|
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
|
1. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
вул. Шевченка, 23
м. Чортків Тернопільська область 48500
|
|
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
понеділок – четвер з 8:00 до 17:15 п’ятниця з 8:00 до 16:00
обідня перерва з 13:00 до 14:00
субота,неділя – вихідний
|
|
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги |
ел.. 2-33-10 |
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|
4. |
Закони України |
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
|
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
-
|
|
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 р. №244 |
|
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
- |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
|
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Звернення до спеціально уповноваженого органу з питань містобудування та архітектури з письмовою заявою |
|
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. заява щодо оформлення паспорта прив’язки ТС;
2. схема розміщення ТС;
3. ескізи фасадів ТС у кольорі М 1: 50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб'єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат
4. схему благоустрою прилеглої території, складену замовником або суб’єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію, архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів України»
5. технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж. |
|
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто, або через представника за дорученням.
(Оформлення паспорта прив’язки ТС провадження підприємницької діяльності здійснюється уповноваженим органом містобудування та архітектури) |
|
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Видається на безоплатній основі |
|
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом 10 робочих днів з дня реєстрації заяви разом з необхідними документами
|
|
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. подання неповного пакета документів;
2. подання недостовірних відомостей.
|
|
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Видача паспорта прив’язки або відмова у видачі з відповідним обґрунтуванням |
|
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Примірник паспорта прив’язки, підписаний керівником уповноваженого органу містобудування та архітектури надається замовнику у паперовому вигляді. |
|
16. |
Примітка |
Час, витрачений на підготовку та подачу до органу з питань містобудування та архітектури схеми розміщення ТС, ескізів фасадів ТС та отримання технічних умов щодо інженерного забезпечення (за наявності), схеми благоустрою прилеглої території, не входить в строк підготовки паспорта прив'язки ТС.
|
ПОГОДЖЕНО
Голова Чортківської районної державної адміністрації
___________________________С.В.КОБІС
(підпис)
МП
«____» «___________» 2013 р |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Начальник відділу містобудування та архітектури Чортківської районної державної адміністрації
_________________________О.М. ТРАЧ
(підпис)
МП
«____» «__________» 2013 р
|
|
|
|
|
|
|