Чортківська районна державна адміністрація
48500, м.Чортків, вул.Шевченка, 23
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Звернення громадян

ДОВІДКА про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Чортківської районної державної адміністрації упродовж 2016 року


Упродовж 2016 року районна державна адміністрація, її структурні підрозділи та органи місцевого самоврядування працювали над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».  Здійснено відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого покращення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
У 2016 році до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району всього надійшло 5199 звернень громадян, у тому числі 2113 надійшли поштою та 3086 – на особистому прийомі, що на 629  звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року.Позитивно вирішено 3067 звернень або 58, 9 %, у 2015 році – 64, 5 %.
Питання щодо покращення роботи із зверненнями громадян  двічі на рік розглядається на засіданнях колегії районної державної адміністрації. За результатами їх розгляду приймаються відповідні розпорядження.
Упродовж  2016 року до районної державної адміністрації надійшло 480 звернень громадян, з них: письмових звернень – 318, що на 29 більше, ніж за відповідний період минулого року. На особистому прийомі до керівництва райдержадміністрації подано 162 звернення.
Найбільше до райдержадміністрації  звернулося жителів із с. Біла, с. Білобожниця, с. Нагірянка, с. Косів, с. Кривеньке,  с.Милівці, с.Джурин.
В цілому до районної державної адміністрації звернулося 0,6 відсотка громадян від загальної кількості населення району.
З числа звернень, розглянутих районною державною адміністрацією упродовж 2016 року, громадяни району спрямували до :
- Адміністрації Президента України – 9 або 1,9 відсотка;
- Кабінету Міністрів України – 128 або 26,6 відсотка;
- Обласної державної адміністрації – 18 або 3,7 відсотка.
Всього до центральних органів влади та облдержадміністрації надійшло 155 звернень, що становить 32,3  відсотків  від загальної кількості ( упродовж 2015 року – 38, 9 % ).
У вищестоящі органи влади протягом 2016 року найбільшу кількість звернень направили мешканці м. Чорткова, с. Біла,  с. Кривеньке,  с.Нагірянка, с. Білобожниця, с. Товстеньке.
Як показує аналіз вивчення роботи структурних підрозділів райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування основними причинами звернень громадян до центральних органів влади та обласної державної адміністрації є прояви поверхового розгляду листів та скарг, ігнорування виконання доручень керівництва з порушених питань, невиконання в повному обсязі вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008.
Керівництвом райдержадміністрації та її структурних підрозділів забезпечено оперативне реагування на 128 звернень громадян, що надійшли з телефонної “ гарячої лінії “ Урядового контактного центру, що на 12 менше, ніж за відповідний період минулого року та проведено низку організаційних заходів щодо їх своєчасного вирішення.
Упродовж  2016 року одержано 31 колективне звернення. Їх питома вага становить 6, 4 відсотка ( упродовж  2015 року – 4, 2 % ).
Серед авторів звернень переважають найменш соціально захищені категорії населення:  ветерани та учасники війни, пенсіонери, інваліди, члени багатодітних сімей – 123 звернення, що становить 25, 6 відсотка від загальної кількості.
Цю категорію громадян найбільше турбують питання забезпечення медикаментами, надання грошової допомоги, оплата за житлово-комунальні послуги.
Значна частина заяв протягом 2016 року порушувала питання соціального захисту населення – 221 звернення, або 46 відсотків від загальної кількості звернень (протягом 2015 року – 47, 4 %). Серед авторів звернень цієї тематики переважають жителі с. Біла, с. Білобожниця, с. Колиндяни, с. Нагірянка, с. Свидова,  с. м. т. Заводське та м. Чортків.
З питань сільського господарства та врегулювання земельних відносин до районної державної адміністрації надійшло 79 звернень, що становить 16, 4 відсотка  (протягом 2015 року – 19, 6, %). Серед кореспондентів цієї тематики переважають жителі м. Чорткова, с. Нагірянка, с. Милівці, с. Давидківці, с. Джурин, с.Колиндяни, с. Кривеньке.
З питань діяльності комунального господарства за звітний період до районної державної адміністрації надійшло 45 звернень, що становить 9, 4 відсотка від загальної кількості (протягом 2015 року – 7, 3 %).
З питань охорони здоров’я надійшло 27 звернень, що становить 5,6 відсотка від загальної кількості.
Число звернень громадян з питань праці та заробітної плати упродовж 2016 року становило 3,3  відсотка від загальної кількості (16 звернень).
За звітний  період до районної державної адміністрації надійшло 18 звернень, які порушують питання транспорту та зв’язку. Їх частка становить 3,7 відсотка від загальної кількості. Серед кореспондентів цієї тематики переважають жителі с. Свидова, с. Милівці, с.Полівці, с. Кривеньке, с. Коцюбинчики.
Протягом  2016 року керівництвом райдержадміністрації було здійснено 24 виїзних дні прийому громадян за місцем їх проживання. Під час їх проведення було прийнято 106 громадян, в тому числі головою райдержадміністрації – 57. Виїзні дні прийому було проведено у 43 населених пунктах району.
Протягом звітного періоду проведено 38 «гарячих» телефонних ліній керівництвом райдержадміністрації, під час їх проведення звернулося 78 громадян. На більшість порушених питань дані роз’яснення в ході спілкування.
  Щодо повторних звернень, то упродовж 2016 року їх частка від загальної кількості звернень становить 2,5 відсотка (12 звернень). Аналіз повторних звернень свідчить, що заявникам неодноразово надавалися вичерпні обґрунтовані відповіді та роз’яснення, з якими заявники не згідні і далі звертаються у різні інстанції.
Для розгляду окремих звернень громадян практикується створення спеціальних комісій, які з виїздом спеціалістів на місця за участю заявника вивчають основні причини звернень, перевіряють викладені факти. Це в основному стосується повторних звернень, спірних земельних питань, скарг на сусідів щодо законності здійснення будівництва.
З метою здійснення оперативного аналізу за кількістю звернень, контролю за дотриманням термінів виконання звернень упродовж 2016 року проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданні вищезазначеної комісії заслухано 6 звернень та дано 6 протокольних доручень.
Аналіз роботи органів місцевого самоврядування протягом 2016 року показав, що в організації виконання законодавства з розгляду листів та скарг є ряд суттєвих недоліків і упущень, що призвело до збільшення звернень до органів влади вищого рівня. В окремих виконкомах не склалася чітка система роботи із зверненнями громадян, щодо їх аналізу та узагальнення, оперативного реагування на питання, які порушувались заявниками. Ряд  органів місцевого самоврядування на засіданнях своїх виконкомів не розглядає питання про підсумки розгляду звернень громадян.
В ряді виконкомів порушуються вимоги Інструкції з діловодства за зверненнями громадян № 348, а саме: порядок реєстрації звернень та оформлення справ. В окремих сільських радах в журналах обліку звернень громадян не завжди зазначається результат виконання, в зв'язку з чим не можливо відслідкувати дотримання термінів розгляду звернень. Також мають місце випадки, коли у журналах реєстрації заяв та скарг громадян реєструються заяви, що не регламентуються Законом України «Про звернення громадян» (наприклад: заяви працівників органів місцевого самоврядування з кадрових питань, заяви юридичних осіб).
З метою покращення інформованості населення у виконкомах міської, селищної та сільських рад розміщені інформативні стенди з питань надання пільг, пенсійного забезпечення, зайнятості населення, земельної реформи тощо. Тут є також графіки прийому громадян в обласній та районній державних адміністраціях, в обласній та районній радах.
Аналіз поступлення звернень громадян свідчить про позитивні результати роботи щодо посилення уваги до розгляду заяв і скарг жителів району, організації систематичного роз’яснення повноважень органів влади у вирішенні питань, які порушують громадяни. Слід зазначити, що у районі є ряд проблемних питань, що породжують велику кількість звернень громадян, в тому числі через вищестоящі органи влади, повне вирішення яких не завжди можливе на районному рівні. В більшості випадків спори, з приводу яких звертаються громадяни можливо вирішити лише в судовому порядку, про що їм надано роз’яснення.
На підставі аналізу листів та скарг жителів району прогнозується збільшення звернень громадян у 2017 році з наступних питань:
- надання матеріальної допомоги на лікування малозабезпеченим верствам населення;
-  врегулювання земельних відносин;
-  призначення житлових субсидій;
-  забезпечення дотримання прав і свобод громадян;
-  робота житлово-комунального господарства;
-  охорона здоров’я.
Діяльність районної державної адміністрації спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.

 


Головний спеціаліст юридичного
відділу апарату районної державної
адміністрації                                                                                С. І. БОЙЧУК

 

  




 

 

 

                                                                                                                       

                                                                 

                                                               

                                                                                                 

                                                              

                                                               

                                                                                

Інформаційні послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 
 
 
 

 

БЕЗКОШТОВНА ДРУГА ВИЩА ОСВІТА ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Актуальна тема