Чортківська районна державна адміністрація
48500, м.Чортків, вул.Шевченка, 23
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Звернення громадян

ДОВІДКА


про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Чортківської районної державної адміністрації упродовж 2017 року

 

Упродовж 2017 року районна державна адміністрація, її структурні підрозділи та органи місцевого самоврядування працювали над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».  Здійснено відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого покращення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

У 2017 році до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району всього надійшло 4952 звернення громадян, у тому числі 1908 надійшли поштою та 3044 – на особистому прийомі, що на 247  звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року. Позитивно вирішено 3292 звернень або 66,5 %, у 2016 році – 58,9 %.

Питання щодо покращення роботи із зверненнями громадян  двічі на рік розглядається на засіданнях колегії районної державної адміністрації. За результатами їх розгляду приймаються відповідні розпорядження.

Упродовж  2017 року до районної державної адміністрації надійшло 424 звернення громадян, з них: письмових звернень – 249, що на 69 менше, ніж за відповідний період минулого року. На особистому прийомі до керівництва райдержадміністрації подано 175 звернень.

Найбільше до райдержадміністрації  звернулося жителів із с. Біла, с. Нагірянка, с. Косів, с. Кривеньке,  с.Милівці, с.Джурин.

В цілому до районної державної адміністрації звернулося 0,5 відсотка громадян від загальної кількості населення району.

З числа звернень, розглянутих районною державною адміністрацією упродовж 2017 року, громадяни району спрямували до :

- Адміністрації Президента України – 9 або 2,1 відсотка;

- Кабінету Міністрів України – 80 або 18,7 відсотка;

- Обласної державної адміністрації – 11 або 2,6 відсотка.

Всього до центральних органів влади та облдержадміністрації надійшло 100 звернень, що становить 23,6  відсотків  від загальної кількості ( упродовж 2016 року – 32,3 % ).

У вищестоящі органи влади протягом 2017 року найбільшу кількість звернень направили мешканці с. Біла,  с. Кривеньке,  с.Нагірянка, с. Джурин, с. Товстеньке.

Як показує аналіз вивчення роботи структурних підрозділів райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування основними причинами звернень громадян до центральних органів влади та обласної державної адміністрації є прояви поверхового розгляду листів та скарг, ігнорування виконання доручень керівництва з порушених питань, невиконання в повному обсязі вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008.

Керівництвом райдержадміністрації та її структурних підрозділів забезпечено оперативне реагування на 80 звернень громадян, що надійшли з телефонної “ гарячої лінії “ Урядового контактного центру, що на 48 менше, ніж за відповідний період минулого року та проведено низку організаційних заходів щодо їх своєчасного вирішення.

Упродовж  2017 року одержано 42 колективних звернень. Їх питома вага становить 9,9 відсотка ( упродовж  2016 року – 6,4 % ).

Серед авторів звернень переважають найменш соціально захищені категорії населення:  ветерани та учасники війни, пенсіонери, інваліди, члени багатодітних сімей – 205 звернення, що становить 48,3  відсотка від загальної кількості.

Цю категорію громадян найбільше турбують питання забезпечення медикаментами, надання грошової допомоги, оплата за житлово-комунальні послуги, призначення житлових субсидій.

Значна частина заяв протягом 2017 року порушувала питання соціального захисту населення – 203 звернення, або 47,5 відсотка від загальної кількості звернень (протягом 2016 року – 46 %). Серед авторів звернень цієї тематики переважають жителі с. Біла, с. Джурин, с. Колиндяни, с. Нагірянка, с. Свидова, с. Товстеньке.

З питань сільського господарства та врегулювання земельних відносин до районної державної адміністрації надійшло 69 звернень, що становить 16, 2 відсотка  (протягом 2016 року – 16,4 %). Серед кореспондентів цієї тематики переважають жителі с. Нагірянка, с. Милівці, с. Давидківці, с. Джурин, с. Кривеньке.

З питань діяльності комунального господарства за звітний період до районної державної адміністрації надійшло 29 звернень, що становить 6,8 відсотка від загальної кількості (протягом 2016 року – 9,4 %).

За звітний     період до районної державної адміністрації надійшло 20 звернень, які порушують питання транспорту та зв’язку. Їх частка становить 4,7 відсотка від загальної кількості. Серед кореспондентів цієї тематики переважають жителі с. Капустинці, с. Милівці, с.Полівці, с. Кривеньке, с. Коцюбинчики, с. Сокиринці

З питань охорони здоровя надійшло 19 звернень, що становить 4,4 відсотка від загальної кількості.

Число звернень громадян з питань праці та заробітної плати упродовж 2017 року становило 3,1  відсотка від загальної кількості (13 звернень).

Протягом  2017 року керівництвом райдержадміністрації було здійснено 27 виїзних днів прийому громадян за місцем їх проживання. Під час їх проведення було прийнято 111 громадян, в тому числі головою райдержадміністрації – 54. Виїзні дні прийому було проведено у 38 населених пунктах району.

Протягом звітного періоду проведено 40 «гарячих» телефонних ліній керівництвом райдержадміністрації, під час їх проведення звернулося 59 громадян. На більшість порушених питань дані роз’яснення в ході спілкування.

  Щодо повторних звернень, то упродовж 2016 року їх частка від загальної кількості звернень становить 3,1 відсотка (13 звернень). Аналіз повторних звернень свідчить, що заявникам неодноразово надавалися вичерпні обґрунтовані відповіді та роз’яснення, з якими заявники не згідні і далі звертаються у різні інстанції.

Для розгляду окремих звернень громадян практикується створення спеціальних комісій, які з виїздом спеціалістів на місця за участю заявника вивчають основні причини звернень, перевіряють викладені факти. Це в основному стосується повторних звернень, спірних земельних питань, скарг на сусідів щодо законності здійснення будівництва.

З метою здійснення оперативного аналізу за кількістю звернень, контролю за дотриманням термінів виконання звернень упродовж 2017 року проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданні вищезазначеної комісії заслухано 6 звернень та дано 6 протокольних доручень.

Аналіз роботи органів місцевого самоврядування протягом 2017 року показав, що в організації виконання законодавства з розгляду листів та скарг є ряд суттєвих недоліків і упущень, що призвело до збільшення звернень до органів влади вищого рівня. В окремих виконкомах не склалася чітка система роботи із зверненнями громадян, щодо їх аналізу та узагальнення, оперативного реагування на питання, які порушувались заявниками. Ряд  органів місцевого самоврядування на засіданнях своїх виконкомів не розглядає питання про підсумки розгляду звернень громадян.

З метою покращення інформованості населення у виконкомах селищної та сільських рад розміщені інформативні стенди з питань надання пільг, пенсійного забезпечення, зайнятості населення, земельної реформи тощо. Тут є також графіки прийому громадян в обласній та районній державних адміністраціях, в обласній та районній радах.

Аналіз поступлення звернень громадян свідчить про позитивні результати роботи щодо посилення уваги до розгляду заяв і скарг жителів району, організації систематичного роз’яснення повноважень органів влади у вирішенні питань, які порушують громадяни. Слід зазначити, що у районі є ряд проблемних питань, що породжують велику кількість звернень громадян, в тому числі через вищестоящі органи влади, повне вирішення яких не завжди можливе на районному рівні. В більшості випадків спори, з приводу яких звертаються громадяни можливо вирішити лише в судовому порядку, про що їм надано роз’яснення.

На підставі аналізу листів та скарг жителів району прогнозується збільшення звернень громадян у 2018 році з наступних питань:

-  надання матеріальної допомоги на лікування;

-  врегулювання земельних відносин;

-  призначення житлових субсидій;

-  забезпечення дотримання прав і свобод громадян;

-  робота житлово-комунального господарства;

-  охорона здоров’я.

Діяльність районної державної адміністрації спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.

 

 

 

 

Головний спеціаліст юридичного відділу

апарату районної державної адміністрації                          С.І.БОЙЧУК

 

 

 

  




 

 

 

                                                                                                                       

                                                                 

                                                               

                                                                                                 

                                                              

                                                               

                                                                                

Інформаційні послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 
 
 
 

 

БЕЗКОШТОВНА ДРУГА ВИЩА ОСВІТА ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Актуальна тема