надання адміністративних послуг та/або через Єдиний державний портал адміністративних послуг.

16.

Примітка

Після направлення замовником відповідно до статті 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» повідомлення про початок виконання будівельних робіт до відповідних органів Держархбудінспекції України будівельний паспорт є підставою для виконання будівельних робіт

*також до інформаційної картки додається форма заяви.

ПОГОДЖЕНО

Голова Чортківської районної державної адміністрації

 

___________________________С.В.КОБІС

                      (підпис)

          МП

 

«____» «___________» 2013 р

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Начальник відділу містобудування та  архітектури Чортківської районної державної адміністрації

 

_________________________О.М. ТРАЧ

                               (підпис)

           МП

 

«____» «__________» 2013 р

 

інформаційнА карткА

адміністративної послуги

Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки

 (назва адміністративної послуги)

Відділ містобудування та архітектури

Чортківської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

вул. Шевченка, 23

м. Чортків Тернопільська область 48500

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

понеділок – четвер з 8:00 до 17:15
п’ятниця з 8:00 до 16:00

обідня перерва з 13:00 до 14:00

субота,неділя – вихідний

 

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

ел.. 2-33-10

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»  стаття 29

5.

Акти Кабінету Міністрів України

-

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.07.2011 р. №109

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення до спеціально уповноваженого органу з питань містобудування та архітектури з письмовою заявою щодо намірів забудови земельної ділянки

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.     заява щодо надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки встановленого взірця

2.     засвідчена в установленому порядку копія документа про право власності (користування) земельною ділянкою;

3.     ситуаційний план(схема) щодо місцезнаходження земельної ділянки (у довільній формі);

4.     викопіровку з топографо-геодезичного плану

 м 1:2000;

5.     кадастрова довідка з містобудівного кадастру (у разі наявності);

6.     черговий кадастровий план (витяг із земельного кадастру – за умови відсутності містобудівного кадастру);

7.     фото фіксація земельної ділянки з оточенням);

8.     містобудівний розрахунок з техніко –економічними показниками запланованого об’єкта будівництва.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто, або через представника за дорученням.                     

Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки здійснюється уповноваженим органом містобудування та архітектури

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Видається на безоплатній основі

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 7 робочих днів з дня реєстрації заяви разом з необхідними документами

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

невідповідність  намірів  забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні 

 

14.

Результат надання адміністративної послуги

Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки (підстава для виготовлення проектної документації)

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки здійснюється уповноваженим органом містобудування та архітектури .

16.

Примітка

-

 

ПОГОДЖЕНО

Голова Чортківської районної державної адміністрації

 

___________________________С.В.КОБІС

                      (підпис)

          МП

 

«____» «___________» 2013 р

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Начальник відділу містобудування та  архітектури Чортківської районної державної адміністрації

 

_________________________О.М. ТРАЧ

                               (підпис)

           МП

 

«____» «__________» 2013 р

 

інформаційнА карткА

адміністративної послуги

Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності

 (назва адміністративної послуги)

Відділ містобудування та архітектури

Чортківської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

 

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

вул. Шевченка, 23

м. Чортків Тернопільська область 48500

 

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

понеділок – четвер з 8:00 до 17:15
п’ятниця з 8:00 до 16:00

обідня перерва з 13:00 до 14:00

субота,неділя – вихідний

 

 

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

ел.. 2-33-10

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

 

4.

Закони України

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

-

 

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 р. №244

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

-

 

Умови отримання адміністративної послуги

 

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення до спеціально уповноваженого органу з питань містобудування та архітектури з письмовою заявою  

 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.     заява щодо оформлення паспорта прив’язки  ТС;

2.     схема розміщення ТС;

3.     ескізи фасадів  ТС  у кольорі М 1:  50 (для стаціонарних ТС), які  виготовляє  суб'єкт  господарювання,  що  має   ліцензію   на
виконання  проектних робіт,  або архітектор,  який має відповідний кваліфікаційний сертифікат

4.     схему благоустрою  прилеглої  території,  складену замовником або суб’єктом  підприємницької  діяльності,  який  має  відповідну ліцензію,   архітектором,  який  має  відповідний  кваліфікаційний сертифікат,  відповідно  до  Закону   України   «Про   благоустрій населених пунктів України»

5.     технічні умови щодо інженерного забезпечення (за  наявності), отримані  замовником  у  балансоутримувача  відповідних інженерних
мереж.    

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто, або через представника за дорученням.                     

(Оформлення паспорта прив’язки ТС провадження підприємницької діяльності здійснюється уповноваженим органом містобудування та архітектури)

 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Видається на безоплатній основі

 

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 10 робочих днів з дня реєстрації заяви разом з необхідними документами

 

 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. подання неповного пакета документів; 
2. подання недостовірних відомостей.

 

14.

Результат надання адміністративної послуги

Видача паспорта прив’язки  або відмова у видачі з відповідним обґрунтуванням

 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Примірник паспорта прив’язки, підписаний керівником уповноваженого органу містобудування та архітектури надається замовнику у паперовому вигляді.

 

16.

Примітка

Час,  витрачений  на  підготовку  та  подачу до органу з питань містобудування та архітектури схеми розміщення ТС,  ескізів 
фасадів ТС та отримання технічних умов щодо інженерного забезпечення (за наявності), схеми благоустрою прилеглої території, не входить в строк підготовки паспорта прив'язки ТС.
 

ПОГОДЖЕНО

Голова Чортківської районної державної адміністрації

 

___________________________С.В.КОБІС

                      (підпис)

          МП

 

«____» «___________» 2013 р

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Начальник відділу містобудування та  архітектури Чортківської районної державної адміністрації

 

_________________________О.М. ТРАЧ

                               (підпис)

           МП

 

«____» «__________» 2013 р

 

 

інформаційнА карткА

адміністративної послуги

Погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок

 (назва адміністративної послуги)

Відділ містобудування та архітектури

Чортківської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

вул. Шевченка, 23

м. Чортків Тернопільська область 48500

 

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

понеділок – четвер з 8:00 до 17:15
п’ятниця з 8:00 до 16:00

обідня перерва з 13:00 до 14:00

субота,неділя – вихідний

 

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

ел.. 2-33-10

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Земельний Кодекс України стаття 186-1

5.

Акти Кабінету Міністрів України

-

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення до спеціально уповноваженого органу з питань містобудування та архітектури з письмовою заявою 

 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.     звернення розробника проекту землеустрою з письмовою заявою про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

2.     завірена розробником копія проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто, або через представника за дорученням.                     

(Погодження або відмова у погоджені здійснюється структурним підрозділом райдержадміністрації у сфері містобудування та архітектури )

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Видається на безоплатній основі

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 10 робочих днів з дня одержання проекту(копії проекту) землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Невідповідність положень  проекту землеустрою щодо  відведення  земельної ділянки вимогам  законів  та  прийнятих  відповідно до них нормативно-правових   актів,   документації   із  землеустрою  або містобудівній документації. 
 

14.

Результат надання адміністративної послуги

Висновок   про погодження або відмова у погоджені  проекту землеустрою   щодо відведення земельної ділянки

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Висновок про погодження або відмова у погоджені (з обов’язковим посиланням на закони та
прийняті  відповідно  до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфе
рі), проекту землеустрою   щодо відведення земельної ділянки підписаний керівником уповноваженого органу містобудування та архітектури надається замовнику у паперовому вигляді.

16.

Примітка

-



 

 

 

                                                                                                                       

                                                                 

                                                               

                                                                                                 

                                                              

                                                               

                                                                                

Інформаційні послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 
 
 
 

 

БЕЗКОШТОВНА ДРУГА ВИЩА ОСВІТА ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Актуальна тема